Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Itseeni+jäi+roikkumaan+15-vuotta+vanhempi+nainen,+jollekka+Yritin+hienovaraisesti+vihjailla+etten+mitään+enempää+hänen+kanssaan+halua,+että+voimme+olla+ystäviä.++Hän+keksi+kaikkea+tehtäviä+minulle+voisinko+asentaa+pesukonetta,+asentaa+television,+laittaa+taulua,+asentaa+pesukoneen+yms..+lopuksi+kun+sanoin+etten+ehdi+näitä+palveluksia+hänelle+tekemään+tuli+hätääntyneitä+soittoja+minulla+on+tärkeää+asiaa,+kun+menin+paikalle+hän+ei+puhunut+mitään+vaan+rupesi+tyrkyttämään+alkoholia+kun+nukahdin+hänen+sohvalleen,+heräsin+kun+hän+repi+housuja+jalastani+kun+en+suostunut+menemään+makuuhuoneeseen+hänen+kanssaan+hän+soitti+poliisit+ja+väitti+että+asunnossa+on+ollut+tappelu,+lasteni+äidille+alkoi+sataa+lastensuojelu+ilmoituksia.+Lopuksi+asiat+menivät+niin+pitkälle+että+sotkin+hänen+asuntonsa+ja+sanoin+etten+halua+olla+missään+tekemisissä,+tämän+jälkeen+hän+rupesi+soittelemaan+äidilleni+ja+oli+sanonut+ystävilleen+että+jos+en+suostu+olemaan+hänen+kanssaan+he+pahoinpitelevät+minut,+hän+jankkasi+että+älä+leiki+tulella+jota+et+osaa+sammuttaa.+Kaiken+huippu+kun+en+enää+vastannut+hänen+puheluihinsa+ja+vaihdoin+puhelin+numeroni.+Alkoi+tulla+poliiseilta+puheluita+että+olen+menossa+murhaamaan+häntä+ja+vähän+aikaa+sitten+minut+pyydettiin+poliisilaitokselle+kuulusteluihin,+tämä+nainen+oli+väittänyt+että+olen+pahoinpidellyt+häntä+kun+en+suostunut+harrastamaan+seksiä+hänen+kanssaan.+Läheiseni+on+rauhoitellut+että+kyllä+viranomaiset+tietävät+minkälainen+ihminen+on+kyseessä+eikä+toivottavasti+tuo+mene+enää+pidemmälle,+mutta+mistä+nuita+tietää.+Että+kannattaa+oikeasti+olla+varovainen+nuiden+kanssa.