Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suleviantero
profiilit
suleviantero
suleviantero
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Kuulostaa+tutulta!+Mulla+on+ollu+pääasias+vain+toisessa+jalassa+ja+just+noin+eli+jalkapohja+ja+kantapää.+Kirjoitin+tonne+ketjun+loppuun+jo+ja+esim.+nämä+lääkärien+diagnoosit....+joskus+kauan+sitten+sain+sienireseptin,+joka+pahenti+tilanteen+aivan+kauheaksi.+X0/
Olen+käsittänyt,+että+mikäli+tää+nyt+on+tällainen+geneettinen+"ominaisuus"....+niin+en+taida+itte+kysellä+enää+tutkimuksia.+Jatkan+tätä+oireenmukaista+hoitoa+-+ainaki+täs+vaihees.
-s-
14.03.2021 18:29
Surullista+luettavaa....+ja+toi+että+ei+kunnollista+jatkohoitoa....
Meillä+suvussa+on+keliakiaa,+mutta+itselläni+ei+ainakaan+vielä+sitä+ole+todettu.
Raspit,+santapaperi+jne+on+tuttuja....+Nyt+mieluummin+jalkakylpy+ja+hohkakivi+:0)
Laitoin+tänne+oman+hoito-ohjelmani,+mitä+nyt+olen+reilu+puoli+vuotta+käyttänyt+ja+näyttää+toimivan+minulla.+Toivottavasti+löydät+sulle+sopivan+hoidon.
-s-
14.03.2021 18:20
Heippa!
Näköjään+tämä+aihe+edelleen+jatkuu+tässä+ketjussa.+:0)
Itselläni+varmaan+yli+20+vuotta+vanha+vaiva+ja+monelta+ihotautien+erikoislääkäriltä+kommenttia.+Paras+oli,+että+"tohon+on+5-6+eri+diagnoosia"+-+mutta+ei+hänkään+laittanu+eteenpäin.+Häneltä+sain+salisyylivoidereseptin,+jota+en+silloin+osannut+hyödyntää.+En+osannu+käyttää+oikein.+
Reilu+vuosi+sitten+olin+Atlantin+rannalla+ja+kävin+erikoislääkärillä.+Sain+reseptejä+ja+ohjeen+kääriä+jalan+yöksi+kelmuun+ensin+voideltuani+vahvalla+kortisonilla.+No+toki+kortisoni+auttaa+kutinaan+mutta+kun+tämä+vaiva+on+krooninen....
Hauskinta+on+nyt+yhtäkkiä+löytää+TV-OHJELMASTA+tämä+diagnoosi:
Palmo-Plantaarinen+keratoderma+;0)
Ja+olen+nyt+kokeiltuani+toiminut+näin:
-+yöksi+salisyylivoide+ja+kelmu+jalkapohjan+ja+kantapään+kohtaan+(ei+varpaille)
-+muuna+aikana+sopiva+voide+ilman+kelmua
-+haavaumiin+Dexpanthenol+Ratiopharm
Lopputulos:+en+muista+koska+jalkapohjani+olisi+näyttänyt+näin+normaalilta!!+:0)
Kaikki+nämä+vuodet+lääkärien+määräämät+kortisonivoiteet+on+vaan+vahventunut+(nyt+3+lk)+mutta+ei+ne+oo+auttanu+sillälailla+pitkässä+juoksussa+kunnolla.
Kutinaan+auttaa+ja+varmaankin+teillä+kans+on+kokemusta,+että+kutina+on+aiva+hirviää+§%&.+Hunajaa+en+ole+kokeillu....+laitanpa+listalle.
Erilaiset+voiteet+ei+oo+riittäny+pehmentämään+paksua+ihoa+eli+jalkapohjaan+on+tullu+välillä+montakin+halkeamaa+ja+nehän+on+kipeitä+(&%#§)+Mulla+toi+Dexpanthenol+parantaa+haavauman+tosi+nopeasti+(jännä+että+Bepanthen+ei+pelaa+mun+iholla+nii+hyvin+kun+tämä+Ratiopharmin+versio).++Salisyylivoide+pehmentää+ihon+niin+ettei+enää+paljo+haavaumiakaan+ole+tullu;+yx+ollu+täs+lähiaikoina+kun+saunoin+vähä+enempi+:0)
Näillä+eväillä+aika+hyvä+:0)
14.03.2021 18:06
1 / 1