- Lopettakaa tuo törkeys. Menette alas henkisesti jos höpisette tuollaisia
Et voi ollakorkealla koskaluomisesi on että kirjoitat mahdolliseksi sellaista mitä ei saa eikä voi tapahtua
Me harjotellaan olemaan jumalallisia.
Ei luoda mitään onnettomuutta.
Se ihme voi tapahtua että ei ole koskaan onnettomuutta. Tahdon että ne puretaan!ne ydinvoimalat tietysti. - Mitä eihän se katso rajoja
Kaikkialta vaan puretaan ne heti
Tanssitaan villapuseroissa
Kännykkään saa sähkön koska kännykkä on ihana - Tuo oli hyvä olkia täynnä oleva luoto
Jossa söpöä kalastaa
Otan tuon asenteen. Elän tuolla tavalla.
Se voi olla todellisuutta.
Eikoskaan onnettomuutta
Kaikki siististi puretaan
Ja keksitään parinvuossadan kuluttua miten eliminoidaan se kaheleitten tekemä satatuhatvuotis myrkky.
Tai miten nopeasti vaan. Missä on rakkaus - Täys hulluus että se kertyisikilpirauhaseen.
Jaettä se täytettäisi jodillaettei siihen mahdu.
Minne se sitten menee?
Täys idiootteja jotka on tehneet kaiken
Hullu uni. Eletään Jumalalle
Jumala pelastaa Jumala on hyvä - Ei hyväksytä ydinvoimaa!!!!!!
- En jaksa lukea. Minusta voisi olla aikoj joina ei saisi sähköä. Tms. Voisi nukkua ost keskuksissa jotka lämmitetään.
Mihin sähköä tarvitaan??
Saanko tutustua johonkin fiksuun ihmiseen.
Mut ensin pitää parantaa tunne elämä
Nii nk jos on haava
Se sidotaan mutta tuntees sieluss kun haava he ei tahtoneet sitoa.
Ismo a Toni W Sipe . ym.
Oikessti. Kun kerron on haava.
Hän kysyy? Voin tehdä opetusvideon!!
Kysyy niink josnäkis että verta vuotaa
Silloin hän auttaa ostamme apteekista siteen tai laastarin tietysti
Laastari on mikä on tarpeen.
Kun on pienenpienihaava sen reunat pitää painaa vastentoisiaan kiinni Jos jättää sen avoimeksi siin on todel paha olo. Mutta Jumala korjaa sen pikkuhaavan. Laastari on siinä ihana oikea asia.Oikea asia on tahtoa hyvää
Välittää miltä tuntuu
Kysyä miltä tuntuu
Mielessä tuo haava on just mikä tarvitsee laastarin. Kännykkään mielen sulkeminen
Keskittäminen keskittyminen on yksi laastari. Siinä on se kontaktipinta,
Tai kirjoittaminen, vihkoon esim se voi olla laastari tai kirjan lukeminen.
Osaan kaikki ne asiat keskustella mut kirjoitan luen
Olenehk pahimas paikas nyt mikä tekee yksi kertaiseksi ihmisiä? Ei voikestää ydinvoimaa
Ett joku saaste säilyisi kauan ja niin vaarallinen myrkky Täysi hulluus sellaista ottaa käyttöön
En hyväksy sitä. Ainuttakaan ydinvoimalaa. - Jos on miljardeja laitettu riittäisikö minulle jokin summa?
Halveksin tätä miten alaarvoista
Hukkasin matkakortin tulin tänbe uysimaan
Kiinni tuonäytti olevan
Missäse kaveri valjastaa hevosta
Tarjota kahvia Opettaa lampaan keritseminen - Tuo oli hauska nauroin te olettenero?? Voiko teihin tutustua?
- Nuo on kaikki tuollaisia ohari ihmisiä joit kulkee ost keskukses kaduilla
Sain Maria kahvilasta kahvin ...muslim kahvilan henki oli vieras. Olen siel viihtynyt.
Ylläluki ruoskittavaksi joka sokerista kahvia..
Väkivaltaisuus ei kannata oppii siitäkin??
Oli vaan niinröyhkeä se mies hnklö.
Parempi olisijoku Ismo tai joku joka fiksu ja terve, jossa hänen pitäisi olla nöyrä ja hyvinkäyttäytyvä. Olen etsinytsitä 30 v ja on häpeä että ei ole saatu toimim.
Näkyi Ilkka Alanko vahva tv kuvassa
Mutta mitä sillä tekee? Menee hukkaan
Tahdon tavata ihmisiä Niin kun ihmisileiole tekemistä keskenään .. mutta on jot periaatteita Nyt laittoi pöydät tuolit pous olen tässä inhotta vasti keskellä käytävää yksin
Yksiperiaate että ei tuskaa tahdo tuottaa, tietysti tänne kirjoittaneil ei ole hajuakaan usein ollut he puhuttelleet loukkaavasti toisia
Alkeellisia ihmisiä kirjoittanut
Mistä löytäisin sopivan ihmisen
Jonka kanssa vaikka opettaisimme
En tinderissä pidä siitä ett siellä pitäisi "seurata" ? Jotakuta ? En seuraa. Instagramissa en osaa lähettää viestiä
Alkaa ollailta taas kohta nukkumaan
Onko hevoset hoidettu? Tarhasta talliin..
Tiktokkiavoisi katsoa? - Se on kiva ett ihmiset voi tehdä mitä tahtoo.
Pidin siitä Sofian videosta missä ahdistuksesta
puhui. Mutta sitten kulkee junalla kioskilla olin eilen mietin tahdoin kirjot hetkel jona oivalsin ettkaikki on ohareita, he kulkee ohi vilkaisemattakaan kuin ohari,
Aamusta iltaan menee ett kaikki on oharia
Tahtoisin kysellä millainen olet millainen elämä mutta esim nuorilta jos kyselee, tuntee sen sopivaisuuden rajat,
Tahdon perustaa paikan missä voi elää yhdessä
Ei ensimmäisel tapaamiskerralla ole kuin tukalaa ja sittenkin , mitä tekemistä ihmisillä on yhdessä? Olen itsevoinut hyvin kun on jotain mikä pakko tehdä;
Talutin pyörän korjaamolle, kumi puhjennut, 5 km koska se edullisin korjaamo, jase oli tosi ihanaa kävellä siellä - Jos sokerista kahvia
Jumalauta saatana ruoskittavaksi se hampaaton apina Jumala tietää
Omahyväinen jähmeä sonni saatana toi hampaattoman sokedista....
Henkii se törkeä henki - Kannattaa juoda vettä jos sokeridta kahvia,
Huuhdella hampaat, arvelin hän julisti sitä. - Kysyn keitä kuvastaa maalaus.
Ja miksi se on esillä.
Toivon että joku ymmärtää.
Siis en ole pantteribikininen
Olen neitsyt.
Ajatus ett vois oll kaveri vaan samanlaisen kanssa ?? En ymmärrä?? Ja ett onko "kavereita" ja miksi?? Joku outo hiippari hiipparoi ohi tuossa nyysö viiksikäs..
Minä olen ihan täys mielenterveys
Inhoan tuollast mystiikk
(Aieminkin samantyyppinen cafessa istuskeli,
Ei lausettakaan kykenevä juttelemaan kun kysyin miksi hänellä 5 lasillista vettä tarjottimella ( kahvin lusäksi ) outo kummajainen. Minä olen ihan terve.
Ja neitsyt olen Ja selibaatissa elävä .
Ja Jumalan kanssa elän ja tahtoisin tutustua ihmisiin. Perustaa tanssikoulun. Jossa henkisiä puhujia köy esitelmöimässö.
Ja juttelemassa. - Olen nukkunut henkilön luona jolla on alastoman Eevan kuva mak huoneen oven vieressä.
Sius hirveä tissit esillä lehmä
Just täti kasvo Ja hänen yläpuolella nainen joka katsoo ihaillen ja ihmetellen että hän voi olla alasti että ei tunne mit seksuaalista
Siin on oikealla parrakas mies hnklö
Tyttö heid yläpyuolel ihmettelee ? Että se eva hahmo ala ja yläpää paljaana ri piuttaa siit parrakkaasta vanhasta miehestä
Minä ainakaan piitannut kenestäkään
Muttamiehet olivat himoa käsittääkseni
Ja olisin lyöny murskaksi sellaisen joka olisi katsonut minuanähnyt
ja ne oli oikeat tunteet, elävn ja voimakkaasti tuntevan.
Saamelaisistaelokuvassa
Saamelaisen veri ? Oli tilanne että tyttöä häväistiin pakottamal alasti miehen edessä näkym - Siis Jos hän on kaveri..
Ei bikiniasiassa... vaan ettsiinä toivoa että on elämä Jumala rakkaus
Ja se puhdistuminen
Näyttää etenergia on että.muodostuu kuulostavan bikinin kans kaveri
Tai mikä sekavuus äsken oli ..jonka kirjoitin
Vaikutelma syntyi ( että hyvä se bikini )
Vaikka koin sen kaameaksi sen bikinin ja kirjoitin että hyvä se vlogi jossa ei seksipuku
HYVÄ se vlogi jossa ei bikiniä
Paha se bikini Hän osas ttehdäettä sai ollailman seksipukua ja koin myönteiseksi
Mutta en löytänyt e mail - Siis se vlogi puhe shdistuksesta ei seks asussa oli yllättävän hyvä
Ihan selkeästi ( huomasn huora tai kehittymätön nainen tms sekotti mitä kirjotin
Bikinit eihyvä vaan kauhu eikukaan näytä pullottavia eroottisia alueita vieraalle miehelle
Luin hän miss Hki omi janimi oli eri
En tiennyt kuin Sofia Belorf nimen
Onko siit iloa ihmiselle ett nimi tulee tunnetuksi
Vähitellen se jäimieleen tuo vaikea nimi
Hän oli Ruusila...öömikäse toi nen nimi oli.
Oliko vanhempien nimi vai 1.aviomiehen?
Eli hän pilaantui suoraa päätä nuorena MissHki joutui bikineissä esille.jos hän on minun kaveri
Kun olemme sukulaisia
Olin samaa sukua 1600 luvulla ja tutustumme tapaamme ja menemmekö hengellisiin tilaisuuksiin? Michal mukaan ja Absalom .
Jeesus sentään... jokutulee ai n pääni yli ottamaan jotain uljomaslainen ja sitten musta ihoinen mies äsken
Posti r kioski lotto veikkaus ties mitä
Söin pullan join kahvin missä Sofian osoite - Tuossa vaan alla näkyy Sofia pantterinpilkkubikineissä ja eilen saman kohtasin etsin e mail osoitetta kun pidin siitä ahdistuneisuus vlogista, se oli hyvä, paitsi sen ahdistuksen manaaminen muille..
Seetjospuhuu tyyliin " kun sä olet
Kun sä teet niin ja niin
Kun sä oot ahdistunut ..." eikö se sellainen taitolaji ett vain jos on myönteistä sanottavaa
"Ett kun sä oot onnellinen jne "
Pantteripilkkubikininen bikineihin joutunut
Luin että miss Helsinki hänen pitäis tehdä todelvaltava puhdistuminen - Olisiko se vähättely siinä että se WHO tutkimustulos kadonnut. Missä oli että sen kuolleisuusluvut samat kuin muissa flunssissa.
On sejossain, se oli etusivulla. Koetan etsiä sen. - Virus ei välitä sinun luuloista onko se olemassa vai ei ? Viruksella ei ole mitään aivoja jotkavälittäisi mistäänet voi sanoa että se ei välitä
Silläei ole sellaista toimintoa kyin välittäminen
Oikeasti sinä olet joka et nyttiedä kaikkea
Esim hampaat kasvaa ikeneen
Pienet luupalat kasvaa 7 vuotiaalla
Miten se luu kasvaa?
Jos katsoo luuta Tai mikroskoopilla analysoi sen rakenteen Sielu on jokakasvattaa
Lintu myös ei tiedä minne lentää
Kun aurana lähtevät
Henget johdattavat Se on yhtä totta kuin tapahtumat että vuodepaikat täyttyi
Jollekin tuli jokin vaiva minustakin on ihanaa unohtaa kaikkine vaivat
Totta vaan on lintu löytää muuttolintu viaton Jumalanvaras oleva
Myös ilves löytää pesälleen , karhu jos ovat juoksennelleet metsässä
Ihmuset nyt tahtoo vaan löytää si nne vuodeosastolle koska heitä pelotellaan joka ilta uutisissa jostain syystä yhden flunssan uhrit
Ei söyp uhreja ms tms mitä kaikkea on?
Miten monta kuollutvuosittain?
Vanhuus joka sairaus jotaei tarttisi olla
Voielää 200 v näin Hjallis Harkimosta ja Matti Nykäsen vaimosta - Kännyk videoeditointi on niin ihmeellinen ettäei mitään sairautta voi olla olemassa.