Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Seuraa0811
profiilit
Seuraa0811
Seuraa0811
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi+.+Menin+tuohon+sivustoon+tyhmyyttäni,+sitten+sieltä+paukahti++silmiini+todella+hyvän+näköinen+nainen+Christel+Seinäjoelta.+Aloin+keskutella+hänen+kanssaan+ja+hän+tai+se+jonka+kanssa+kirjoittelin+niin+osasi+asiansa+niin+että+sai+minut+jopa+uskomaan+että+olin+löytänyt+jotain.+Mutta+seuraavana+päivänä+huomasi+heti+kun+aloitimme+keskustelun+että+en+puhunut+saman+Christelin+kanssa,+että+nyt+ei+ole+sama+Christel+kesksutelussa+jonka+kanssa+kirjoittelinen+eilen.+Tätä+jatkui+kolme+päivää+ja+tiedän+että+keskustelin+näiden+päivien+aikana+monen+eri+ihmisen+kanssa+jotka+olivat+tämän+kuvan+takana.+Mahtaako+täällä+kuvan+ihmisellä+olla+mitään+tekemistä+tämän+asian+kanssa.
Olen+tehnyt+pitkän+työuran+psykiatrissa+jossa+tehtävini+on+ollut+ihmisen+puheen+ja+mielen+tulkinta.+Meillä+ihmisillä+on+sormen+jälki+joka+on+identtinen,+mutta+myös+puheen+tyyli+,+kirjoituksen+tyyli,+sanojen+valinta+ja+niiden+sijoittelu+ja+muodot+tekstiin+ovat+identtisiä.+Huomasin+että+minua+kusetetaan.++Tein+mailman+yksinkertaimmin++testin+jo+loin+pari+uutta+profiilia+täällä+palstalle+ja+odotin+että+kyseinen+profiili+ottaa+minuun+yhteyttä.+Heti+kun+olin+luonut+uudet+profiilit+niin+minuun+otti+yhteyttä+samassa+kaavassa+ja+samassa+järjestyksessä+samat+naiset.
ja+kaikilla++samat+tekstit++jokaisella+palstalla.+Kun+sitten+tuli+myös+ko.+Christel+Seinäjoelta+aloin+kahdella+palstalle+keskustelemaan+ristiin,+heittäydin+täisin+olevani+myyty+ja+hänen+pauloissaan+ja+sain+häneltä+vakuutuksen+ettei+kirjoittele+muille+kuin+minulle,+vaiika+kokoajan+loi+minun+kanssa+uusia+suhteita+toisilla+nimi+merkeillä+joiden+takana+olin+minä.+Tämä+on+siis+täysin+kusetus+palsta+.+Kysymys+on+mistä+ja+millä+hinnalla+näiden+naisten+kuvat+on+saatu+tolle+palstaale,+missä+menee+Naisten+oman+arvon+tunne+että+heidän+kuviaan+on+tällaisissa+kusetus+palstoilla.
Kun+sitten+paljastin+totuuden+täälle+Chritellille+niin+hän+syytti+minua+epäluotettavaksi.+Sitten+haluan+vielä+mainita+niinkuin+aikaisemmat+kirjoittajat+että+tämän+palstan+naiset+haluavat+vain+että+ostat+kolikoita+koska+se+on+heidän+tulon+lähde.+Heidän+työnsä+on+myydä+tunnetta+ja+rivoja+ajatuksia+ja+saada+miehet+ostamaan+lisää+keskusteluaikaa,+mottona+että+edetään+suhteeluomsessa+"lasten+askelin"++ja+nyt+vaan+luodaan+suhdetta+täällä+idates+palstalla.+Yksikään+tämän+palstan+nainen+ei+suostu+mihinkään+tapaamisiin+tai+yhteyden+pitoon+sähköpostin+ksutta.+Jos+ajattelee+mitä+tämä+maksaa+niin+millä+rahalla+nämä+naiset+rahoittavat+nämä+keskustelut+?+Eihän+se+ole+mitenkään+mahdollista.
19.12.2020 01:09
1 / 1