Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

166

  1. Nyt+jo+kaipais+kirjoittaa+vähän+maailman+tulevaisuudesta+ja+siitä+mikä+sille+mitenkin+on+tärkeää.Vieläkö+Puosua+kiinnostavat+ihan+alkuainetasolle+menevät+asiat.Tässä+olisi+vedystä+yksi+juttu.+Vedyllähän+on+kaiken+elämän+koostumisessa+hirmuisen+suuri+merkitys,+mutta+se+merkitys+nousee+enemmän+ja+enemmän+esiin+planeetan+energiatarpeen+kehittymisessä.+Ilman+vetyä+ei+oikeastaan+uudistuvaa+energiaakaan+saada+mitenkään+mitattuna+järkevästi+luotua.Esimerkiksi+kaikki+vielä+loppuvaiheeseen+kehittämättömät+synteettiset+nestemäiset+polttoaineet+tarvitsevat+vetyä+onnistuakseen.+Mutta+miten+ja+mistä+saada+riittävän+suuria+määriä+riittävän+taloudellisesti+vetyä+tuotettua?https://www.youtube.com/watch?v=f7MzFfuNOtY
  2. Putinistien+ja+muiden+mielipuoliennunelmat+ja+todelliset+vaikutukset+tiedesedän+fakta+näkökulmastaan+kirjaimillistettuina.Nyt+siis+taas+sitä+erittäin+akateemista+pohdiskelua+mistä+esimerkiksi+herra+Hydsonin+ja+siskonsa+ceen+tulisi+täysin+jäyttäytyä+pois+täysin+hukkaan+menevän+ajattelun+vuoksi.Malmin+neitokainen+voi+kylläkin+nopean+tunnerektionsa+nopeutta+taas+entisestäänkin+nopeuttaa+otsikstakin+valittuihin+sanohin+tai+vielä+nopeammin+olemaan+heti+samaa+mieltä+kuin+cee,+aa+ja+eräs+panssarikalsrilainen.amummu+voisi+muuten+keskusteluun+osallistua+mutta+täysin+aihettomien+ikivanhojen+suvun+alemmusskompleksien+kantaminen+hartioilla+on+vetänyt+monet+järjen+puitteissa+olevat+ajatukset+yhtä+kyykkyyn+kuin+sillä+kreikkalaisella+maailman+kantajalla.+el+capollolla+;)https://www.bbc.com/future/article/20220119-how-to-read-the-doomsday-clockFilosillit+nouskaa+ylös+soffilta+ja+lukekaa+tämäkin+hyvä+BBC+juttuIlmeisen+innokkaalle+stalkerilleni+herra+hydsonille+pahoittelen+taas+kerran,+että+nämä+todella+laajasti+suurta+tietoa+ihmisen+ymmärrettävästi+käsiteltävät+koostelmat+julkaistaan+ihmisten+kielillä,+kuten+englanniksi.Millään+kyrillisillä+ilmauksilla+niistä+ei+saa+kuin+herran+taidetta+sellaiseen+metsäkirkkoon.+Onniksi+niillä+kyrillisen+taiteen+ilmaisijoilla+on+oikeita+puita+vielä+käytössä+niin+paljon+ettei+ole+pakko+käyttää+kuusenoksi+pakoputken+puhdistamiseen+vaan+voidaan+käyttää+luxus+vuohia,+sorry+anteeksai+tuohia!+Voi+miten+liposahti.+Kaikkee+sitä+sattuu+enne+kuin+vanhenee+tosissaan!
  3. Katsoppas+Puosu:+Tämä+oli+osoitettava+jottei+kukaan+luulisi+ketään+ketjulaista+tarkoittavanihttps://www.bbc.com/news/health-60708120Meillä+ollaan+ukrainan+miehityksen+edetessä+saatu+täystoimintaan+oikealle+radalleen+150+miljoonan+kilometrin+päähän+Webbin+teleskooppi+paljastamaan+uskomattomuuksia+avaruudesta.+Myös+paljastamaan+kirjauskovaisille+tiedemiehille,+että+kirja+ei+välttämättä+ollutkaan+oikeassa.+Ainoa+mitä+ei+vielä+ole+todistettavasti+pystytty+kumoamaan+ovat+Einsteinin+perusteorit+mutta+jopa+big+bangkin+tärisee+jo+kuin+hillerin+pieru+ruskeissa+kampaanvillakalsareissa!Mutta+että+siasta+varaosia.+Sydänläppien+osalta+on+jukoliste+jo+onnistunut+mutta+ajatelkaapa+kokonaisen+sian+pään+siirtoa+päänsiirtoa+tarvitseville.+Tässä+siis+tarkoitan+että+satavarmasti+en+ajatellut+sianpään+vaihtamista+yhdenkään+ketjulaisen+pään+tilalle.+Tiedättehän+että+viimeisimmän+asetuksen+mukaan+Pohjois+Koreassa+eläinrääkkäyksen+ajattelukin+on+kiellettyä-Me+taas+voimme+ajatella+aivan+positiivisesti+mitä+kaikkea+ihmislaji+on+viimeisen+78+vuoden+kuluessa+saanut+aikaan+ja+kehittänyt+ja+mihin+kaikkeen+sittenkin+tuo+sivistys+on+putlerit+ja+counterputlerit+johtanut.No+siihen+että+jos+huonosti+käy+niin+voimme+joutua+aloittamaan+yhteisöjen+uudelleenrakentamisen+melkoisilta+raunioilta+teollistuneen,+ennen+putleriaja+trumppia+vallinneesta+tilanteesta.Lohdullista+on+se+että+ydinvoimaa+paremmin+tunteva+tietää+varsin+hyvin+että+kaikilla+aseillakaan+ei+läheskään+koko+maailmaa++tuhota+mutta+sen+kehitetyin+ja+asutetuin+osa+kuitenkin+melkoisen+kuumaksi+sepeliksi+muutaman+viikon+ajaksi,+minkä+jälkeen+jäljellejääville+maistuu+rakennustyötkin+ja+alkavat+kärrätä+betonimurskaa+uusiin+majoihinsa.Onnellinen+siis+olkoon+käpykaartilainen+joka+asui+maakuopassa+metsässä+mauriainen+kaverinaan.
  4. Kirjoitellaanpa+vaihteeksi+a+mummun+aikaan+jotta+unettomat+tunnistaisivat+itsensä.a+mummun+aikanakin+saattaisi+tulla+nälkä+ja+silloin+yksi+on+aina+takuuvalmiina+kuivavaraston+hyllyllä+odottamassa,+Sotilaiden+ja+kaikenlaisten+huvi+ja+ammattimerenkulkijoiden+tunnistama+Corned+Beef.Se+on+hyvää+joko+sellaisenaan+levän+päällä+tai+lämmitettynä+ja+murjottuna+ihan+omaksi+liha+ruoka+annoksekseen.Se+mitä+ympärille+kasaa+on+sitä+mitä+ympäristössä+on.Löytyy+ihan+suomalaisen+kokin+k+kaupastakin+vaikka+ei+ihan+niin+paljoa+ja+eri+tuottajien+tarjoamana+kuin+aasialaisissa+ja+americcalaisissa+ruokakaupoissa.+Jopa+kansainvälisen+yleisön+vähän+paremman+super+marketin+maineessa+olevan+Carrefourin+valikoimissa+runsaasti.+Garmi+ettei+meillä+ole+Carrefouria+lainkaa.+Lähimmät+taitavat+olla+PuolassaKun+on+syönyt+pikavalmistetun+Corned+Beef+annaksen+voikin+jatkaa+unillehttps://www.youtube.com/watch?v=SPr_UnCrYPg
  5. Putinin+äiti+oli+pietarilainen+kilpailuhenkinen+mummu+joka+ei+ollut+koskaan+päässyt+kirjanpitäjää+vaikutusvaltaisempaan+tehtävään+ja+isä+taas+pietarilaisen+sorkan+kundi+joka+hakkasi+lapsiaan.+Mitä+voikaan+sellaisesta+lapsesta+ja+kasvatuksesta+lopulta+kehittyä.+Suurvallan+"suuri"+johtaja.+Mies+joka+tiesi+kaiken+ja+oli+kaikessa+oikeassa.Hitlerin+isä+oli+muuten+juuri+samankainen.+erittäin+kilpailuhenkinen+ja+huusi+ja+hakkasi+lapsiaan.+Alois+Hitler!+Hitlerin+erottaa+tuosta+asenne+ja+kasvatustilanteesta+vain+se+että+se+tapahtui+eri+kielellä+ja+äiti+sentään+osasi+tehdä+kunnon+ruokaa.+Myös+kultturiympäristö+oli+Hitlerillä+merkittävästi+laajempi+ja+laadukkaampi.Stalinilla+taas+ei+tainnut+äitiä+ollakaan+vaan+hän+oli+syntynyt+pakurikäävästä+ja+kasvatettu+georgialaisten+hirvikärpästen+toimesta+pikku+maamajassa+ennenkuin+ortodoxisena+papianalkuna+näki+suuret+kullatut+linnat+ja+kertoi+peilille+että+nuo,+peili,+ovat+jonain+päivänä+minun.+Minulla+on+niitä+kilometreittäin+ja+olen+ottanut+ne+jutskuilta.+Ukrainalaiset+olen+rahdannut+siperiaa+rakentamaan+ilmaiseksi+ja+heidän+ruokansa++jakanut+minua+ylistäville+ihmisille+ja+järjestöille.Papit,+nuo+vouhottajat,+olen+laittanut+jäähtymään+hiilikellariin+kymmeniksi+vuosiksi+odottamaan+kaltaisen+oikean+johtajan+uudelleen+ilmestymistä.+Olettaen+että+olen+kenties+vahingossa+kuollutps.+en+enää+edes+usko+eräiden+ihmistyyppien+ymmärtävän+minkään+huumorin+eityislajia+tai+esitystapaa+omassa+tai+yleisissä+asioissa+vaan+kaikki+muutetaan+poikkeuksettta+suoraan+itsenså+kimppuun+käymiseksi+jopa+erittäin+kaukaisella+ja+ihan+itse+johdetulla+yhtymällä.+Toivottavasti+ymmärsitte+edes+Josepin+pappiskoulutuksen+erään+huumorilajin+mukaisen+kuvauksen,+Puosulle+minun+huumorini+kyllä+aukeaa+mutta+siihen+se+valitettavasti+jääkin.Herran+pieksut,+jos+olisin+sanonut+että+Josep+oppi+vuorilla+vuohia+paimentaess<an+kaiken+maailmanpolituiikasta+niin+mikä+määintä+olisi+kajahtanut+kolmen+mummun+toimesta+ketjulla+hamemiehen+tukemana,+kieli+pitkällä+mummujen+takalihaksia+hieromassa.+Mies+tietää+että+mummuja+on+nuoltava+ja+niille+on+balehdeltava+kaikesta+ollakseen+oikea+mies+niiden+mielestä.