Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mällilentää
profiilit
Mällilentää
Mällilentää
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1+olen+kaverin+kanssa+saunassa,+haluttiin+kokeilla+miltä+tuntuu+saata+mällit+suuhun.
2++1-2+kertaa+päivässä
3+koulun+wc,+uimahallin+wc,+koulun+suihku,+uimarannan+pukukoppi,+metsä,+ranta,+kaupan+pukukoppi,+kaupan+wc
4+antaisin
5+16v
6+kondomi,+muki,+pullo,+sukka,+pyyhe,+tekopillu
7+mahalle,+omalle+naamalle,+lavuaariin,+suihkun+lattialle,+paperille,(+tyttöystävän+suuhun,+pilluun,+kasvoille)
07.12.2021 20:34
Koulun+wc+lentää+alle+minuutin,+yleensä+ammun+mällit+lavuaariin+jos+kerkeen,+kerran+en+kerennyt+tähätä+lavuaariin+vaan+laukesin+niin+nopeasti+että+mällit+lensi+paineella+pitkin+lattiata
21.11.2021 09:17
Itsellä+tuli+ekat+spermat13v+kun+runkattiin+kaverin++kanssa+toisiamme.+Aloin+tuntemaan+kovaa+painetta+munassa+ja+sanoin+kaverille+että+minä+laukeen+ja+kaveri+alkoi+runkata+minua+täysiä+kun+laukesin+tuntui+että+tulivuori+purkautuu+ja+näin+kun+spermat+lensi+kaverin++pitkän+munan+päälle+ja+spermaa+tuli++paljon.
21.11.2021 06:44
1.+12v++++++2.+16v.+++++3.++kerran+päivässä+++++++4.+++istualtaan+tai+makuullaan+++++5.+++en+oo+laskenut++6.+++ekat+lentää+20-30cm+loput+valuu++++7.+++++Puoli+metriä+vessan+oveen,+olin+neljä+päivää+runkkaamatta++++8.+En+ole
25.04.2021 22:31
Itsellä+alkoi+tulla++noin+12v.+Nykyään+oon+16v+ja+murrosikä+on+jo+pitkällä.+Karvoitusta+on+peniksen+ja+kiveksien+ympärillä+hyvin+ja+penis+erektiossa+16cm+pitkä.+Yleensä+kun+laukean+esim+vessan+pöntöllä+runkaten+niin+spermat+lentää+reiten+päälle+ja+jos+runkkaan+sängyssä+selällään+ja+on+oikeen+kova+kiihokki+ja+kassit+täynnä+niin+spermaa+lentää+melkein+omalle+naamalle+ja+paljon
20.03.2021 21:52
1 / 1