Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Tanjaheinaaho
profiilit
Tanjaheinaaho
Tanjaheinaaho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedoksi+teille+kaikille+uteliaille+että+muutin+ihan+vaan+sen+takia+että+lapsilla+olisi+piha+missä+niillä+olisi+tilaa+leikkiä+ettekä+näkisi+siitäkin+vaivaa+ja+tekisi+koko+ajan+lastensuojeluilmoituksia.+
Toiseksi+me++jatketaan++edelleenkin+omaa+laulu+harrastusta+piittaamatta+pidättekö+siirtää+tai+ette.
Kolmanneksi+kyllä+ne+poliisit+käy+pihassa+jos+itse+ne+sinne+soita+että+saan+ei+toivotut+riehuvat+humalaiset+pois+tontilta.
Ja+neljänneksi+kyllä+minä+ihan+itsekin+töissä+käyn+ja+veroni+maksan.+Siihen+en+muita+tarvitse.
Jos+teitä+vaivaa+jokin+asia+niin+voitte+ihan+kasvotuste+tulla+asiasta+kysymään+niin+kerron+kyllä.+Minulla+ei+ole+mitään+salattavaa+ja+miten+tällä+kylällä+voi+mitään+pitää+edes+salassa+kun+koko+kylähän+tuntuu+tietävän+muiden+asiat+paremmin+kuin+asianomaiset+itse.
Kyllä+Konnevedellä+osataan+puhua+kaikista+hyvin+paljon+paskaa+vaikka+olisi+ne+omat+sormet+siinä+paskassa.
10.07.2021 14:12
Nuorten+vanhemmat+tietävät+että+heidän+nuori+meillä+käy.+Ja+nuorten+vanhimmistakin+käy+meillä+joka+päivä+ja+osa+kuuluu+kaveri+piiriin.+Tietävät+kyllä+mitä+tämän+kämpän+seinien+sisällä+tapahtuu.+
Minun+puolestani+saatte+jauhaa+sitä+sontaa+niin+paljon+kuin+haluatte.+Se+ei+minua+paljoa+hetkauta.++Näillä+sonnan+jauhajilla+nousee+se+paska+omaan++suuhun+aina.
Ystäväni+sanoja+lainaten
MEISTÄ+EI+LANNISTA+KUKAAN+TAI+MIKÄÄN.+
Eikä+tämäkään+asia+sitä+tee.
31.12.2020 09:43
Ja+on+se+aika+jännä+juttu+ettei+tänne+kukaan+omalla+nimellä+kirjoita+vaan+pitää+anonyymina+kirjoittaa.+Luulis+teilla+sen+verran+olevan+pokkaa.
29.12.2020 18:16
Mitähän+tällä+meinaat+tarkoittaa?
29.12.2020 18:13
Ja+minä+en+ole+nuorten+antanut+tulla+silloin+meille+jos+olen+tiennyt+että+hän+on+päihtynyt.+Luuletteko+tosiaan+että+haluan+tälläisillä+asioilla+itselleni+vaikeuksia.+Tällä+asialla+yritetään+vain+mustamaalata+minua.+Ja+nämä+parin+nuoren+äidit+sitä+ovat+tehneet+jo+pidemmän+aikaan+koska+heidän+nuoresta+pidetään+täälä+parempi+huoli+kuin+kotonaan.+Täälä+kuunnellaan+nuoren+huolia+ja+murheita+ja+autetaan+voitavan+mukaan+mitä+kotona+eivät+vanhemmat+tee.
29.12.2020 15:19
Kylläpähän+näillä+nuorilla+on+ihan+muu+alkoholin+ja+tupakan+hakija+kuin+minä.+Sen+tiedän+että+hakija+on+mies,+Johannes+niminen+henkilö+joka+nuorille+hakee.
29.12.2020 15:09
Tämän+keskustelun+aloittaja+ei+uskaltanut+edes+nimellään+tänne+kirjoittaa+tai+tulla+päin+kasvoja+asiasta+sanomaan+jos+häntä+näin+paljon+asia+vaivannut.
Ensinnäkin+minun+katon+alla+käy+nuoria+paljonkin,+lasteni+kavereita,myös+lapsia+jolla+on+vaikeaa+tai+jokin+ongelma+tai+jokin+asia+askarruttaa.++He+kertovat+asioitaan+ja+murheitaan+minulle+ja+minä+kuuntelen+sekä+autan+siinä+missä+pystyn.++Mitä+monen+nuoren+kotona+ei+tehdä.+Ja+minä+tiedän+että+tästä+asiasta+on+muutama+lapsen+äiti+ottanut+itseensä+kun+heidän+nuori+viihtyy+meillä+ja+tulee+kuulluksi.
Toiseksi+minun+luokse+saa+tulla+kuka+vaan+joka+haluaa+tulla.+Jokaiselle+tarjoan+aina+ruuan+ja+kahvit.+Ketään+en+käännytä+ovelta+pois.+
Kolmanneksi+minulla+on+ehdoton+ei+alkoholin+ja+tupakan+suhteen+että+en+niitä+tarjoile+nuorille+tai+saati+osta+heille.+Ja+tiedän+että+muutama+nuori+alaikäinen+nuori+polttaa+tupakkaa+mutta+minä+en+niiden+anna+tämän+tontin+sisä+puolella+polttaa.+
Ja+jos+jollain+on+vielä+jotain+epäselvää+niin+voi+tulla+ihan+suoraan+minulta+kysymään+jos+siihen+hänellä+on+pokkaa.
28.12.2020 23:47
1 / 1