- Tovottavasti mahdollisimman moni G-osakkeiden haltija lähtee mukaan Asianajotoimisto Heikkilä & Co:nin vahingonkorvausvaateeseen. Ymmärrän, että joillakin voi pelottaa, koska konkurssivaadekin meni nurin. Tilanne on nyt kuitenkin täysin toinen, joten pelko pois. Mitä useampi liittyy sitä pienemmät riksit. Itse ainakin haluan nähdä, ett oikeus pistää lopultakin huijarit ruotuun.
- Itsekkin innostuin pelailemaan pikkukilinää Veikkauksen sivuilla. Mitta tuli nyt täyteen. Reilun viikon aikan olen hävinnyt suoralla 5 kertaa täyskädelle ja en kertaakaan voittanut. Sain myös värin, ässä ylimpänä, mutta hävisin, koska alapuolella olikin värisuora. Tässä vain muutama esimerkki todennäköisitä, mutta ei niin uskottavista peleistä.
- Minulle kirkasvalolamppu teki hyvää. Lamppu on päällä keittiönpöydällä aamukahvilla ja antaa lisäksi hyvästi valoa lehden lukuun. Olen huomannut , että olen selvästi aktiivisempi ja reippaampi päivisin nyt. Hiihdettyä on tullut viikossa melkein 80kilomeriä. Oli minulla aikaisemminkin sellainen "kirjoituspöytälamppumalli", mutta se oli pettymys.
Ennen hankintaa pelkäsin, että laadukkaan lampun hinta nousee korkeaksi, mutta monissakin paikoissa niitä sai alle satasella. Itse tilasin lampun netistä unituote. fi sivulta . Lamppu tuli parissa päivässä.