- Lähdin jo 21 vuotiaana Krisnaliikkeen maatilalle Ruotsiin.
Olin Warsowan kriisistä
En viihtynyt siellä mutta ..
V 95-96 suunnittelin henkistä keskusta
Missä olisi jyrsijänäyttely, isot lasiseinäiset jyrsijänäyttelytilat, ja amerikan shetlanninponeja kaiken värisiä, en pitänyt siitä punkeroshetlannin ponista. Amer shet poni siro.
En ollekaan katsonut niitten kuvia.
Tein alttarinkin.. valkoisella peitetty pahvilaatikko missä oli enkeli päällä.
98 kaipasin kipeästi ettäolisi lehmiä kanoja
Miksei toteuttaisi!!kun on tyhjeneviä kyliä
Tarvitsee vaan hyvän ihmisen.
Luther ei ollut, hän purki valk tiiliuunin jonka rakensin ja kantoi kompostiin kun leikkasin heiniä lyhteeksi
Hyvinkohtelu niink näin lapsen jota äiti ja isä palveli ja huolehti tuos äsken, vauval oli hyvinvointi vaunuissa. Täytyy Jumala rakkauden olla luonut se oikea jonka kanssa
Esim voin asua heillä ajaessa ajokortin
Hankimme yhdessä sähköauton Norjasta
Ne on meidän ansiota ne keksinnöt autot sähköt alkukristittyjen
Ym mitä tahdomme Hevosen ja valjaat
Rakdnnamme vaunut en tiedä mihin on fiilistö
Kun löytyis joku joka ei ole pöljä
Jolla ei ole kusipäinen parisielu
Tai tyhmä akka tms löytyisi joku oikea
Rakkaus Jumala on
Pitäö lähteä siitä että jutellaan
Mut tuol oli niin tyhmä mies sius pöljäuuno
Tönäön tapasin sius mikä niin alhanen nainwn vaikyt siihen? Ett ihminen joka ei ymmärrä yhtään mitään
Ei lausettakaan
Tarvutsen ihmusen joka ymmärtää lauseen
Joku ehkä tajus kun sanoin että ei voi jaksaa lehtimyyjä tyrkyttää niutä lehtiä
Hän ei tajunnut Miksi minua kidutetaan sellaisella? Tahdon ihmisen joka ymmärtää
Voin selittääkin paremminkin mutta hän ei ymmärrä niin en jaksa turhaan sanoa tietysti - Voin laulaa jos on kotistudio.
Antakaa alkristirylle utselleen krustinuskon rikkaudesta. Elkääkä uskoko öröön
Kun on tuollaisia ihmeitä kännykän toiminto
Puunvuosikasvu kynnen kasvu
Lapselle ikeneen luunpalojen jasvu
Missä on rakkaus joku oikea älötuo raskalaisia tänne sen arcade kuvan takia
Tai nälänhädässä joku mieskidutti Warsowassa 42-43 ( tuskassa ) siis krisrityt tahtoo vaan ottaa kaiken irti vauriosta vahingosta
Onnettomuudesta ( en minä tahdo oikeasti )
He ei tahdo auttaa jos on onnettomuus että poseerannut ( tuskassa, 3 isoa paisetta kaulassa ) 4 kertaa 4 cm kuvassa nälänhädässä
Great depression
Eiköolis rakkautt tehdään kasvimaa
Vihreitä lehtiä ( ensinnä nukkua
Entied miksei olis että auttais että saa nukkua
Minä vein kaupunginasuntoon 3 kertaa asunnottoman , monta yötä nukkui
Jos keskustelee tekee kysymyksiä vastaa
Meille ei soita puhelinmyyjä en kestä sellaisia.
Kestän sen meidän henkisen keskuksen.
Ett ei tarvi olla noin teennäinen.
Kasvatan papuja ja pellavaa ym mitä huvittaa.
Palloporkkanoita eikönyt vois ollaollarakkaus - https://photos.app.goo.gl/LJJtJiB4PcBwADwf6
Olenkuin Tiktokeissa itseäni ihaillen katsova melkein. Löytyisi nyt ihmissuhde.
Kirjoittakaa [email protected] - En tahdo mit sairauksia, lopetetaan kaikki sairaudet. On vaan niin rakkaudettomuus että vaihtoehdot tuollaisia. Amma hengellisen parvekkeella katselin yöllä rauhallista maisemaa ulkona, mietin uskoisi johonk sellaiseen kotiin jos se olisi ollut,
En ymmär ett Jumala joka rakkaus? Ei ole mit ihmistä luonut minulle. Että vois edes nukkua
Kaikki ohikulkijat on mitättömiä todella
Tv ssä näkyy vahvoja ihmisiä
Laitanko vielä yhdenfilmin missä olen ihan Tik tok kovis tyttö. ????hih. - En tahdo flunssaa kenellekään.
- Jos lakattaisi suojelemasta jumalattomat?
Ei jaeta mitään kangaskappaleita.
Jos on usko örönään tapahtukoon vaan uskon mukaan. Raamatussa sanotaan niin ; Tapahtukoon teille uskonne mukaan.
Tehdään kaikki jumalattomien ehdoilla?
Annetaan lapsilisätasuntovuokra asumistuki
Ym jumalattomille jaetaan hengityssuojaimia
Minä rehellisesti selviän ilman
Mutta rakkautta ei ole Jumala hyvä oletko sinä luonut minulle jonkun?
Nyt on kuuro jonka luona ei saa nukkua
Energia on huono minulle hänen itsetunto ei kestä mitään menestymistä
Tai itsekäs uskovainen epä älyllinen joka tietää siel henges ett se kuuro vahingoittaa mutta hän nauttii siitä kateudessaan ja alhaisuudessaan
Ei millään vastaa puhelimeen kun hän olisi parempi vaihtoehto
Että tuollaisiako ansaitsen???? Aiem elämien pohjalta???? Ei ole läheisiä ihmisiä. - Joudun kokoajan kokemaan mystillisyyttä
Esim tuo v tu sana näen usein joku valitsee sen sanan liittäen minuun
Entied miksi viha jotain pahaa naista kohtaan joka vei heti tarjottimen miksi siitä sanoo että v tu ilmaisee kaikkea inhoa
En käytä niin raakoja sanoja se sana ilmaisee sitä jolla ei ole mitään tajua? Sillä on se alin
Jalkoväli eikä sen yläpuolella ole kehittyneet toiminnot eikä se alinkaan ole - Täällä ollut sama vuodet kymmenet vuodet
Ismolauloi , Maailmanparantaja silloin jo olin samassa tilassa ett tahdoin vain nopeasti terveeseen elämään
03? Se laulu? Aattelin äsken en ota mitään Jeesukselta kun vessassa köydessä tyhjeni pöydältä tarjottimeni se saatanan v tun reiän kantaja toi heti miten mätä nainen
Viemään tarjottimen
Ei 10 e riitä kauan Saatanan v tu siellä
Luulee olevansa turvassa sen kankaa läpi hengittäessä kaikki sen mitättömyyden mukaan joka ei ole hengellisyydellä suojannut elämäänsä
Aina ajatteli että ansaitseeko selvitä ihmiset onneksi selvittiin kun ei rahaa ollut hetkestä ja päivästä toiseen joka hetki olisi tahtonut
Olisiko sielläketään joka kutsuu kylään
Tms rakkaudellista
Eikai se Jeesus ollut jokavei tarjottimen
( mutta Jeesusanoi että Miksi sanotteminua hyväksi kukaan ei ole hyvä Jumala yksin on hyvä
Lukee Raamatussa - Löytyi yhtäk elämänhenkeä, vaik nukuin liian vähän tahdoin kirjoitt pysäkil kylmyydessä ett hyvä sellainen paikka missä itse näkisi vaikka Yukteswar Girin, ett sitä on mahdoton selittää millainen. Yritin , henkilölle joka luki jotain mantraa herättyäni ( kuulin " Hiuksissani on kiehkura" toisti ? Jouduin herääm liian aikaisin
( laitoin sormet korviin ) laitoin suolalampun kiinni, oranssin valon, hän avasi sen taas
Ja Amma alkoi sitten toistaa samaa lausetta
nauhoitteelta nyt se on huvittavaa koin ankeaksi masentavaksi pysäkille asti
Hän antoi 10 e setelin äsken ja kahvin osti
Siitä sai voimia oli niin kiltti.
Siis hyvin järkyttävää enkä tahdo loukata
aamulla koin vain järkyttävyyden
( sanoi on 60 v eläkeläinen ei hän muuta tapojaan..) Olisin taht nukkua ..
Meni ristiin jotain .. heräsin tahdoin jatk nuk, sammutin oranssin valon, laitoin sormet korviin,
Valo syttyi uudestaan , hän ei tahtonut kuulla toistamisesta mitä olin kokenut.
Muistin miten koin 20 v na intialaisen musiikin,
koetin kertoa olen kokenut eri meditaatioita, siinä hän otti ylimiel asenteen kuten kristityt uskovat että en varm tiennyt meditaatiosta,
on erilaisia mantroja, voi meditoida ajattelematta mitään, muistelin sitä meditaatio oli..? Sain mantran MahareshiArtAcademyssa.. luin muitakin mantroja.. selittää noita on mahdoton. Yukteswar Giri millainen
Mahdoton ( hän väh sellaine puliukko miltä näytti guruna valokuvissa.. ei mennyt perille lainkaan. )
Ymmärs vaan olen saanut kokea mutta se meni hukkaan, jää ajassa taa
Tääl löytyi henkeä ymmärsin sukututkimuksen ja ett voimme mennä purjehtimaan
Mut se paikka, missä useammat voivat kokea
itse koska on mahdoton selittää - https://photos.app.goo.gl/5P6r2CyxTLfhMDoN6
Tuossa on vielä. Olisiko kellään missä newage ihmisen luona voisi pari kk olla tääll on niin ihana olla missä Amma ihminen
He jotk rajottuneita kristinuskoisia olivat paha
Olen niin valoisa valaistunut. Kuka auttaa. - En kyllä ole nähnyt keskustelua.
Joka vuorovaikutteista vaan ihmiset vaan julistaa vuoronperään eivät keskustele keskenään. Mutt se on vaikeaa jos henkilö on jo häipynyt
Pitäis laittaa joku aikaraja että olisi paikalla tietyn ajan ja voi vastata ja tehd kysymyksiä.
Teenkö sellaisen keskustelupalstan??? - En ole kokenut loukkaavaa puhuttelua
Mutta viha puhe käsite on tyhmän kuulonen
Ihmisen sieluunkuuluu tunne ja rehellisyys ja aidot tunteet
Vihapuhe kuulostaa mihin liittyy"älä huuda!"tyhmän akan sanat ja täys piittamattomuus siitä mistä puhutaan
Ääntä saa korottaa, se ilmaisee tunnetta.
Vihainen saa olla, se on yksi tunne.
Pelko on mitä koetetaan aiheuttaa vihapuhe sanalla
Ahdistus
Vallanhalun tunne
Esim rock ja hevi musiikkia ei voi esittää huutamatta ja musiikissa usein ilmaistaan vihaakin ym kaikkia tunteita.
Teatterissa taiteessa kuvataiteessa
Kyllä keskustellessa pitää sielun saada toimia rajoittamattomasti tunnetta myös ilmaisten.
Viha puhe sana on tosi tyhmän akan
Ja kuka haluaa sitä käyttää on varmaan sössö
Just jokaei tajua ett Jeesus on Yeshua
Israelissa he laulavat Yeshua mutta tyhmälle tavistädille se on jesssusössönsössö
Eikä hän erota mikä on vihapuhetta tämä on varmaan hänestä vihapuhetta koska osoitan inhoa häntä kohtaan
Kuvottavia läskejä tihrusilmäsiä silmälasien takana näkyi kirkon penkillä
Ja niin pahoja ihmisiä että he sanoi toinen toisensa jälkee Greta Thunbergiä sairaaksi lapseksi vaikka hänen asia oli oikea
Arvosteli että Suomi epäonnistunut hiilivoimalan hyväksyessä sekö tekee tulvia ja kuivuutta toiselle puolelle maapalloa? - Mitä meidän pitäis tehdä jos hän on kuningas
Olis paremmin pit tehd filmi
Harmittaa siin on siirtynyt musiikkia eri kohalle kun poistin jonkin pätkän
Sen vois korjata
Lähetin Sedu Koskiselle päästäänkö juhliin?
Välittäkö kukaan ees Ranskan kuninkaasta - https://images.app.goo.gl/CRFwUUKqaunREUMa7
Voi olla? ? Meidän kuninkaamme MarieAimeen aikaan. ? Kirjoitinhuvikseni kokkikukko
Niin kannuksetkin on!! King Louis III - https://photos.app.goo.gl/SmJ4KbS3La5oKCCB6
Ai siihen meni joku tik tok missä laukkaavaa hevosta. Entied miten se oli tallessa
Käyn katsomas uudestaan.
Oliko ne niitä lappalaisia jotk thneet täydellisen elokuvan
Niin tahdon vaikelokuva koulun tanssikoulun perustaa. Ei kuvataidetta kun se herättää kateutta. Voi olla kuvataidettakin. - https://vm.tiktok.com/ZSpaSeh6/
Nyt olen nukk 8 h. Herään tahtoen tehdä tallaisia paikkoja missä saa nukkua. Amma ihmisen luona. Hän tarjosi sielun peili ja ultra lehtiä luenko en muistanut niin hänhän oli Amma ihmisiä. Täällä on kaunis koti siisti ja valoisa. Mis olen ollut oli ankeaa.
Koti Hkiseudulla. On videollakin.
Heräsin syömään ruisleip ja juust ostin Lidlistä 30 c margarin 1.50 juustosiivut ruokas täälläkään eiköteil ole kuin sitä pöpö mieles
Minulei ollut senkin razva v ttu.
Olen niin pyhissä pyhä joka laulaa tairaa olla Ranskan kuningas
En tajunnut...MarieAimeesta kun puhuin että hän liittyisi aiheeseen France 1600
Mut jos liittyykin On sitä ulkonäköä
Ai teil on pöpö uskoa siellä? Kutsut pöpöhenkiä?ympärillesi tapahtukoon uskosi mukaan Jumala
opetti näkyi sitä pahaa naista paiskasin terävästi wcpöntön kiinni minul on sellainen tunne sille
Niin tarjoan aamiaisen kun on herätty
Eilenkatsoessa vesamattiloirin kuvaa nuorena näin miten elänäolis ollut hyvä elää Jumalan palvelusta nuorena Miten tehdään tääl Jumalanpalvelus? Kitaransoittaja saisi olla
Siirräisi sinne isompiin tiloihin mitkä saan 1200 kk vuokra ja siellä tanssia Sitten tulee puhuja, sitten pizzalle ja tanssia taas Eilen näin isoista tv stä ett ei joukkotanssia vaan yksilö
Kumpa nyt pääsisin sinne 250 maksaa tanssikurssille ja toinen viikkotunti...
Autokoulu yhtäaikaisesti jos joku tarjoaisi ruuan alkukristitylle kuka kuningas Absalom ollut? Kuka tahtoo Jumalan siunausta? Ja olla ylpeä ja iloinen alkukristitystä ja auttavainen?
Mut se kannattaa olla minulle minä olen terve Jeesuksen sukulainen täynnä henkeä järkeä ja
( hän ei ole. Hän ei ole kontaktikykyinen.
Hänen parisielu on Michal, joka ei seurustele kanssaan koska on minikokoinen pieni
Absalom katseli pitkiä kaunisvartaloisia
En ymmärrä niin kehittymättömiä kuin he
En ymmärrä miksi rakkaus ei ole ylitse kaiken
Eivätkö he rakasta toisiaan minul ei ole mitään fiilistä heissä Mysteerio..Absalom soittaa todella ylevästi kuulin nauhoitteelta mutta laulu on hirveää kähinää Hän ei itse tajua? Että nauhoitteenalkumusiikki todella ylevä kaunis
( Nightwishin soittaja vois olla ) - Anteeksi ei saa sanoa v raon. En käytä v tu sanaa, en kestä edes kuulla. Se ol jotenkinet niin kontaktikyvytöntä, nyt syntyi kontakti ja
Tunne= reagoida ärsykkeeseen
Nyt vasta syntyi tunne, että ei niin saa sanoa. En tahdo loukata!!!!!! - Evasta ja Jeesuksesta systeemissä voin kertoa mitä sieluna koen. Mystiikkaa on todella, energiat nyt sellaiset että hyvin vaikea löytää kun kirjoitin jollekin henkilölle Nuuksion
Ja hän kirjoitti ..se on saatu hämärtymään ihan ..
Sellaista on energia mut onko siitä mieltä puhua? Sellaisia nuo tätit tietysti on
Niitä mänttejä tätejä pyyhki käsiään tuossa vieressäni oli luonu vitunraon kantaja et se pyyhe laatikko oli vieressä missä latasin kännyk ja tahdoin kirjoit jollekin joka rakkaus ja henki minulle luotu Jumalahan on rakkaus
Tätit on sellasia kuin on mitennetelttailis
Olisi retkituoli oltava ja autokyyti
Tavistätit tytöt telttailisi jos tärkeätkätensä pyyhkivät taapertavat kerrostaloloukkoihinsa
Ei meinaa löytyä kirje osoite
Metsähallitukselle laitan että ette ota telttaani, haen sen kun löydän osoitteen. Että haen sen teltan. Siellä on mi un vegenakit kiinnostaa minua. Ja kaikki tietysti mak puss ja. - Nyt joku otti pois tod hyv kirjoituksen.. ?
Mutta sain muutamia euroja Tummatukkaiselta
tädiltä alkuasukkaita varmaan.. Auttaminen kannattaa aina , koin. Hän ei vaan ollut uskoa että Jumala auttaa heitä, kun pojallaan jokin pien vaiva hän parantuu tiesin
Toinen ihme lupasi kahvin ostaa eräs urhea. Muistin hän sanoi hänen luona voi yöpyä. Vien ilmapatjan sinne. Odotan
Kyllä aika hyvin kirjoitin - Niin pohjasakka on ainetta
Eli aineellisesti kehon ulkonäkö on
En tahdo olla se on räikeää mutta ovat tanssii tähtien kanssa alhaisia seksipuvuissa melskaavia
On sielua enemmän kuin sillä ja eihän niillä kauniilla ole ei ole heistä kukaan kirjoittanut ei ollut mitään sielulleni
He ei välitä että on joka päivä poseeraajista uutisia en tiedä miten Jumala ei ole luonut mitään ihmistä mitään rakkautta tähän mennessä
Laitanko tanss videoni minul on rakkaus
Tahdon tehdä elokuvia