Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
samppafx12
profiilit
samppafx12
samppafx12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Haluan+vielä+sanoa+että+kaikki+nämä+ketkä+sanovat+että+valuuttakaupalla+et+tule+rikastumaan+blaablaablaa.+Totta+on+että+90-95%+treidaajista+häviää+rahansa+koska+kenelläkään+ei+ole+mitään+hajua+mitä+tekee+stragetia+tai+muutakaan+kokemusta+tai+kärsivällisyyttä,+aikaa+jne..+Olettavat+että+esim.+1000,00eurosta+tullaan+vuodessa+miljonääriksi.+Suomessa+tuskin+on+montaan+valuuttakaupan+treidaaja.+Itse+tunnen+muutaman+treidaajan+ja+he+tekevät+hyvää+tuottoa+treidaamalla+ovat+tehneet+jo+miljoonan+omaisuuden.
23.10.2020 20:28
Hyvä+treidaaja+pystyy+tekemään+1-4%+per+päivä+tosiaan+riippuen+ihan+marketista.+Myös+strategiasta.+Itse+käytän+1-5%+max+riskiä+per+treidi.+Esim+2000,00e+pääomalla+0.20lots+30pips+=50e..+50pips=90e+jne..
23.10.2020 19:53
Täällä+yksi+forex+treidaaja.+Treidannut+olen+noin+1.5v+tähän+päivään+ja+hyvin+menee.+Itselläni+oli+hyvä+mentori.+Aluksi+itselläni+ei+ollut+mitään+kokemusta+treidaamisesta+oikeastaan,+kokeilin+monien+ihmisten+maksullisia+signaali+palveluja+ja+analyyseja+ja+oletin+että+näin+teen+kymmeniä+tuhansia+tai+satoja..+Loppujen+lopuksi+suosittelen+mentoria+näitä+on+kyllä+muutamia+hyviä+mutta+myös+huijareita+on+vieläkin+enemmän..+Jos+on+kiinnostunut+treidaamisesta+voin+suositella+hyvää+mentoria+näitä+suomessa+ei+ole+tai+ei+ole+aineskaan+vastaan+tullut.+Forex+nettikurssit+maksavat+n300-500e.+Tämä+ei+todellakaan+ole+paljon+siihen+verrattuna+mitä+opit.+Ja+paljonko+pystyt+treidaamisella+tienaamaan.++Olisi+jees+kuulla+onko+täällä+suomessa+muita+treidaajia
23.10.2020 19:37
1 / 1