Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Satu.liikanen
profiilit
Satu.liikanen
Satu.liikanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lähdin+jo+21+vuotiaana+Krisnaliikkeen+maatilalle+Ruotsiin.
Olin+Warsowan+kriisistä+++
En+viihtynyt+siellä+++mutta++..
V++95-96++suunnittelin+henkistä+keskusta+
Missä+olisi++jyrsijänäyttely,+isot+lasiseinäiset+jyrsijänäyttelytilat,++ja+amerikan+shetlanninponeja++kaiken+värisiä,++en+pitänyt+siitä+punkeroshetlannin+ponista.+Amer+shet+poni+siro.
En+ollekaan+katsonut+niitten+kuvia.
Tein+alttarinkin..++valkoisella+peitetty+pahvilaatikko+missä+oli+enkeli+päällä.++
98++kaipasin+kipeästi++ettäolisi+lehmiä+kanoja++
Miksei+toteuttaisi!!kun+on+tyhjeneviä+kyliä
Tarvitsee+vaan+hyvän+ihmisen.
Luther+ei+ollut,+hän+purki+valk+tiiliuunin+jonka+rakensin+++ja+kantoi+kompostiin+kun+leikkasin+heiniä+lyhteeksi
Hyvinkohtelu+niink+näin+lapsen+jota+äiti+ja+isä+palveli+ja+huolehti++tuos+äsken,+vauval+oli+hyvinvointi+vaunuissa.++Täytyy+Jumala+rakkauden+olla+luonut++se+oikea+++jonka+kanssa
Esim+voin+asua+heillä+ajaessa+ajokortin
Hankimme+yhdessä+sähköauton+Norjasta
Ne+on+meidän+ansiota+ne+keksinnöt+autot+sähköt+alkukristittyjen+
Ym++mitä+tahdomme+++Hevosen+ja+valjaat
Rakdnnamme+vaunut++en+tiedä+mihin+on+fiilistö
Kun+löytyis+joku+joka+ei+ole+pöljä+
Jolla+ei+ole+kusipäinen+parisielu
Tai+tyhmä+akka+tms++++löytyisi+joku+oikea++
Rakkaus+Jumala+on
Pitäö+lähteä+siitä+että+jutellaan
Mut+tuol+oli+niin+tyhmä+mies+sius+pöljäuuno
Tönäön+tapasin+sius+mikä+niin+alhanen+nainwn+vaikyt+siihen?+Ett+ihminen+joka+ei+ymmärrä+yhtään+mitään+
Ei+lausettakaan+++
Tarvutsen+ihmusen+joka+ymmärtää+lauseen++
Joku+ehkä+tajus+kun+sanoin+että+ei+voi+jaksaa+lehtimyyjä++tyrkyttää+niutä+lehtiä
Hän+ei+tajunnut++Miksi+minua+kidutetaan+sellaisella?+Tahdon+ihmisen+joka+ymmärtää+++
Voin+selittääkin+paremminkin+mutta+hän+ei+ymmärrä++niin+en+jaksa+turhaan+sanoa+tietysti
04.12.2020 16:20
Voin+laulaa+jos+on+kotistudio.
Antakaa+alkristirylle+utselleen+krustinuskon+rikkaudesta.++Elkääkä+uskoko+öröön++
Kun+on+tuollaisia+ihmeitä+++kännykän+toiminto++
Puunvuosikasvu+kynnen+kasvu
Lapselle+ikeneen+luunpalojen+jasvu
Missä+on+rakkaus+++joku+oikea+älötuo+raskalaisia+tänne+sen+arcade+kuvan+takia
Tai+nälänhädässä+joku+mieskidutti++Warsowassa+42-43+++(+tuskassa+)+siis+krisrityt+tahtoo+vaan+ottaa+kaiken+irti++vauriosta++vahingosta
Onnettomuudesta+(+en+minä+tahdo+oikeasti+)+
He+ei+tahdo+auttaa+jos+on+onnettomuus+että++poseerannut+++(+tuskassa,+3+isoa+paisetta+kaulassa+)+4+kertaa+4+cm++kuvassa++nälänhädässä++
Great+depression
Eiköolis+rakkautt++tehdään+kasvimaa
Vihreitä+lehtiä+++(+++ensinnä+nukkua
Entied+miksei+olis+että+auttais+että+saa+nukkua+
Minä+vein+kaupunginasuntoon+3+kertaa+asunnottoman+,+monta+yötä+nukkui++
Jos+keskustelee+++tekee+kysymyksiä+vastaa
Meille+ei+soita+puhelinmyyjä+++en+kestä+sellaisia.
Kestän+sen+meidän+henkisen+keskuksen.+
Ett+ei+tarvi+olla+noin+teennäinen.+++
Kasvatan+papuja+ja+pellavaa++ym+mitä+huvittaa.
Palloporkkanoita++++eikönyt+vois+ollaollarakkaus
04.12.2020 16:06
https://photos.app.goo.gl/LJJtJiB4PcBwADwf6
Olenkuin+Tiktokeissa+itseäni+ihaillen+katsova+melkein.++Löytyisi+nyt+ihmissuhde.
[email protected]
04.12.2020 15:29
En+tahdo+mit+sairauksia,+lopetetaan+kaikki+sairaudet.++On+vaan+niin+rakkaudettomuus+että+vaihtoehdot+tuollaisia.+Amma+hengellisen+parvekkeella+katselin+yöllä++rauhallista+maisemaa+ulkona,++mietin+uskoisi+johonk+sellaiseen+kotiin+jos+se+olisi+ollut,+++++
En+ymmär+ett+Jumala+joka+rakkaus?+Ei+ole+mit+ihmistä+luonut+minulle.+++Että+vois+edes+nukkua
Kaikki+ohikulkijat+on+mitättömiä++todella++
Tv+ssä+näkyy+vahvoja+ihmisiä+++
Laitanko+vielä+yhdenfilmin+missä+olen+ihan+Tik+tok++kovis+tyttö.+????hih.
04.12.2020 15:09
En+tahdo+flunssaa+kenellekään.
04.12.2020 14:53
Jos+lakattaisi+suojelemasta+jumalattomat?+
Ei+jaeta+mitään+kangaskappaleita.
Jos+on+usko+örönään+tapahtukoon+vaan+uskon+mukaan.+Raamatussa+sanotaan+niin+;+Tapahtukoon+teille+uskonne+mukaan.+
Tehdään+kaikki+jumalattomien+ehdoilla?
Annetaan+lapsilisätasuntovuokra+asumistuki
Ym+++jumalattomille+++jaetaan+hengityssuojaimia
Minä+rehellisesti+selviän+ilman++
Mutta+rakkautta+ei+ole+++Jumala+hyvä+oletko+sinä+luonut+minulle+jonkun?
Nyt+on+kuuro++jonka+luona+ei+saa+nukkua
Energia+on+huono+minulle+++hänen+itsetunto+ei+kestä+mitään+menestymistä++
Tai+itsekäs+uskovainen++epä+älyllinen++joka+tietää+siel+henges+ett+se+kuuro+vahingoittaa+mutta+hän+nauttii+siitä+kateudessaan+ja+alhaisuudessaan
Ei+millään+vastaa+puhelimeen+kun+hän+olisi+parempi+vaihtoehto++
Että+tuollaisiako+ansaitsen????+Aiem+elämien+pohjalta????+Ei+ole+läheisiä+ihmisiä.
04.12.2020 14:47
Joudun+kokoajan+kokemaan+mystillisyyttä
Esim++tuo+v++tu+sana++näen+usein+joku+valitsee+sen+sanan++liittäen+minuun+++
Entied+miksi+viha+jotain+pahaa+naista+kohtaan++joka+vei+heti+tarjottimen+miksi+siitä+sanoo+että+v++tu+++ilmaisee+kaikkea+inhoa
En+käytä+niin+raakoja+sanoja++++se+sana+ilmaisee+sitä+jolla+ei+ole+mitään+tajua?+Sillä+on+se+alin
Jalkoväli++eikä+sen+yläpuolella+ole+kehittyneet+toiminnot++eikä+se+alinkaan+ole
04.12.2020 14:39
Täällä+ollut+sama+vuodet+kymmenet+vuodet
Ismolauloi++,+Maailmanparantaja++silloin+jo+olin+samassa+tilassa+ett+tahdoin+vain++nopeasti+terveeseen+elämään+++
03?+Se+laulu?+++Aattelin+äsken+en+ota+mitään+Jeesukselta++kun+vessassa+köydessä+tyhjeni+pöydältä+tarjottimeni++++se+saatanan+v+tun+reiän+kantaja+toi+heti++miten+mätä+nainen
Viemään++tarjottimen
Ei+10+e+riitä+kauan++++Saatanan+v+tu+siellä++
Luulee+olevansa+turvassa+sen+kankaa++läpi+hengittäessä+++kaikki+sen+mitättömyyden+mukaan++joka+ei+ole+hengellisyydellä+suojannut+elämäänsä
Aina+ajatteli+että+ansaitseeko+selvitä+ihmiset+onneksi+selvittiin+kun+ei+rahaa+ollut++hetkestä+ja+päivästä+toiseen+++joka+hetki+olisi+tahtonut++
Olisiko+sielläketään+joka+kutsuu+kylään++
Tms+rakkaudellista+++++
Eikai+se+Jeesus+ollut+jokavei+tarjottimen
(+mutta+Jeesusanoi+että+Miksi+sanotteminua+hyväksi++kukaan+ei+ole+hyvä++Jumala+yksin+on+hyvä
Lukee+Raamatussa
04.12.2020 14:33
Löytyi+yhtäk+elämänhenkeä,++vaik+nukuin+liian+vähän++tahdoin+kirjoitt+++pysäkil+kylmyydessä++ett+hyvä+sellainen+paikka+missä+itse+näkisi+vaikka+Yukteswar+Girin,+ett+sitä+on+mahdoton+selittää+millainen.++Yritin+,+henkilölle+joka+luki+jotain+mantraa+herättyäni+(+kuulin+"+Hiuksissani+on+kiehkura"++toisti++?+Jouduin+herääm+liian+aikaisin++
(+laitoin+sormet+korviin+)+laitoin+suolalampun+kiinni,+oranssin+valon,+hän+avasi+sen+taas+++
Ja+Amma+alkoi+sitten+toistaa+samaa+lausetta++
nauhoitteelta+++++nyt+se+on+huvittavaa+++koin+ankeaksi+masentavaksi++pysäkille+asti++
Hän+antoi+10+e+setelin+äsken++ja+kahvin+osti
Siitä+sai+voimia+oli+niin+kiltti.+
Siis+hyvin+järkyttävää++enkä+tahdo+loukata
aamulla+koin+vain+järkyttävyyden+++
(+sanoi+on+60+v+eläkeläinen++ei+hän+muuta+tapojaan..)++Olisin+taht+nukkua++..
Meni+ristiin+jotain++..+heräsin+tahdoin+jatk+nuk,+sammutin+oranssin+valon,+laitoin+sormet+korviin,+
Valo+syttyi+uudestaan++,++hän+ei+tahtonut+kuulla++toistamisesta++mitä+olin+kokenut.+
Muistin+miten+koin++20+v+na+intialaisen+musiikin,+
koetin+kertoa+olen+kokenut+eri+meditaatioita,+siinä+hän+otti+ylimiel+asenteen+++kuten+kristityt+uskovat++että+en+varm+tiennyt+meditaatiosta,+
on+erilaisia+mantroja,+voi+meditoida++ajattelematta+mitään,+++muistelin++sitä+meditaatio+oli..?++Sain+mantran+MahareshiArtAcademyssa..+luin+muitakin+mantroja..++selittää+noita+on+mahdoton.+Yukteswar+Giri+millainen
Mahdoton+(+hän+väh+sellaine+puliukko+miltä+näytti+guruna+valokuvissa..+ei+mennyt+perille+lainkaan.+)
Ymmärs+vaan+olen+saanut+kokea+mutta+se+meni+hukkaan,+jää+ajassa+taa++++++
Tääl+löytyi+henkeä+++++ymmärsin+sukututkimuksen++ja+ett+voimme+mennä+purjehtimaan+++
Mut+se+paikka,+missä+useammat+voivat+kokea++
itse++koska+on+mahdoton+selittää
04.12.2020 10:09
https://photos.app.goo.gl/5P6r2CyxTLfhMDoN6
Tuossa+on+vielä.++Olisiko+kellään+missä+newage+ihmisen+luona++voisi+pari+kk+olla++tääll+on+niin+ihana+olla+missä+Amma+ihminen++++
He+jotk+rajottuneita+kristinuskoisia++olivat+paha
Olen+niin+valoisa++valaistunut.+Kuka+auttaa.
03.12.2020 20:40
En+kyllä+ole+nähnyt+keskustelua.
Joka+vuorovaikutteista++vaan++ihmiset+vaan+julistaa++vuoronperään+++eivät+keskustele+keskenään.++Mutt+se+on+vaikeaa+jos++henkilö+on+jo+häipynyt
Pitäis+laittaa+joku+aikaraja+että+olisi+paikalla+tietyn+ajan++ja+voi+vastata++ja+tehd+kysymyksiä.
Teenkö+sellaisen+keskustelupalstan???
03.12.2020 14:44
En+ole+kokenut+loukkaavaa+puhuttelua
Mutta+viha+puhe++käsite+on+tyhmän+kuulonen
Ihmisen+sieluunkuuluu+tunne++ja+rehellisyys+ja+aidot+tunteet+++++
Vihapuhe+kuulostaa+mihin+liittyy"älä+huuda!"tyhmän+akan+sanat+ja+täys+piittamattomuus+siitä+mistä+puhutaan+
+
Ääntä+saa+korottaa,++se+ilmaisee+tunnetta.+
Vihainen+saa+olla,+se+on+yksi+tunne.
Pelko+on+mitä+koetetaan+aiheuttaa++vihapuhe+sanalla+
Ahdistus
Vallanhalun+tunne++++
Esim+rock+++++ja+hevi+musiikkia+ei+voi+esittää+huutamatta++++++ja+musiikissa+usein+ilmaistaan+vihaakin+++++ym+kaikkia+tunteita.+
Teatterissa+taiteessa+++kuvataiteessa+
Kyllä+keskustellessa+pitää+sielun+saada+toimia+rajoittamattomasti++tunnetta+myös+ilmaisten.+
Viha+puhe+sana+on+tosi+tyhmän+akan+
Ja+kuka+haluaa+sitä+käyttää+++on+varmaan+sössö+
Just+jokaei+tajua+ett+Jeesus+on+Yeshua
Israelissa+he+laulavat++Yeshua++mutta+tyhmälle+tavistädille+se+on+jesssusössönsössö
Eikä+hän+erota+mikä+on+vihapuhetta++tämä+on+varmaan+hänestä+vihapuhetta++koska+osoitan+inhoa+häntä+kohtaan+++
Kuvottavia+läskejä+tihrusilmäsiä+silmälasien+takana+näkyi+kirkon+penkillä++
Ja+niin+pahoja+ihmisiä+että+he+sanoi+toinen+toisensa+jälkee++Greta+Thunbergiä+sairaaksi+lapseksi++vaikka+hänen+asia+oli+oikea+++
Arvosteli+että+Suomi+epäonnistunut+hiilivoimalan+hyväksyessä+++++sekö+++tekee+tulvia+ja+kuivuutta+toiselle+puolelle+maapalloa?
03.12.2020 14:27
Mitä+meidän+pitäis+tehdä+jos+hän+on+kuningas
Olis+paremmin+pit+tehd+filmi
Harmittaa+siin+on+siirtynyt+musiikkia+eri+kohalle+kun+poistin+jonkin+pätkän+
Sen+vois+korjata+
Lähetin+Sedu+Koskiselle+päästäänkö+juhliin?
Välittäkö+kukaan+ees+Ranskan+kuninkaasta
03.12.2020 10:44
https://images.app.goo.gl/CRFwUUKqaunREUMa7
Voi+olla?+?+Meidän+kuninkaamme++MarieAimeen+aikaan.+?+Kirjoitinhuvikseni+kokkikukko
Niin+kannuksetkin+on!!+King+Louis+III
03.12.2020 10:26
https://photos.app.goo.gl/SmJ4KbS3La5oKCCB6
Ai+siihen+meni+joku+tik+tok+++missä+laukkaavaa+hevosta.+Entied+miten+se+oli+tallessa
Käyn+katsomas+uudestaan.
Oliko+ne+niitä+lappalaisia++jotk+thneet+täydellisen+elokuvan+++
Niin+tahdon+vaikelokuva+koulun++tanssikoulun++perustaa.+Ei+kuvataidetta++kun+se+herättää+kateutta.++Voi+olla+kuvataidettakin.
03.12.2020 08:29
https://vm.tiktok.com/ZSpaSeh6/
Nyt+olen+nukk+8+h.++Herään+tahtoen+tehdä+tallaisia+paikkoja++missä+saa+nukkua.++Amma+ihmisen+luona.++Hän+tarjosi+sielun+peili+ja+ultra+lehtiä+luenko++en+muistanut++niin+hänhän+oli+Amma+ihmisiä.+Täällä+on+kaunis+koti++++siisti+ja+valoisa.+Mis+olen+ollut+oli+ankeaa.++
Koti+Hkiseudulla.++On+videollakin.
Heräsin+syömään+ruisleip+ja+juust+++ostin+Lidlistä+30+c+margarin++1.50+juustosiivut++++ruokas+täälläkään++++eiköteil+ole+kuin+sitä+pöpö+mieles
Minulei+ollut+senkin+razva+v++ttu.
Olen+niin+pyhissä++pyhä++++++joka+laulaa+tairaa+olla+Ranskan+kuningas
En+tajunnut...MarieAimeesta+kun+puhuin+että++hän+liittyisi+aiheeseen++France+1600
Mut+jos+liittyykin++++On+sitä+ulkonäköä
Ai+teil+on+pöpö+uskoa+siellä?+Kutsut+pöpöhenkiä?ympärillesi+++tapahtukoon+uskosi+mukaan+Jumala+
opetti++++näkyi+sitä+pahaa+naista++paiskasin+terävästi+wcpöntön+kiinni++++minul+on+sellainen+tunne+sille+
Niin+tarjoan+aamiaisen++kun+on+herätty+
Eilenkatsoessa+vesamattiloirin+kuvaa+nuorena+näin+miten+elänäolis+ollut+hyvä+elää++Jumalan+palvelusta++nuorena+++Miten+tehdään+tääl+Jumalanpalvelus?+Kitaransoittaja+saisi+olla+
Siirräisi+sinne+isompiin+tiloihin+mitkä+saan+1200+kk+vuokra++ja+siellä+tanssia+++++Sitten+tulee+puhuja,+sitten+pizzalle+++ja+tanssia+taas+++Eilen+näin++isoista+tv+stä+ett+ei+joukkotanssia+++vaan+yksilö++
Kumpa+nyt+pääsisin+sinne+250+maksaa+tanssikurssille+++++ja+toinen+viikkotunti...+
Autokoulu+yhtäaikaisesti+++jos+joku+tarjoaisi+ruuan++alkukristitylle+++kuka+kuningas+Absalom+ollut?+Kuka+tahtoo+Jumalan+siunausta?+Ja+olla+ylpeä+ja+iloinen+alkukristitystä+ja+auttavainen?+
Mut+se+kannattaa+olla+minulle++minä+olen+terve+Jeesuksen+sukulainen+++täynnä+henkeä+järkeä+ja++
(+hän+ei+ole.+Hän+ei+ole+kontaktikykyinen.+
Hänen+parisielu+on+Michal,+joka+ei+seurustele+kanssaan+koska+on+minikokoinen+pieni
Absalom+katseli+pitkiä+kaunisvartaloisia
En+ymmärrä+niin+kehittymättömiä+kuin+he+
En+ymmärrä+miksi+rakkaus+ei+ole+ylitse+kaiken+
Eivätkö+he+rakasta+toisiaan++minul+ei+ole+mitään+fiilistä+heissä++Mysteerio..Absalom+soittaa+todella+ylevästi++kuulin+nauhoitteelta++mutta+laulu+on+hirveää+kähinää++++Hän+ei+itse+tajua?+Että+nauhoitteenalkumusiikki+todella+ylevä+kaunis+
(+Nightwishin+soittaja+vois+olla+)
03.12.2020 08:24
Anteeksi+ei+saa+sanoa+v+raon.++En+käytä+v++tu+sanaa,+en+kestä+edes++kuulla.++Se+ol+jotenkinet+niin+kontaktikyvytöntä,+nyt+syntyi+kontakti++ja+
Tunne=+reagoida+ärsykkeeseen+
Nyt+vasta+syntyi+tunne,+että+ei+niin+saa+sanoa.++En+tahdo++loukata!!!!!!
02.12.2020 14:26
Evasta+ja+Jeesuksesta+systeemissä++voin+kertoa+mitä+sieluna+koen.++Mystiikkaa+on+todella,++energiat+nyt++sellaiset+että++hyvin+vaikea+löytää+kun+kirjoitin+jollekin+henkilölle++Nuuksion+++
Ja+hän+kirjoitti+++..se+on+saatu+hämärtymään+ihan++..
Sellaista+on+energia+mut+onko+siitä+mieltä+puhua?+Sellaisia+nuo+tätit+tietysti+on+
Niitä+mänttejä+tätejä+pyyhki+käsiään+tuossa+vieressäni+++oli+luonu+vitunraon+kantaja+et+se+pyyhe+laatikko+oli+vieressä++missä+latasin+kännyk++ja+tahdoin+kirjoit+jollekin+++joka+rakkaus+ja+henki++minulle+luotu+++Jumalahan+on+rakkaus
Tätit+on+sellasia+kuin+on++++mitennetelttailis
Olisi+retkituoli+oltava++ja++autokyyti++++
Tavistätit+tytöt++telttailisi+jos+++tärkeätkätensä+pyyhkivät++taapertavat++kerrostaloloukkoihinsa
Ei+meinaa+löytyä+++kirje++osoite
Metsähallitukselle+laitan+että+ette+ota+telttaani,+haen+sen++++kun+löydän+osoitteen.++Että+haen+sen+teltan.+Siellä+on+mi+un+vegenakit+kiinnostaa+minua.+++Ja+kaikki+tietysti++mak+puss+ja.
02.12.2020 13:55
Nyt+joku+otti+pois+tod+hyv+kirjoituksen..+?
Mutta+sain+muutamia+euroja+++++Tummatukkaiselta+++
tädiltä+++alkuasukkaita+varmaan..++Auttaminen+kannattaa+aina++,+koin.++Hän+ei+vaan+ollut+uskoa+että+Jumala+auttaa+heitä,+++kun+pojallaan+jokin+pien+vaiva++++hän+parantuu+++tiesin
Toinen+ihme++lupasi+kahvin+ostaa+eräs+urhea.+Muistin+hän+sanoi+hänen+luona+voi+yöpyä.+Vien+ilmapatjan+sinne.++Odotan+++
Kyllä+aika+hyvin+kirjoitin
02.12.2020 13:25
Niin+pohjasakka+on+ainetta++
Eli+aineellisesti+++kehon+ulkonäkö++on+
En+tahdo+olla+++se+on+räikeää+mutta+ovat++tanssii+tähtien+kanssa++alhaisia+seksipuvuissa++melskaavia
On+sielua+enemmän+kuin+sillä+++ja+eihän+niillä+kauniilla+ole++ei+ole+heistä+kukaan+kirjoittanut++ei+ollut+mitään+sielulleni+++
He+ei+välitä+että+on+joka+päivä+poseeraajista+uutisia++++en+tiedä+miten+Jumala+ei+ole+luonut+mitään+ihmistä+mitään+rakkautta+tähän+mennessä
Laitanko+tanss+videoni+minul+on+rakkaus++
Tahdon+tehdä+elokuvia
02.12.2020 12:15
5 / 15