Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

291

1. Lähdin+jo+21+vuotiaana+Krisnaliikkeen+maatilalle+Ruotsiin.Olin+Warsowan+kriisistä+++En+viihtynyt+siellä+++mutta++..V++95-96++suunnittelin+henkistä+keskusta+Missä+olisi++jyrsijänäyttely,+isot+lasiseinäiset+jyrsijänäyttelytilat,++ja+amerikan+shetlanninponeja++kaiken+värisiä,++en+pitänyt+siitä+punkeroshetlannin+ponista.+Amer+shet+poni+siro.En+ollekaan+katsonut+niitten+kuvia.Tein+alttarinkin..++valkoisella+peitetty+pahvilaatikko+missä+oli+enkeli+päällä.++98++kaipasin+kipeästi++ettäolisi+lehmiä+kanoja++Miksei+toteuttaisi!!kun+on+tyhjeneviä+kyliäTarvitsee+vaan+hyvän+ihmisen.Luther+ei+ollut,+hän+purki+valk+tiiliuunin+jonka+rakensin+++ja+kantoi+kompostiin+kun+leikkasin+heiniä+lyhteeksiHyvinkohtelu+niink+näin+lapsen+jota+äiti+ja+isä+palveli+ja+huolehti++tuos+äsken,+vauval+oli+hyvinvointi+vaunuissa.++Täytyy+Jumala+rakkauden+olla+luonut++se+oikea+++jonka+kanssaEsim+voin+asua+heillä+ajaessa+ajokortinHankimme+yhdessä+sähköauton+NorjastaNe+on+meidän+ansiota+ne+keksinnöt+autot+sähköt+alkukristittyjen+Ym++mitä+tahdomme+++Hevosen+ja+valjaatRakdnnamme+vaunut++en+tiedä+mihin+on+fiilistöKun+löytyis+joku+joka+ei+ole+pöljä+Jolla+ei+ole+kusipäinen+parisieluTai+tyhmä+akka+tms++++löytyisi+joku+oikea++Rakkaus+Jumala+onPitäö+lähteä+siitä+että+jutellaanMut+tuol+oli+niin+tyhmä+mies+sius+pöljäuunoTönäön+tapasin+sius+mikä+niin+alhanen+nainwn+vaikyt+siihen?+Ett+ihminen+joka+ei+ymmärrä+yhtään+mitään+Ei+lausettakaan+++Tarvutsen+ihmusen+joka+ymmärtää+lauseen++Joku+ehkä+tajus+kun+sanoin+että+ei+voi+jaksaa+lehtimyyjä++tyrkyttää+niutä+lehtiäHän+ei+tajunnut++Miksi+minua+kidutetaan+sellaisella?+Tahdon+ihmisen+joka+ymmärtää+++Voin+selittääkin+paremminkin+mutta+hän+ei+ymmärrä++niin+en+jaksa+turhaan+sanoa+tietysti
  2. Löytyi+yhtäk+elämänhenkeä,++vaik+nukuin+liian+vähän++tahdoin+kirjoitt+++pysäkil+kylmyydessä++ett+hyvä+sellainen+paikka+missä+itse+näkisi+vaikka+Yukteswar+Girin,+ett+sitä+on+mahdoton+selittää+millainen.++Yritin+,+henkilölle+joka+luki+jotain+mantraa+herättyäni+(+kuulin+"+Hiuksissani+on+kiehkura"++toisti++?+Jouduin+herääm+liian+aikaisin++(+laitoin+sormet+korviin+)+laitoin+suolalampun+kiinni,+oranssin+valon,+hän+avasi+sen+taas+++Ja+Amma+alkoi+sitten+toistaa+samaa+lausetta++nauhoitteelta+++++nyt+se+on+huvittavaa+++koin+ankeaksi+masentavaksi++pysäkille+asti++Hän+antoi+10+e+setelin+äsken++ja+kahvin+ostiSiitä+sai+voimia+oli+niin+kiltti.+Siis+hyvin+järkyttävää++enkä+tahdo+loukataaamulla+koin+vain+järkyttävyyden+++(+sanoi+on+60+v+eläkeläinen++ei+hän+muuta+tapojaan..)++Olisin+taht+nukkua++..Meni+ristiin+jotain++..+heräsin+tahdoin+jatk+nuk,+sammutin+oranssin+valon,+laitoin+sormet+korviin,+Valo+syttyi+uudestaan++,++hän+ei+tahtonut+kuulla++toistamisesta++mitä+olin+kokenut.+Muistin+miten+koin++20+v+na+intialaisen+musiikin,+koetin+kertoa+olen+kokenut+eri+meditaatioita,+siinä+hän+otti+ylimiel+asenteen+++kuten+kristityt+uskovat++että+en+varm+tiennyt+meditaatiosta,+on+erilaisia+mantroja,+voi+meditoida++ajattelematta+mitään,+++muistelin++sitä+meditaatio+oli..?++Sain+mantran+MahareshiArtAcademyssa..+luin+muitakin+mantroja..++selittää+noita+on+mahdoton.+Yukteswar+Giri+millainenMahdoton+(+hän+väh+sellaine+puliukko+miltä+näytti+guruna+valokuvissa..+ei+mennyt+perille+lainkaan.+)Ymmärs+vaan+olen+saanut+kokea+mutta+se+meni+hukkaan,+jää+ajassa+taa++++++Tääl+löytyi+henkeä+++++ymmärsin+sukututkimuksen++ja+ett+voimme+mennä+purjehtimaan+++Mut+se+paikka,+missä+useammat+voivat+kokea++itse++koska+on+mahdoton+selittää
  3. https://vm.tiktok.com/ZSpaSeh6/Nyt+olen+nukk+8+h.++Herään+tahtoen+tehdä+tallaisia+paikkoja++missä+saa+nukkua.++Amma+ihmisen+luona.++Hän+tarjosi+sielun+peili+ja+ultra+lehtiä+luenko++en+muistanut++niin+hänhän+oli+Amma+ihmisiä.+Täällä+on+kaunis+koti++++siisti+ja+valoisa.+Mis+olen+ollut+oli+ankeaa.++Koti+Hkiseudulla.++On+videollakin.Heräsin+syömään+ruisleip+ja+juust+++ostin+Lidlistä+30+c+margarin++1.50+juustosiivut++++ruokas+täälläkään++++eiköteil+ole+kuin+sitä+pöpö+mielesMinulei+ollut+senkin+razva+v++ttu.Olen+niin+pyhissä++pyhä++++++joka+laulaa+tairaa+olla+Ranskan+kuningasEn+tajunnut...MarieAimeesta+kun+puhuin+että++hän+liittyisi+aiheeseen++France+1600Mut+jos+liittyykin++++On+sitä+ulkonäköäAi+teil+on+pöpö+uskoa+siellä?+Kutsut+pöpöhenkiä?ympärillesi+++tapahtukoon+uskosi+mukaan+Jumala+opetti++++näkyi+sitä+pahaa+naista++paiskasin+terävästi+wcpöntön+kiinni++++minul+on+sellainen+tunne+sille+Niin+tarjoan+aamiaisen++kun+on+herätty+Eilenkatsoessa+vesamattiloirin+kuvaa+nuorena+näin+miten+elänäolis+ollut+hyvä+elää++Jumalan+palvelusta++nuorena+++Miten+tehdään+tääl+Jumalanpalvelus?+Kitaransoittaja+saisi+olla+Siirräisi+sinne+isompiin+tiloihin+mitkä+saan+1200+kk+vuokra++ja+siellä+tanssia+++++Sitten+tulee+puhuja,+sitten+pizzalle+++ja+tanssia+taas+++Eilen+näin++isoista+tv+stä+ett+ei+joukkotanssia+++vaan+yksilö++Kumpa+nyt+pääsisin+sinne+250+maksaa+tanssikurssille+++++ja+toinen+viikkotunti...+Autokoulu+yhtäaikaisesti+++jos+joku+tarjoaisi+ruuan++alkukristitylle+++kuka+kuningas+Absalom+ollut?+Kuka+tahtoo+Jumalan+siunausta?+Ja+olla+ylpeä+ja+iloinen+alkukristitystä+ja+auttavainen?+Mut+se+kannattaa+olla+minulle++minä+olen+terve+Jeesuksen+sukulainen+++täynnä+henkeä+järkeä+ja++(+hän+ei+ole.+Hän+ei+ole+kontaktikykyinen.+Hänen+parisielu+on+Michal,+joka+ei+seurustele+kanssaan+koska+on+minikokoinen+pieniAbsalom+katseli+pitkiä+kaunisvartaloisiaEn+ymmärrä+niin+kehittymättömiä+kuin+he+En+ymmärrä+miksi+rakkaus+ei+ole+ylitse+kaiken+Eivätkö+he+rakasta+toisiaan++minul+ei+ole+mitään+fiilistä+heissä++Mysteerio..Absalom+soittaa+todella+ylevästi++kuulin+nauhoitteelta++mutta+laulu+on+hirveää+kähinää++++Hän+ei+itse+tajua?+Että+nauhoitteenalkumusiikki+todella+ylevä+kaunis+(+Nightwishin+soittaja+vois+olla+)