Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Ihana+kuulla,+että+on+muitakin,+jotka+jaksavat/tykkäävät+touhuta+pitkän+kaavan+mukaan!+;-)++Minä+sain+kesällä+2013+yhdeltä+noin+10+vuotta+nuoremmalta+random+mieheltä+seksiä+yhdeksän+kertaa+vuorokaudessa+eli+kolme+kertaa+putkeen+päivällä,+kolme+kertaa+putkeen+illalla+ja+kolme+kertaa+putkeen+aamulla.+Pantiin+kaikilla+kerroilla+ihan+selvinpäin.+Mies+olisi+vielä+tuonkin+jälkeen+ollut+valmis+jatkamaan+touhuja.+Olin+kuitenkin+ostanut+paluulipun+jo+etukäteen,+joten+minun+oli+ihan+pakko+tuossa+vaiheessa+lähteä+kotimatkalle.+Ajattelin/Toivoin+kyllä,+että+näkisimme+myöhemmin+uudestaan,+mutta+ei+sitten+nähtykään.+Mitä+tod.näk.+herralla+oli+siis+jo+joku+pysyvämpi+daami+plakkarissa+tai+sitten+hän+jatkoi+vain+muiden+irtonumeroiden+painamista.+Tuota+tyyppiä+ennen+&+tuon+tyypin+jälkeen+en+ole+koskaan+saanut+noin+hyvää+seksiä,+valitettavasti!+Minullakin+on+siis+enimmäkseen+ollut+kokemusta+niistä+miehistä,+joiden+kanssa+hommat+ovat+kestäneet+alkulämmittelyineen+kaikkineen+yhteensä+vain+max+15+min,+mikä+on+kyllä+tosi+surullista!+:-(+En+siis+yhtään+ihmettele,+että+netti+on+niin+pullollaan+etenkin+seksiä+vonkaavia+varattuja+miehiä,+joiden+vaimot+pihtaavat.+Ei+minuakaan+vastaavassa+tilanteessa+kiinnostaisi+seksi+ko.+tyyppien+kanssa,+jos+tietäisin+jo+etukäteen,+että+en+saisi+koko+hommasta+itse+yhtään+mitään.+Minulle+on+siis+tärkeää,+että+saan+orkun/orkkuja+myös+yhdynnässä,+koska+sehän+on+miestenkin+mielestä+juuri+sitä+ns.+oikeata+seksiä!+T:+nainen++40+v