Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Satu.liikanen
profiilit
Satu.liikanen
Satu.liikanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+turha+puhua++++ymmärsin+puhuessa++olen+pohjasakkaa++lyhyessä+kehossa++Ei+ole+rakkautta++lyhyt+selkäiselle++olette+eeva+adamilaisia+
??++Onko+jotain+aasialaista+joka+ei+eevan+adamin+vallassa+tahdo+elää+++tai+jotain+ihmistä+rotuun+katsomatta.
Rakkaus+onko+++++onko+rakkautta?+++
Erkanen+evan+systemeistä+koska+hän+tahtoi+raiskattavan.+Ja+siinä+koki+absoluuttiset+tunteet,+että+ei+ole+sielun+atomin+murto+osakaan+tätä+sielua++joka+liittyi+edes+siihen++raiskaukseen.++
Tunnen+aika+toivottomuutta,+että+rakkautta+ei+ole.+Siis+minulla+on+sielu+++mietin+Jeesus+on+ehk+siin+hyvä+jos+syntyi+budhalaiseksi
02.12.2020 11:52
Pääsenkö+kylään?+Oikeasti
01.12.2020 23:50
Kirrjoihin+vähän+huonosti++siitä+koiran+hankkimisesta.++Hän+tahtoi+silloin+koiran+,+ehkä.++
Ja+otti+siis+2,+5+vuotiaan+uroksen++pelasti++jostain+ulkotarhoista+++
Kertoi+nyt+aamiaispöydässä++että+sillä+koiralla+ei+ollut+mitäön+tapoja++kun+ulkotarhoissa+elänyt+siitos+uros,+ja+että+se+oli+ulostanut+kerran+hänen+vuoteeseen++voi+hyvätavaton+se+oli+hirveää+hänestä+nyt.++Että+kaupunki+asunnossa+koira!!!+Se+oli+nyt+hänestä+mielisairasta.++Hän+tuomitsi+itsensä+ihan
Että+oli+kauhea+idea+se+että+koiran+otti.++
Sanoin+että+jotkut+hankkii+lapsia+ja+on+vaippojen+löyhkässä+joka+päivä.+
Kyllä+hän+osasi+koiran+hoitaa+kun+on+maalaistalosta.+Ja+kunnon+uskovainen.
01.12.2020 18:03
Bachilla+on+äo+mitattu+ja+se+oli+yli+150,++oliko+156+tms.+++Se+ei+ilmene,+jos+hän+vaan+kaupunginasunnossa+++katselee+tv+tä.+
Jouduin+eilen+yöllä++laittamaan+likoon+++kun+ei+ollut++vaihtoehtoa
(+ihmiset+suojautuu"turvalliseen"+elämään+
Kaikkeni+puhuin+++++että+++olenko+yön+ulkona+vai+pääsenkö+hänen+luo+++++++hän+EI+ole++virittinyt+parhaimpaansa+++Aloin+käsitel+ja+löytää+++että++hän+tuomitsee+sen+maanisuuden+++helppona+härkänä++mikä+suljettu+karsinaan
Se+hänen+maanisuushan+oli+todella+hauskaa!!!
Hän+teki+varmaan+parhaat+asiat+maanisena++koki+jotain+elämää++eikä+vaan+tv+n+edessä+istunut.+
Hän+kävelyllä+jonkun+kaverin+kanssa++osti++polkupyörän+molemmille+pyöräkaupan+ohi+kävellessä++,+kun+eivät+jaksaneet+kävellä.
Eihän+siinä+ole+mitään+vikaa.+++Hänellä+johtajan+työstä+iso+eläke.+Autoa+on+asiallisesti+pitänyt+kymmenet+vuodet.++Osannut+sen.+Varmaan+jossain+vaiheessa+oli+ostamassa+autoa+jostain+ulkomailta++mutta+tullut+sitten+järkiinsä+jos+se+oli+liian+kallis.++Ihan+suomalainen+tavallinen+auto+ollut+ja+huollettu+ja+renkaat+vaihdettu+ym..
Asiallinen+on.++Mutt+hänel+oli+niitä+korkeahenkisiä+vaiheita++että+tahtoi+elää+++korkeassa+hengessä.+
Hän+osti+digitaalikameran.++Ja+tilasi+kristillisiä+kirjoja+tai+vihkoja+lehtiä+jakaakseen+niitä+myös.
Nyt+hän+kertoi++++kun+muistin+noita+ett+eihän+niis+ollut+mitään+vikaa..+++että+jos+olis+miljonääri++ihanok+ostaa+polkupyörät+matkan+varrelta,+
Ja+hänelle+se+oli+ihan+++okei++saahan+ne+myytyäkin+jos+tahtoo+++ja+muistin+hän+oli+innoissaan+jostain+koirasta++ulkomailta,+joku+harvinainen+metsästyskoira..+ja+kertoi+nyt+että+hän+oli+otranut+koiran++springersspanielin++joka+siitoskoira++2,5+v+ja+ollut+ulkotarhassa++++niin+kertoi+itsensä+tuomiten+täysin+että+sehän+oli+ihan+kauheaa,+että+se+koira+oli+ulostanut+hönen+sänkyyn..
No+olipa+hirveää.++Sanoin+että+ihan+hyvin+voi+vaikka+pennun+ostaa,+kokea+sen++kokea+elämää,+löytää+sille+uuden+kodin+++jos+ulkomailta+haki+harvinaisen+metsästyskoiran++
(+just+tik+tokissa+näkyi++joku+kesytti+villihevosen,+mitä+se+oppi+28+päivässä,+ihmiset+tykkää+kesyttää+jonkun+mahdottoman+elikon+
Se+oli+jollekin+elämäntarkoituksellinen++
Ja+verhot+oli+ostanut+800+eurolla+
Se+oli+hyväntekeväisyyttä++sille+kangaskaupalle.
Sehän+on+ok.++++Jos+voisi+Toni+auttaa+Sipe+
Että+Bach++ei+tuomitsisi+pikkujuttuja+++mihin+on+intoutunut++++ja+toisi+parhaimpansa+esiin++
Suomalainen+olla+ylpeä++meidän+bachista.
01.12.2020 17:44
Ei+rakennu+rakkaudesta+++elämä.++Pitäisi+löytyä+kenen+luo+voisi+päästä?++En+tahdo+mit+sosial++blablaa++++he+soitti++ja+oli+vallanhimoisia+välittömästi
Ett+tuu+tänne++ja+sun+tilannetta+sitte++
Ääni+kehittymättömän
Jolla+käsiala+vasenviisto+++++On+he+hyv+ett+tarjoaa+jotain++mutta++alentamisen+ja+vallanhimon++ääni++kuului
Sanoin++retkeilen
On+talviasuttavia+telttoja++++
On+talvimakuupussi
En+nerona+tule+toimeen+kateellisen+kehittymättömän+naisen+kanssa
Jonka+työ+ja+hommat+ovataina+vähäisemmät+kuin+minun++joka+olen+lahjakas+todella+ja+Bachin+luona+yöpynyt+++juuri
Ja+Litzin++sunnuntait+vietin
Molemmat+on+kyllä+kansan+alistamia+ja+alaspainettuja+++++Litzt+niin+yksinkertainen
Ehkä+valinnut+sen+että+ei+vihaisi+++hän+ei+tajua+ehkä+paljoa++++Bachin+sielu++pyrki+olemaan+korkea,+hänellä+oli+maanisuus++++mutta+hänestä+tehty+härkä,+joka+on+voittanut.+++Löysin+kyllä+just+sen+positiivisimman++mikä+mahdollinen++
Tähdet+tähdet+tuomariksihan+ajattelin+aiemmin+
Hänellä+oli+lause!!+Joka+oli+korkeahenkinen!!!
Aamulla+kahvipöydässä.++++Uskovaisuutensa+taustoja+kun+selvitti.++Hän+avaruuden+tähdistä+puhui.++Niin++sanoin++voisi+alkaa+lukea++ja++perustaa+seurakunnan++ja+puhua+sieĺlä
Presidentitkin+on+70+vuotiaita++hän+vasta+60+
Hänel+15+v++++20+v+++30+v+aikaa++++elää+täyttä+elämää
Tehdä+mitä+tahtoo.+++++++
Se+on+mitä+minä+teen
Tahdon+autt+et+nuoruus+ei+mene+hukkaan+
Ja+ett+elinikä+on+200+ainakin
Näin+sen++siinä+Matti+Nykäsen+vaimo+ja+++se+++miksi+unohdan+nimen++Hjallis+Harkimo++että+200+vuotiaaksi+ihan+hyvin+elää.
01.12.2020 17:18
Pääseekö+teille+talveksi++vaikka+viikoksi
Voitte+majoittaa+monta+++jotka+voi+jättää+lämmittämättä++asuntonsa.
01.12.2020 17:02
Grete+on+hyvä+ilmiö,+muuten+ei+kukaan+olisi+sanonut+mitään+hiilivoimalasta.+Se+kuningatar+hoiti+sitä+hommaa.+++Tajusin+lukiessa+kirjoituksia+että++++(+luki+Kiina+ja+Intia++siellä+jatkuu+joku+4%+nousu+jossain+luvussa+(++++jatkuisi......+)+ja+oli+jostain+jonkun+alueen+sulamisesta..++++Sai+tajuamaan+ja+kokemaan+että+++..+odottakaaluen+uudestaan...
Tunne+on+reagoimista+ärsykkeeseen++
Unohdin+sen+reaktion....
01.12.2020 16:53
En+tahdo+ihmusten+tunteen++kuolevan++Missä+on+Jumalan+luoma+johon+voin+tunteen+kohdistaa?
Monet+tahtoisi+nähdä+jonkun+muun+sielun,++kun+olin+pakotettu+arcade+kuvaan
4+kertaa+4+cm
Missien+alusvaatekuvat+pahempia+++2019
Kuin+arcadekuvat+++1920+luvun.+
Niissä+vaan+oli+naisellusia+naisia++jamiehistä+omi+baseball+pelaajan+kuvia+ja+cowboyn++
Miesten+kuvissa+ei+häivääkään+erotiikkaa.
Miesten+Arcade+kortti+kuvat.++1920.
Ihan+eri+asia+eroottiset+postikortit
Ero+selkeä+arcadekort+kuv+nähden.++Ne+arcade+kort+kuvat+ei+rivoja.
Se+on+mystiikkaa++ehkä,+mutta+niin+vain+on,++että+
Arcade+kortti+kuva+++ei+ole+rivo+koskaan
Erotic+card+on+rivo.
Ero+selkeä.
Absoluuttinen,++++ei+ole++poikkeusta.
Korkeamman+levelin++kehon+kuva+on+arcade+card+kuva.++Aina+ylä+ja+alapää+peitetty+++ja+viaton+naishnklö,++ylevä+henkinen,++ei+koskaan++
erotic+card++huoran+henki.+
Pahat+tahtoisi+heti+alkaa+kiduttaa+++
Tunnen+jo+energiat++++He+tahtois+käyttää+sen+että+jonkun+saa+alas,+tuomituksi,+++
Mutta+he+on+itse+sekaantuneet++Tanssii+tähtien+kanssa++(+en+katsele+niin+rivoja+)++Missit++bikineissä++++en+katsele.+++++
Ilm+tytt+joka+suostuu+++kuvaan+ei+tiedä+mitä+se+intim+elämä+on.+++Jos+koettaa+kuvitella++että+ei+tietäisi+++++++niin+he+oli+ehkä+ylpeitä+että+heillä+oli+JOKU+taju???++Suurimal+osal+kansaa+ei+ollut,+näkyi++uimapukukuvissa.++Naiset+olivat++kuin+lehmät+tunnottomina+esillä.+++Jolla+olijoku+taju++hän+oli+joku+kirjailija++tms++oli+kuvassa+vähän++taustalla++takana++sen+näköisenä+että+ehk+tahtoi+peittää+rintamuksensa+++++raaemmat++naiset+ei+tienneet+mitään+syytä+++heidä+päässä+ei+värähtänytkään++herkempi+hermosto++++jota+ei+ollut.+
Äitini+kirjoitti+"+Koko+maailman+äiti"
Eli"+kertomus+lahonneesta+puusta+++"olisi+hänen+elämäkerta.+Hän+Jeesuksen+parisielu++ehkä.
(+siis+puussa+herkkä+hermosto+oksiston,++
Raaoilla+vain+tynkä,+torso,++kehittymättömillä.
01.12.2020 16:32
Selitättekö+mitä+hiilivoimala+on+vai+etsinkö++Googlesta?
01.12.2020 16:11
Sillä+voi+piirtää,+hiilenpaloilla,+huomasin.
Että+ne+sitä+samaa+hiiltä++jolla+piirrettiin+mallista+taidekoulussa.
01.12.2020 16:08
En+kyllä+tiedä+hiilestä+mitään.++Mitään.++
Hiili++syntyy+kun++halot+palaneet+nuotiossa.+
Mitä+sillä+hiilellä+enää+voi+tehdä?+
Ei+o+aavistusta.++++Niin+mielenkiintoista+elämä++
Että+voi+oppia+sen+Mysteeri+on+tässä+vaiheessa.
01.12.2020 15:59
Minulta+on+rajoitettu+tajunta+estämällä+rakkaus
Estämällä+älykkäitä+kohtaamasta+tutustumasta+elämästä+rakkaudessa+ja+tunteessa.
Siinä+minulla+oli++onnistuminen+että+kävin+kaikissa+henkisissä+tilaisuuksissa+nuoresta+asti.+
On+laajempi+tajunta+kuin+8+h+jotain+rajoittunutta+työtehtävää+tekevällä.
Saatoin+lukea++henkisiä+opetuksia++kuunnella+mysiikkia+kun+tahdoin++
Luulin+Toni+W+auttaa+ett+pysymme+korkealla+seuraav+elämääkin+ajatellen+++
Hän+lauloi;++Tiedän+sen+miltä+tuntuu+olla+onnellinen...+onnelliset+tunnit+alkaa+väsyttää..
Tuedä+miltä+tuntuu+tiedän+sen
Luulin+hän+auttais+näitä+autuaita++autuudessa+kehittymään++
++Ismo+autuaassa++musiikissa++Rakkaudesta..
Sä+olet+kuu++,+mä+olen+maa...+
Sun+jalkasi+hakkaavvat+katujen+kultaa...
Meidän+pitäis+auttaa+toisemme+elämään+rakkaudessa++Minä+rakastin+heidän+menestystä+ja+onnea+++Ismo+yksin+++konsertti+oli+viimeksi+loistava.
Oli+hyvä+henki.++Mut+hänen+kans+ei+voinut+edes+jutel++et+olis+auttanut+hyvän+nukkumapaikan+tarvitsevalle.++++Koko+kaupunki..oli+kylmä++
Jos+junal+menee+joh+kaupunkiin+ei+ole+kenen+luo+mennä+++ei+se+ole+krist+uskoa++ei+suojele+hengityssuojain++Minä+tahdon+perustaa+minne+pääsee++on+rakkaus+et+minä+eikä+persoonaton+valtio+sosiaalitoimi++joka+ei+oikeasti+välitä+kuin+omista+palkoistaan++++he+ei+järjestä+mitään+kuin+palkkatyössä.++Olin+Jeesuksen+aikalainen+ja+vanhempi+sukulainen.
01.12.2020 15:46
Tuohon+missä+kerrottiin+että+650++mikroskooppikuvassa+näkynyt+sitä+palloa+et+apinat+saa+palkkansa
Tiettekö+miten+pieniä+on++8+h++työtä+tekevät
2+h+työmatkaa+++heil+on+apinan+verran+tietoisuuttMuusta+kuin+heidän+häkistä
Ja+tulee+olemaan++he+ei+saa+kaikkea+mitä+ylhäisemmällä+sielulla+on
Vammaisten+talon+tyhmä+akka+rakensi++Bachintontille
650+++++ja"räjöhtämös+käsiin"
5+kuollut
Miten+monta+kuolee+Suomessa+päivittäin?+Onko+tilastoa.++Minkä+ikäisiä+kuolleet+olivat.
Tehohoidossa+oliko15+++koska+he+haluaa+että+
sinne+joutuis++++
Jos+15+++++++650+stä++tehohoito++
Jos+olis+650+kuollut+sitten+olis+räjöht+käsiin
Keskitytöän+missä+ei+ole+rakkau+voima
635+hoidetaan+hyvin++terveeksi+ongflmatta+on+aika+loistavaa
Flunssaa+on+ollut+50+vuotta+++ja+hoidettu+terveeksi+ihan+normaalisti
Kerrot+et++sitähän+ei+kestä+mutta++ett+vanhuksia+tavalliseen+flunssaan+olis+menehtynyt
Se+on+hyvä+ett+sitä+pidetään+mahdottomana++
Onhanse+todella+hirveätä+että+kuumeessa+lähteä++joutuisi+++Onneksi+sitä+onnellisuutta+on+että+ihmiset+sopii+yhteen++hoitaa+toisensa+ja++
Sairaalas++viettäes+päivän++näin+heillä+ei+ollut+heng+suojaimia+eikä+pelon+henkeä+++
Koska+en+kuuntele+niitä+uutisia++että+miten+monta+mikroskoopilla++on++ahdisteltu++et+tietyn+näk+pyörylä+heillä+oli
Tehty+siihen+mikr+kuvaan
Voidaan+vaikka+rukoilla+että+ei+sitä+tehdä++
Koska+he+on+kuin+juutalaisvainottuja,+
15+++++++650+stä+voi+tehohoitoon++joutua+ni+++pitää+tiietää+se+pyörulä?+++Todel+hyvä+että+630+llä+se+on+vaan+normaali+flunssa.+++
Tuo+henkinen+musiikki+voi+auttaa....
01.12.2020 15:35
Mimä+tahdon+Sedu+Keskisen+juhliin+Kuka+lähtee+kanssani?++En+o+velkaa+Bachille+++joka+asuu+minun+kristinuskon+elementtitaloissa++nosturein+++kuormaautoin+sähköin+sähköporin++ym+tehdyssä.
Ja+minun+kristinuskon+sosiaaliturvan+++kaupunginasunnossa.
01.12.2020 14:02
Onko+täällä+mit+julkkiksia??+Jotka+pelastaa+luokseen.++Alhaisia+ovat+vammaiset+++ihan+saavat+näppäimistön+hitaaksi+++kusipäitä++jos+yrittävät+terveiden+sieluun+tunkea+++
Onhan+tuska+tuokin+nyt+alkoi+näppäimistö+luistaa+
6-+12++sai+nukuttua.++++Olisiko++suvaitsevia++vapautuneita+terveitä+++välittäviä++sydämellisiä+
Minunhan+pitäis+olla+kehittynyt+sielu++++osata+rakastavien+kanssa+olla++j+a+älykkäiden+ja+kaikin+puolin+ihmisistä+parhaimpien
01.12.2020 14:00
En+ole+vieläkään+saanut+nukuttua++kai+kun+tontille+tehty+vammaisten+talo++.+Bach+että+vahingoittuisi?+Hän+syönyt+unilääkkeen+josta+lääkär+sanoi+sitä+ei+saa+syödä+pitkäaikaisesti+++(+he+ei+anna+sitä+minulle+mutta+hän+on+vuosia+syönyt+++ties+vaikka+10+v++
100+v++kilisee+tuulikello...++++++ihana+ääni...
Ku+olis+noin+että+löytäusi+oikean+ihmisen++
Tätin+naapurissa+oli+sokeiden+ja+kuurojen+laitos.+
En+saa+unta+++klo+on+5+++++nerot+tahdotaan+painaa+alas+kj+jokuakanliha+kadehtii+
Eitoniauta++Ismo+auta+++++olin+normaali++toiveikas+terve+++ei+ketään+löytynyt+++++jok+tahtois+et+hyväpaikka+nukkua+++
Olen+toivoton+siinä++
Kokosuomi+ei+souttanut+numerooni+++eeva+tätiettä++heitin
Meikäläisten+täti++eeva++++
Minulon+sellainen++et+tunsinmystillistä+++tunnetta+
Mutta+hänelläkin+oli+joku+parisielu++
Ne+hetket++mikähänkatu+hkissä+se+oli+++
JUMAla+rakkaus+kun+on++voinut+luoda+++
On+paljon+selviytymistä++ett+näki+tähdet,+ym
Minulle+sopii+kaikki+kiitäminen+bussissa+missä+vammaiset++ja++vanhukset+ei+pysy+perässä++Ja+aurinko+loisti+++++on+niinpaljon+ihmeellisiä++
Mutta+ei+asuntoa++rahaa+ihmissuhdetta
Painajaismaisesti+kohtasi+ääliömäisiä+ihmisiä++o.ituisia
Missä+on+normaali+niknkuin+minä++terve+missä+on+Jumalan+luoma+se+oikea++ne+tunteet+ja+henki++mitä+tunsi++++
Missä+ois+joka+antaisi+hyvän+paikan+nukkua
Tv+ssä+oli+se+Hjallis++muthuomasin+on+kyömynenä.
En+vaan+kyömynenäisen+kanssa++
Hän+sopi+hyvin+Matti+Nykäsen+vaimon+kanssa.
Isak+oli+Matti+Nykänen.+
Tunteet+ja+henki...++++muistan+niistä+paljon
01.12.2020 05:03
https://images.app.goo.gl/LUZR7tgJoxLh8MjNA
Jane+Gordon+nuorena++Hänkin+on+ollut+Turkin+muslimi,+sultana.++1700+monet+pukeutui
Koska+he+muisti
He+oli+Turkin+muslimeja,+noitavanojen+jälkeen,+ei+voitu+kestää+kristinuskoa.
30.11.2020 19:32
Kadun+että+kirjoitin+rumasti.+++Ja+tanssin.++On+wc+tanssi+studio.++Soi+musiikki.++Päätin+että+en++olisi++kielteisesti+ajatteleva+++(+olin+varma+ett+jotkut+tahtoi+pahaa++vei+mi+un+nuotiopaikan++
(+yes.++Duches++Gordon+ilmestyi++++)+
Niin+en+saanut+sytytettyä+tulta
Myöhemmin+se+roihahti+itsekseen
Sitten+oli+kaksi+tulta,+suojaksi+metsältä++
Olin+varma+et+ne+naiset+tahtoi+pahaa+
He+sai+heti+tulen+syttymään+
Niin+teksti+katosi+koska+kirjoitin+liikaa++varmaankin+siksi++++oli+yli+sallitun+määrän+sanoja+mutra+tämä+ei+osaasanoa+sitä?+Ne+vaan+katoaa+jos+lähettää
Jane+Gordon+höpöttää+tuossa...+
Hän+on+60+++on+kiire+tehdä+se+kesäteatteri
30.11.2020 19:27
https://images.app.goo.gl/m2NjEr24hdaf59pZ9
Anteeksi+nyt++++en+tahdo+loukata++Tonia+enkä+jetään++enkä++v+++tu+sanaa+käytä++koskaan+
Kirjotin+vaan+pitk+kirjotuksen+ja+se+haihtui+?+Kun+joku+soitti+samaan+aikaan??++Yritänkö+kirjoit+sen+asian+uudestaan+++?++
Pääsenkö+jouluksi+Tonille?+
Niin+tuossa+on++minun+kuva+1200.
Ja+poika+kruunattiin.++++Oliko+7+vuotias.++
Eli+en+välittänyt+olla+kuningatar.++++Mutta+petyinkö?+Millaista+se+oli,+että+lapsesta+tuli+kuningas.++++Menin+uusiin+naimisiin.+Matkustin+muualle.++Kuningas+aviomies+oli+kuollut.+Uusi+aviomies+olikin+paha.+Jerusalemin+kuninkaan+poika.++Löysin+tietoa++että+avioutui+toisen+kanssa
Vuosia+ennen+MariedeCousyn+kuolemaa.+
Että+oliko+2+vaimoa.++Tuo+kuuro+tyttö+oli+toinen.?+Joka+kuulolaitteella+kuulee+hyvin.+++
Jerusalemin+kuninkaan+poika+oli.
Ed+elämässä+veljeni,+Thomas,+saksofonisti+
Jonk+peräs+lähdin+Amerikkaan+
Ja+jouduin+kuvatuksi++1928++++kun+ei+nukkumapaikkaa,+ruokaa+++Marathon+dance+a+oli
Ja+löysin+ruokavalion
Mitä+heille+tarjottiin+kun+tanssivat+(+10+min+tunnissa+sai+nukkua,+"voittajat+"+tanssivat+23+vuorokautta+esim++
Tanssiessa+söivät+..++Luki
1+paahtoleivän+siivu
1+kananmuna++(+siinä+oli+proteiini+jonka+sai+)+
En+muista+niitä+muita+
Koska+niissä+ei+ollut+proteiinia+
+
Löytyisiköhän+uudestaan++
Mitä+muita+siinä+saattoi+olla++
Eli+Great+Depression+aika+kausi+++ei+töitä+ollut?+Ja+asunnottomuutta+oli?++Tuliko+minusta+ehkä+charleston+guide????+Kun+en+ole+varma+
Miten+muistaisin++Lennätettiin+pikkukoneella++maakunnasta+toiseen..+Ne++amerikan++mitä+ne+ovat++alueet++kaupungit++
Ja+asetuin+sen+muistan+flat,++matala+talo+ehkä+Arizona+++alkoi+erämaa+taloni+jälkeen+++tie+vei+
Ja+hortensiat+kasvoi+pihalla,+vaal+pun+vaal+violett+isot+pallot+++Goldkettlemeni+naimisiin++
Jane+Goldkettlen+janssa+Jack+
"Molly+and+me++
And+baby+makes+three+"
Laitanko+laulun+++++Sitten+se+Bixi++++mikänimi+aina+olen+muistanut++++kuoli++33+v+++järkytyin+++ja+lähdin
Näin+hänet+yökahvilas+istuvan
Tunnistin+vasta+myöhemmin+++että+se++kaheli+masentuneen+näköinen+oli+Bix+Beiderbeck
30.11.2020 19:09
Saatana++++vei+pitkän+kirjoituksen
Saatananapinanvittu+se+pikkutyttö+tyhmempi+eläintä+++(+tarkoitan+pikku+önä++)+kävi+tuossa+höpisemässä++
Eläimet+on+viehättäviä++
Käyttääsitäettä+oli+++minun+kristinuskossa+jossain+asemassa+jossain+elämässä+++tuosaatanan+apina+häiriköi++++
Siis+tuon+puhelun+takia+ei+mennyt+viesti
Mä+meen+helvettiin+jos+sä+oot+suuri
No+niin+laitetaan+helvettiin+ne+valheelliset+ihmiset+++jotka+käyttää+valtaa
He+ei+välitä+mitä+he+sanoo+tai+tekee
Koska+he+oli+jotain+ylhäisiä+
Joku+sanoi+siitä+tontsa+paskaaivosta+et+ainoamitä+hän+tajuaa++et+minul+jokuvaikeus
Hänfn+tyt+ystäv+tajuaa+vaan+sitä
Siis+hän+on+tyhmä+
Hän+vois+tehdä+mitä+vaan+++siinä+että+ei+esiinnytä+siveettömästi
Ei+Pyhäjoen+ydinvoimala+saastetta+
+Minulta+meni+hukkaan+todella+sydämestä+kirjoitettu+
Saatanan+pentu+siellä+.davidin+horo+
Onko+niitä+joita+rakastin+jotka+piti+hyviä+esitelmiä++pidin+siitä+että+oli++terve+vahva+ihminen+
Tonista+henki+++tein+hänestä+kuninkaan++ja+hän+olikin+röyhkeä+vaan++voin+laittaa+kuvani++omin+sius+Mariede+Cousy++
Äiti++Se+jäätelökesä++laulajatar+Mireille
Hurmerinta+++++hänkään+ei+o+mikään+kiltti+minulle
Minun+kannalt+hän+on+tylsä+täti
Typerääiskelmämusiikkia+jota+en+kuuntele
Mut+hän+on+ehkä+kiltti+++
Laitanko+minun+musiikkivideon+tähän?+Tanssivideon
30.11.2020 18:42
6 / 15