Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Mun+veli+hakkaa+mua+joka+päivä+kun+tuun+sen+ohi+se+on+uhannut+tappaa+mut+ja+hakata+ja+myös+hakannut+mulla+on+joka+paikassa+mustelmia+sen+takia+ja+kerran+jouduin+päivystykseen+sen+takia+oon+siis+12+ja+mun+veli+15+se+vaan+aina+hakkaa+ja+hakkaa+kerran+kun+kukaan+ei+ollu+kotona+se+otti+semmosen+kovan+valomiekka+ja+se+on+kivi+kova+otti+sen+kovemman+puolen+ja+kolautti+sillä+mua+suoraan+jalkaan+ja+vieläpä+sääreen+enkä+pystynyt+kävelemään+yli+kahteen+päivään+kunnolla+koska+se+sattui.aina+teko+syynä+on+ollut+että+tipuin+portaat+alas+tai+kaaduin+riippuu+siitä+mitä+hän+tekee.+En+uskalla+mennä+enää+ees+kotiin+jos+kukaan+ei+ole+kotona+koska+pelkään+et+se+tappaa+mut.++Mä+en+uskalla+kertoo+vanhemmille+koska+mun+veli+sano+että+jos+Karrin+se+tappaa+mut.+Kerran+kun+oli+n.8v+ja+se+alkoi+huusin+äitille+että:+"****+lyö!!!!!!+Mutta+äiti+vaan+sanoi+että+häntä+ei+saa+ärsyttää+mutta+kun+mä+en+oo+tehny+sille+mitään+äsken+se+vaan+otti+pussin+ja+yritti+laittaa+sitä+mun+päähän+että+tukehtuisin+onneks+ei+onnistunut.+Mitä+mun+pitää+tehä+että+se+loppuu??