Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Satu.liikanen
profiilit
Satu.liikanen
Satu.liikanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Naisihminen+++minä+siis+on+maailmankaikkeus
Minkä+sisällä+kaikki+on
Miehessä+on+ulkoinen+uloke+++joka+yrittää+Jumaluutta+kohden+++++mies+tuntee+vain+sen+pötkön+päässä+++
Miehellä+on++40+000+hermopäätettä+kun+naisella+80+000+++(+tms)+löysin+sen+tutkimustuloksen.+Naisilla+enemmän+hermopäätteitä.+
Nainen+on+joka+kokee+autuuden,+mies+tekee+vaan+työn+,+ja+uppoaa+siihen+autuuden+energiaan+minkä+keskellä+on.++Se+henk+opettajakin+sanoi+että+mies+ei+tiedä+mitä+rakkaus+on,+nainen+tietää.
Sitten+hän+luuli+että+mies+laskeutuu+siihen.
Naisel+on+sielu+++Minulla+kehittyneet++sielun+alueet++mahdoton+miehen+koskea+++ei+ole+tietä++sieluun+++++Sielu+kehittynyt+joka+osalta++
Vatsan+sydämen+kaulan+pään++++
Meidän+aurinko+on+lakkaamassa+olemasta++
Ja+kaikki+sielut+menee+omille+tahoilleen+
Aurinko+on+kuin+liha++punainen++ja++antoi++harjoitaktin+vaik+++yksi+sielu+raiskattu+20+vuotta++
Antoi+niiden+aktin+tuntua+sen+raiskatun+sisällä
Niin+kirosin+sen+suringon+ja+Jumalan+ja+luotunsa
Minun+sielun+Jumala+lakkauttaa+olemasta
Ei+voi+rakentaa+niiden+vaiheiden+perustalle.
Kun+keksitty+sellainen+laatikko+missä+sielu+lakkaa+olemasta++menen+siihen.++Koska+Jumala+antoi+raiskata,+vaikka+se+on+mahdotonta+on+absoluuttinen+totuus.+++
Itsemurhaa+en+tee+tietenkään.
07.12.2020 16:02
https://photos.app.goo.gl/UoHHrC2JYpQdjARL7
Kesäteatterirekvisiittaa++
Heti+hyökkäsi+kiinalaisettähän+ympärille+ku++meni+etusivulta++kristuskon+perustajan+kuninkaallisuus.
07.12.2020 15:25
Te+voisitte+joku+laittaa+ilmaisiin+googlekuviin
Ja+antaa+minulle+sen+vuodessa+säästyneen+1200
07.12.2020 14:08
Vihaan+tuollaista+mystiikkaa,+että+olen+intialaisen+luona++niin+henkkari+kadonnut.++Kysyin+mihin+kuvat+laittaa++Elisapilvipalvelu++olis+suomalainen
Mutta+10+e+tekee+1200+vuodessa?+++On+valtava+summa.++++Laitan+sen+säästöön.++++
Henkkaria+ei+löytynyt.++Kun+on+intialaisten+joilla+ei+varmaan+ole+henkkaria.???+++Kun+ei+ole+suojelijoita.
Mistä+löytyy?+Annoin+kouluttaa+teidät++
Annoin+kaikkien+tehdä+mitä+tahtoivat++
Toivon+on+kassin+pohjalla+se+henkkari.+++
Mitälie+siihenlittyy+paskaivonaamamummo+haluis+vanhemman+kuvan
???+++Join+prot+juomaa++5+prot+++
Kahvin..++30+gr+prot+makkaran++
Huomasin++jostain+että+kun+ei+par+päiv+ollut+pror++yksikeho+osa+yritti++heiketä
Se+on+ehkä+tärkeää++joka+päivä+säännöllisesti++pakata+ne++tukea+ne+nivelet+++niin+ei+polvieikä+nilkka++lonksahdusta++kunsiellä+ei+proteiini+ja+lihas+ja+nivel++heikkene+päivänäkään++
Ei+polvileikkaust+ei+nilkka++ja+Jumalan+suoja+olla.
Ne+on+pahoja+henkiä+mitkä+tahtoisi++kulumaa;+sitähän+ei+ole,+esim+95+maratonia+juosseella+Taddeus+Judalla+++ei+mitään+vaivaa++pyörällä+ajaa+ui+14+km+kävelee++++jotain+70-80+on+
Tanssi+että+pysyy+notkeana+selkä,++ei+tule+kipuja,++ja+proteiinia+++josta+rakentaa+myös++kollageenia++
Ja+lihakset.+++Keho.++++Luinettäkeho+rakentaa+itse+sitä+kollageenia.++Sitä+siis+sekä+vähenyisi+25+v+sta+että+sitä++keho+rakentaa.++Aktivoidaanse+rakentaminen
Jos+25+vuotta+pysynyt+kollageeni
Siitä+ajasta+n+10+vuotta+keho+ollut+täyskasvuinen
Miksi+se+alkaisi+vähentyä?++
Kännykkäkin+on+keksitty.
07.12.2020 14:06
Voimme+asua+teltassa+suurimman+osan+vuodesta,+nukkua+teltassa,+Lutherin+alueella+tulee+kyllä+kylmä+aiemmin++kuin+täällä++++
Sitten+jossain+lämmitetyissä+tiloissa++talvi+kestetään++++++Hankitaanko+nyt+hevonen+sinne?++
Bussivuoroja+kun+vähennetty+hevoskyyditystä+voisi+olla.++Mutta+hyväntekeväisyytenä,+ei+bisnestä.++Missä+minun+Virkeät+Nunnat.+
En+tahdoolla+mikään+johtaja++vaan++että+saa+järjestymään+elämän+
Pitää+selvittää+myös+miksi+kajoaa+sukupuolielimiin??+++Ei+ihmisetmissään+mene+koskemaan+kenenkään+jalkiväliin
En+ymmärrä+tuota+ilmiötä+yhtään
Tahtousin+kyllä+kokea++rauhassa+ehkä.+Esim+Lutherilasua+++olla+talli+pihalla++lampaat++
Mutta+hän+on+paha+ihminen++
Laitankomiten+julmat+silmät+Lutherill+muotokuvassa?+++Minul+on+oma+perintötila++
Pitäisikö+lähteä+nyt+sitä+katsomaan?++Menee+matkoihin+100+e
Talvimakuupussi+ois+hyvä...++kun+ompelen+sen+mikä+on++selviää+jouluun...+
Teen+kaiken+rahan++ehdoilla+++
Sain+600+++nyt+varasto+maksettava++80+e++
Ja+40+e+++tämä+laite+sanoi+pitää+uusia+++yhteys+,+28+e
Laskin++niinvähän+kuin+voi+ruokaan,+se+vaan+oli+50+e+vkossa..++jakäyttäisin+protjuomia+joilla++kollageeni+paranee+entiselleen+ja+pysyy+++ihan+
loppuun+asti+++on+se+projekti++
Aurinko+hyvä+annat+siunauksen++
Välkkyvä+valo...++
Syön+täs+vegemakkaraa....31.3+gr+++prot++100ssa+grssa
Menee+ruokahalu+ikääntyes???++Minul+ei+ole+yhtään+nälkäjohtuu+kun+söin+lakritsipalloja+pussillisen+eilen++++en+tahdolihoamut+yleensäkin+++ruokahalu+voi+heikentyä?+++++Lähden+kävelemään+sen+10+km+pyörää+taluttaen+++++Pitää+syödä+tuo+omena....
Ei+huvita+mutta+pakko+syödä.++Laitan+jogurttiin.
Vai+odotanko+kunnes+nälkä.++
Ei+voi+tehdätuollastetsyö+lakuja+pussillisen
Ja+ed+päiv+suklaalevyn+2+päivässä++ei+nyt+huvita+syödä++++Venäjän+kuningas+sanoi+saan+olla+heillä
Sitä+lohdukseen+syö+kun+eiketään+löydy++
En+kylyleenssyöjogurttia+kun+Krisnaliike+kieltää,+
En+ole+ihan+varma+miksi.+Tuo+Emma+La+crema++jogurt+on+niin+hyvää+++
Pitää+ostaa+mustikoit+ja+puolukoit
Ne+me+tietysti+kerätään+itse++ensi+syksynä
Älä+anna+sen+kajota+++Sukupuolielimiin!+Istun+kahvilassa.++Kuka+ymmärtää+mitä+tuo+väkivalta+on?++Mietin+lähteneitä++Janita,+Mira,+tahdon+auttaa++ihmisiä++++ei+järke+ett+persoonaton+valtio+vainauttaa+palkkatyönä++++++me+tahdotaan+taivaaseen+++on+helppo+tehdä+auttamistyötä
Tarpeeksi+iso+rakennus+++wc++t+ulkopuolelle+++
Pitää+lähteä+tutustumaan+henkisiin+keskuksiin+
Kuka+vie?+++Maksaa+lennon+Findhorniin
Esittelee+tämän+Skotlannin+kuningattaren+1200
07.12.2020 13:04
Aurinko+oli+kanssani++++oli+vastassa+ulkona++
Nukuin+n9h,+++unilääkk+otin+kyllä.+
Nukuin+5+yötä+ilman.+++Kuka+löytyy++
Meidän+pitää+ensintehdä+telttaluostari??+
On+ne+kauniit+siveettömät+naiset+tarttuneet???
Vai+miksi+tuo+virta+
Pitää+jalkeille+nousta++kahvilassa++tääl+on+tilaa+
Violetti+punahiuksinen+tyttö...
Heillä+on+töitä+++on+kivaa
Kanala+me+perustetaan.......pikkukanalasta+pääsee+kaupunnkiin+munia+tuomaan++
Tunsin+sen+tuossa+äsken+hänen+kasvoissa+ystävällisissä+hymyssä++
Älä+anna+kajota+tähän+...+++Siellä+on+niitä+tyhjenneitä+kyliä+ja+taloja
07.12.2020 12:34
Autoja+ajoi+ohi,+heiltä+voi+saada+kyydin.
En+yksin+ollut+sopiva+mennä+Annan+luo+ja+hieroa+käsiä+alkaa+hoitaa,+joku+paikka+on+hyvä,+omakotitalo+vaikka++minne+tätejä+naisia+jotka+osaa+kuntouttaa+käsiä++ja+laittaa+ruokaa
Se+paikka+olis+tosiaan+hyvä++++tarpeen
07.12.2020 11:44
Heräsin,+ja+totesin+,olen+newage++ja++luin+hengen+lehdestä++Minäolen+tai+Sielunpeili,+Sateenkaarisanomat,+niitä++on+
V15+julkaisemallanimed+cd+llä.+7+päivää,+7+onnellisuuden+pilaria....
Tuo+innoitti+muistutti+++pyydän+valoa,+kun+sitä+on,+rakentamaan+sielun+ja+tulevaisuuden+ja+kehon
(+om+mantra+yhdistää+intialaisiin???+)+en+lue+om++
Lähden+viemään+pyörää+josta+kumi+puhkesi+korjaamolle.+Talutan+läpi+Espoon+sinne+mis+maksaa+20e.++Ostan+toisen+kännykän.
+Tehosekottimen+tehdä+smoothieta.+
Olis+hyvä+kun+löytyis+kuka+tahtoo+auttaa+alkukristittyä.+++Oli+artikkeli+Annasta..Anna,+Jeesuksen+isoäiti,+++sellainen+kirja.
"Eräs+tärkeimmistä+tukijoista+Jeshuan+perheelle+oli+Josef+Arimatialainen,+joka+oli+Annan+vanhin+poika,+Jeshuan+eno+ja+Maria+Magdalenan+isä.+Hän+oli+se+henkilö+joka+rikkaudella..."
Tuostatuli+vähän+keppoinen+olo+ett+oliko+ihan+niin
Jeesun+antoiymmärtää+että+minä+olin+rikas+ja+ylhäinen++ja+Annan++sisko+?+Vai+tytär?+
Nyt+Annalla+on+vaiva,+kun+hän+ei+uskonut+Jumalaan?+Kun+alkukristityistä+ei+välitetty.
En+tied+miten+se+on+mahdollista.++
Mikä+Jumalan+suunnitelma+?+++Voi+häntä+auttaa+huolenpidolla,++kun+paikkoja+minne+mahtuu++ihmisiä+jotka+jaksaa++Perustetaan+nyt+sellasta+
Lähden+pyörää+taluttamaan.++Mietinmikä+hänelle+kelpaisi?++Hevos+kyydissä+vaunuilla+vois+matkustaa,++voisi+Kirkkoihinki+n+ajaa+
+Jumalanpalveluksiin,++++++he+voi+osata+ojentaa+kädet??++Parantajat,++voimistelua+käsille,+kerätään+parantajat,+.+Ruoka++kunnollinen...+entäjoshän+vaan+söi+niin+vähän...+se+johtuu+siitä..
Hän+oli+luurangon+laiha++++nyt+selvis++hänel+ei+oo+vaivaa++++Puuttuu+vaan+paikka,+ja+ihminen++
Ihminen+joka+soittaa+minulle,+juttelee++
Elää+yhdessä+++annamme+kyydin+++sinne+minkä+perustamme+++tai+++mitä+on+++++Voimme+käydä+kylässä+hänen+luona+ja+huolehtia+että+hän+syö
07.12.2020 11:12
Keväällä++kun+on+auto,+joku+uskova+norjalainen+antaa+auton++sähköauton+
Alexander+auttaa,+Jakubin+poika,++
Peräkärryllä+lautoja+++opiskelen+miten+tehdä+mökki+ei+huvita+hirveästi++joku+mies+saisi+tehdä+sen+++Kasvimaan+voi+tehdä++++kun+on+se+saunamökki+++++Voisi+auttaa+sillä+että+voin+oll+jossain+ja+ehkä+tarjota+ruokaa+++ja+tanssitunteja
06.12.2020 20:16
Säästäisin+vaikka+siitä+rahasta+minkä+saa+kuukaudessa+,++eikö+ihmiset+tahtous+auttaa
Oikeasti+matkata+Jakub+Lutherin+++talossa+nukkua
06.12.2020 20:12
Jokin+sanoi+että+minulla+ei+koskaan+ole+ollut+poikaystävää,++++ja+muistelen+mitä+löyt+aiem+eläm+
1200+se+aviomieskuoli,+2.mies+otti+toisen+vaimon.
Siis+joku+nainen+kuulema+on+paha+siinä+ett+minulla+joku?++Nyt+tein+filmin+missä+oli++mieshnklö.
1400+oli+Duke+Rikhard,+hän+hylkäsi+avioitui+1472,+
eli+n+5+v+olin+kanssaan,+sitten+oliWilkenson++?joka+vääränlainen++
1500+++oli++se+Määrin+metsävouti,+Bach++seur+vuosisatana,+(+se+ei+pidä+minya+koskaan+minään+?+Ai+senäki+vaan+?Eevan?+Puhui+siksi+kuin+idiootille?++Hän+on+niin+yksi+kertainen+se+Eeva?++Eli+hän+ei+voi+olla+alastonkuvassa.+Ainakaan.++1600+oli+++
Ehkä+oli+Jeesus??+Louis+Charles.++Anne+Marie+menehtyi+n+30+vuotiaana++siihen+tautiin+mikä+peittirinkuloilla,++vesirokko?++1700++olinko+Ceselia++joka+menehtyi+17+vuotiaana++keuhkotautiin,+miestä+ei+ehtinyt+olla,++1800+ed+elämän+isä?++Oli+aviomies+,+frontiers+oltiin+
Kukaan+heistä+ei+välitä...
Muistan+ol+kaik+tunteet++vaikk+ajaa+autolla++seurkuntaan+++oli+hetkestä+toiseen+tunteet+ihmiselle
Jos+hankin+ponin
Rakennan+tallin+++++Talon+++mihin++takan..+oman+lampaan+villasta++makuualustan..++monta+taloa,+iso+talo,+tanssisali!!!!+Kukamaksaisi+1200++vuokratiloista+++++eräs+jaksoi+jutellaku++hänel+oli+varis+++mutta+onhan+avioliittoja+ja+seurusteluja
1900+alussa++oli++raiskaus+1923++
Sitten+löytyi+se+Luther+++Jakub++Kuba++
Warsowassa+++soitimme++viulua,++selloa++
Hänelolis+ihana+maatila++misss+vanhentua+kauniisti
Ja+käydä+kaikkia+nuoria+ja+kaikenikäisiä++
Ponilaidun+ja++lammassuoja+++Kuka+siellä+kävisi+
Telttoja+Gospel+festivaalit++++elämää+niitten+ihmisten+kanssa+++++kun+olisi+ensin+jonkun+kanssa
06.12.2020 19:39
Tiktok+kiva+kun+siinä+näkee+ihmisiä++
Minä+olen+lehden+takasivu+täynnä+kasvokuvia+muttaei+heihin+saa+yhteyttä+yhteenkään.+
Ei+he+halua+vastata.++Tiktok+ihmiset+vastaa.+
Mutta+ei+heitä+viitsi+vaivata++paljoakirjoittaen.++
Se+ainakin+hyväett+ihmisil+elämä,+hevosia+monilla.
+Mutta+ketään+ei+kiinnosta+yhteyttä+pitää+?
Näkyy+vaan+näkyä+että+Eeva+++näkyy+jonain+näreenä
Ja+kuuluu+että+sä+et+ole+vielä+kuollut+siihen+vajaaseen+ihmiseen???++++??
Ja+että+sä+et+vaan+tapaa+muuta+kuin++vajaita
Ja+näkyi+että+se+Eeva+onnniin+yksinkertainen+ja+samoin+Mooses+joka+isäni++
Tässä+kerrostaloasunnossa+kaikki+näkyy+pieninä+
??++Ai+hän+on+nyt+olevinaan+hirveän+suuri+
Nyt+en+ymmärrä+++Se+venäjänkuningas+vai?++
En+nyt+ymmärrä++en+jaksa+mitään+kieroiluja+
Onkohan+Jumalasta+mitään++?+
Eihän+voi+ymmärtää+jos+ei+saa+mitään++,+ei+näe+kuule+ihmisestä++ei+voi+tietää+mitään++
Olen+yksin+ollut+päivän
Yksi+asia+on+siis++että+intimelämäs+on+mahdollista+autuus
Tytt+tunsisuurta+tuskaa+mennessään+arcade+kuvaan++++en+tiedä+miksi+meni+vastoin+tahtoa.
Oli+nälkä+ei+päässyt+nukkumaan++?+Ja++
Joku+alkoi+yrittää+raiskata+??+
Koska+kertoi+hädästä?+++Ai+se+oli+vaan+köyhä++
Että+jos+pitää+jonain+köyhänä+niin+voi+raiskata???+
En+ymmärettä+Jumala+olisi+sellaista+luonut
En+kestä+sitä+koskemista+tyhjästä+ilmasta++
Luulisi+että+Jumala+olis+luonut+jonkun+ihmisen+
Jota+kiinnostaa+puhua+jutella++ottaa+yhteyttä+ja+joka+ei+ole+painajaismainen++(+en+todella+tajua+miksi+se+virta+alkoi+kohdistua++?++
Menen+katsomaan+onko+täällä+jäätelöä?
06.12.2020 19:01
Miten+tuollaista+pahuutta+voi+olla+olemassa?????
Että+pakottaa+rastimaan++hyväksyn
Eikö+olemitään+tervettä+ihmistä+haastamaan+oikeuteen+väkivallasta+ja+valheellisuudesta?
Tahdoin+katsoa+tiktok+live++ohjeet++
Että+mitä+siinä+näkyy++onko+sevideopuhelu??
Niin+vaativat++rasti++hyväksyn+
että+tiesmitä+sinun+kännykästä++oikeus+saada+
Eiheillä+ole+oikeutta+saada+mitään+tietenkään
06.12.2020 18:44
Tiedän+ett+isoäitini+syntyi+uudestaan
Onko+ihminen+hyvä+vaivattomana?
Onko+ihmisil+asiaa+toisilleen?+
Olen+ain+elänyt+hengessä,++miksei+sitä+ole+nyt+tässä++++
Onko+henki+ihmisten+joilla+elämä+toimii,+joilla+on+henkeä,++(+mistä+se+johtuu?+Mikä+motivoi+heitä?+
Onko+tääl+vialla+tää+kerrostalo+asunto++että+tääl+on+hirveä+henki?+Hirvittävän+tylsä+sunnuntai+
Kuka+tahtoo+piristää++kuka+maksaa+250+kevätlukukausi+tanssikurssit++++Sitten++miss+opiskelen+liikunnanohjaajaksi+++..++kaikilla+tanssitunneilla+++Onko+hän+joka+Venäjän+kuningas
06.12.2020 17:42
En+ole+nöhnyt+Anarkistin+kirjoituksia+mutta+hän+löysi+vastaamaan??🙃🥳
06.12.2020 13:30
Laitoin+filmin+++johonkin
Voin+tehdä+sivut++++.+Tavataanko+me?
06.12.2020 13:23
Mitä+te+riitelette++en+jaksa+noin+alhaista+riitaa+kuunnella+++++luin+alkua..
Jeesus+ei+sinakaan+riitelemään+kehottanut?
Ei+olemaan+vihamielinen+.+Eikö+kannata+mikä+yhteistä+mistä+samaa+mieltä+jotain+missä+myönteinen+osaa+olla+++koska+riitaisuus+ahdistaa++pahansuopaisuus+++se+ensimmäiset+sanat+sille+anarkistille+oli+pahansuopaiset
Jos+hän+ensin+tulis+tänne+juttelemaan?+
Löhöän+täällä+++Juodaan+teetä++++
[email protected]
[email protected]
06.12.2020 13:15
En+ooviel+saanutaikaan+kuin++söin+lakritsipalloja,+popcornin+jälkeen,+keitin+riisin++ruuanjaosta+,
Kävin+lepääm+ha+tunsin+viimein+hyv+vointia+
Se+olinin+ehkä+jonku+sukupuoliyhteys
Yhdyntä+laitettiin+tuntum+kehos
Sanoin+Jumalalle+ei+voi+tehdäniin+tällesielulle
Luen+Maustetytöistö
Lehti+oli+bussiodotushuonepenkillä
Aiemmin+poltin+sen+nuotiossa+
Luin+eilen+Minäolen+lehdestä+nukkumine++kutistaa+synapseja
Hiirillä++He+ei+kertoneet+mitä+synapsit+on..+
Miten+niiden+painon+voi+mitata++tai+koon.+
Takasivul+on+noit+henkisiä+ihmisiä++mutei++nroita+yht+tietoja++Älä+anna+sen+kajota+tähän!+
Tyhjästä+ilmasta+kajoaminen+sukupuolielimiin
Mikä+tuhoaa+koko+sielun+++nyt+se+lakkasi
Katselin+Ronja+ryövärintytär+elokuvan+eilen
Luulin+se+on+tehty++10+++mutta+oli+84.
Täydellisen+kaunis++ja+jaksoin+katsella+
Väkivaltaa+ei++käänt+pous+katseen+
Enkä+niitä+alastomia+miehiäkään+nähnyt,
Liikuin+just.++++Jotenkin+metsä+oli+tuttu+ympäristö
Etsin+missä+Matiaksen+linna++++Tiedättekö+te?
06.12.2020 12:31
Helsingissä...jos+sinne+menee,+juna+maisemien+ohi,++meren+ja+jyrkänteel+olevien+kartanoiden,+Tokoin+rannan,+mitä+vois+kävellä+Hakaniemen+torille,++siel+oli+jäätelökioskijosta+ei+huvittanut+ostaa..++asemalle+juna...+Ei+pääse+kesken+matkaa+Tokoinrantaan+++miss+ei+mit+ole++muistoja+vaan
Ajoin+kerran+kaupteatter+pihalle+pyöräl+ja+koin+ei+voi+menestyä++jos+ei+pidetä+arvossa+alkukristittyjä
Oli+paljon+fiilistä+olla+se..++Niin+teatteri+ei+ole+mitään..++kuollutta+kaikki..++++
Voi+koettaa+herättää+henkiin++kutsumalla+kylään+vaikka+++jos+on+oma+asunto+niin+sehän+on+helppoa
Vois+tuo+venäjän+kuningaskin+tulla+++mukaan++
Syömään++vaikka+++olen+nyt+hänen+luona.+
1600+Venäjän+kuningas.++Pelasti+kuuron+luota,+missä+alkoi+olla+päänsärkyä.+(+kuulee+kuulolaitteella++)++nukuin+siel+yön++
Tehdä+mitä+rakastaa?++On+olemas+rakkaus?+
Miksi+sitä+on+yksin+++Soutan+yhdelle+lännenmiehelle++hänen+seyrassa+oli+jotenkin+helppo+olla+kun+oli+stetson+päinen+kovakasvoinen+cowboy++20+v+Amerikassa+asunut+puhui+murteellisesti+Suomea+++mietin+olenko+nii++amerikkalainen+kun+++1800+frontiers,+ja++n1926+palasin+Amerikkaan+vai+27?+28?++++
1933+takaisin+eurooppaan,+Warsowaan+mistä+aviomiehen+Jakub+Luther+Kuba
Viulutuomari++,+violinpedagog.
(+poikamme++on+Alexander+Rybak+++nykyään.++)
06.12.2020 11:06
Muistan+Helsingistä+harmauden++
Kunolen+krist+uskonperust+tahtoisin+tutustua+erilaisiin+ihmisiin,+julkkiksiin,++
Eikö+he+tahtoisi+Jeesuksen+sukulaiseen+tutustua?
Olisi+se+projektiettä+perustaa+paikka+minne+voi+tulla+++tiedän+tilat+joissa+1200+olis+vuokra,+voisiko+he+antaa+hyväntekeväisyytenä+kun+se+edesauttaisi+terveyttä
Siellä+voisi+tutustua+ihmisiin+ja+jutella+ja+ymmärtää.++Helsingissä+ei+ole+mitään++.
Jos+sinne+lähtee+tästä+kalppimaan.
Helsinki+tajunnassani.....pitää+olla+arvokas,+kristuskon+perustajan,++ja+ihminen+joka+haluas+arvostaa,+++IsmoAlanko+ei+tahtonut+et+häntä+arvostaa+eikä+arvostanut+minua,
Muistan+tanssikouluntanssiesitystä+++itkin+tunnin++++osasin+olla+++olin+heidän+arvostama++näin+esityksis+Sarin+ja+minun+vaiheita,+siis+Davidin+vaimo,++Maria+Antoinette,++en+sitä+ajatellut+et+heidän+arvostama+mut+ehkä+ylipäänsä+olin++ja+itkin+niitä+tanssiesityksiä++nuoruudenvoimaa+ja+niink+taidetta+pitää+++siel+oli+heid+vanhemnat+itkemäs?+
Koin+niink+pitää+taide++mutta+myös+ihminen++ett+siinä+se+10+v+tai+15+v+elänyt++tai18+++++en+osaa+selittää+että+se+oli+niin+liikuttavaa
Ja+olin+korkeammalla+tasolla+n+1-h2h+sen+jälkeen,+(+se+oli+vaan+normaali+taso++yli+30+ensim+vuotta++)
Ja+tahdon+siihen+tietysti+++olla+oma+itseni++se+kehitystaso+minkä+olen+saavuttanut.
Kukaan+ei+voi+olla++enempää+tai+jotain+yrittäen+kävellä+yli++++
Ehkä+sils+tulise+örönä++
Ensinnä+kun+eivät+arvostaneet+minua++alkoivat+päästää++ulkomaalaisia++tänne++
Yhtäkkiä+junat+oli+täynnä+ulkomaalaisia
Ja+Kiinassa+jossa+sai+1+lapsen+vain+hankkia
Vaikka+sitenkin+siellä+oli+liikaa+ihmisiä,
V+16+antoi+luvan+saada+2+lasta.+Eihän+siellä+voi+riittää++happi++(+eilen+just+Tuttujuttu+showssa+sanoi++se+missi++joka+oliniin+tasapainoinen+ja+terve..Alina,+
että+Kiinassa+oli+hirveän+huono+ilma
Tuollaisis+olis+tekemistä++kun+löytäisi+ihmisiä
[email protected]
06.12.2020 10:29
4 / 15