Siirry sisältöön
Valikko
Sulje
Suomi24-palvelut
24
Keskustelu
Aiheet ja ketjut
Olet täällä
24
Treffit
Seuranhaku
24
Viihde
TV ja elokuvat
24
Chat
Juttele reaaliajassa
Keskustelun aiheet
Kaikki aihealueet
Aloita keskustelu
Suosituimmat
Paikkakunnat
Suhteet
Yhteiskunta
Terveys
Viihde ja kulttuuri
Kaikki aiheet A–Ö
Ajanviete
Ajoneuvot ja liikenne
Harrastukset
Koti ja rakentaminen
Lemmikit
Matkailu
Muoti ja kauneus
Nuoret
Paikkakunnat
Perhe
Ruoka ja juoma
Ryhmät
Seksi
K18
Suhteet
Suomi24 Blogi ★
SuomiAreena
Talous
Terveys
Tiede ja teknologia
Työ ja opiskelu
Urheilu ja kuntoilu
Viihde ja kulttuuri
Yhteiskunta
Muuta Suomi24:ssä
Lainaa
Reseptit
Horoskooppi
Hyötylinkit
Ohjeet ja palaute
Säännöt
Opastus
Palaute
Keskustelu Suomi24:stä
Kirjaudu
Rekisteröidy
Ilmoitukset
Uusin ensin
Ladataan…
Muokkaa profiilia
Julkinen profiili
Asetukset
Kirjaudu ulos
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
Seuraa0811
Keskustelu24
Seuraa0811
Seuraa0811
sitten
Muokkaa profiilia
0
aloitusta ·
1
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Suosituimmat
Uusimmat kommentit
Kommentit
Moi . Menin tuohon sivustoon tyhmyyttäni, sitten sieltä paukahti silmiini todella hyvän näköinen nainen Christel Seinäjoelta. Aloin keskutella hänen kanssaan ja hän tai se jonka kanssa kirjoittelin niin osasi asiansa niin että sai minut jopa uskomaan että olin löytänyt jotain. Mutta seuraavana päivänä huomasi heti kun aloitimme keskustelun että en puhunut saman Christelin kanssa, että nyt ei ole sama Christel kesksutelussa jonka kanssa kirjoittelinen eilen. Tätä jatkui kolme päivää ja tiedän että keskustelin näiden päivien aikana monen eri ihmisen kanssa jotka olivat tämän kuvan takana. Mahtaako täällä kuvan ihmisellä olla mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Olen tehnyt pitkän työuran psykiatrissa jossa tehtävini on ollut ihmisen puheen ja mielen tulkinta. Meillä ihmisillä on sormen jälki joka on identtinen, mutta myös puheen tyyli , kirjoituksen tyyli, sanojen valinta ja niiden sijoittelu ja muodot tekstiin ovat identtisiä. Huomasin että minua kusetetaan. Tein mailman yksinkertaimmin testin jo loin pari uutta profiilia täällä palstalle ja odotin että kyseinen profiili ottaa minuun yhteyttä. Heti kun olin luonut uudet profiilit niin minuun otti yhteyttä samassa kaavassa ja samassa järjestyksessä samat naiset.
ja kaikilla samat tekstit jokaisella palstalla. Kun sitten tuli myös ko. Christel Seinäjoelta aloin kahdella palstalle keskustelemaan ristiin, heittäydin täisin olevani myyty ja hänen pauloissaan ja sain häneltä vakuutuksen ettei kirjoittele muille kuin minulle, vaiika kokoajan loi minun kanssa uusia suhteita toisilla nimi merkeillä joiden takana olin minä. Tämä on siis täysin kusetus palsta . Kysymys on mistä ja millä hinnalla näiden naisten kuvat on saatu tolle palstaale, missä menee Naisten oman arvon tunne että heidän kuviaan on tällaisissa kusetus palstoilla.
Kun sitten paljastin totuuden täälle Chritellille niin hän syytti minua epäluotettavaksi. Sitten haluan vielä mainita niinkuin aikaisemmat kirjoittajat että tämän palstan naiset haluavat vain että ostat kolikoita koska se on heidän tulon lähde. Heidän työnsä on myydä tunnetta ja rivoja ajatuksia ja saada miehet ostamaan lisää keskusteluaikaa, mottona että edetään suhteeluomsessa "lasten askelin" ja nyt vaan luodaan suhdetta täällä idates palstalla. Yksikään tämän palstan nainen ei suostu mihinkään tapaamisiin tai yhteyden pitoon sähköpostin ksutta. Jos ajattelee mitä tämä maksaa niin millä rahalla nämä naiset rahoittavat nämä keskustelut ? Eihän se ole mitenkään mahdollista.
19.12.2020 01:09