Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Traumatisoitunut
profiilit
Traumatisoitunut
Traumatisoitunut
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jouduin+uudelleen+käyttämään+fluorokinologien+ryhmään+kuuluvaa+vahvaa+antibioottia+Ciprofloxacinia+v+2019+virtsatietulehdukseen.+Lääke+oli+samasta+siprofloksasiinien+ryhmästä+kuin+Avelox.++Muiden+nimet+ovat+Tavanic,+Tarivid,+Ciproxin+ja+siis+Ciprofloxacin.++Apteekissa+farmaseutin+ilme+oli+kaiken+puhuva,+hän+ei+voinut+käsittää,+että+sairaalan+päivystys+oli+määrännyt+tätä+vahvaa+antibioottia+ikäiselleni+ja+VTI:hin.++Siprofloksasiineja+ei+muualla+Euroopassa+saa+enää+määrätä,+kuulin+farmaseutilta.+Pakko+se+oli+aloittaa,+ei+ollut+mahdollisuutta+kääntyä+takaisin+uudelleen+jonottamaan+päivystykseen.++Kun+olin+2+päivää+pillereitä+syönyt+"putosin".+En+pystynyt+yhtään+nukkumaan,+pyörrytti,+päähän+ja+mahaan+koski,+ahdisti+ym.++Lopetin+käytön+siihen.++Netistä+löytyy+googlettamalla+muiden+kokemuksia+näiden+lääkkeiden+käytöstä+ja+ne+kertomukset+kauhistuttavat.
Olen+kyllä+muistanut+v+2008+jälkeen+huomauttaa+lääkäreille,+ettei+minulle+saa+määrätä+Aveloxia,+mutta+v+2019+en+tiennyt,+että+se+kuuluu+samaan+lääkeryhmään+Ciprofloxacinin+kanssa.+Avelox+aiheutti+sääriin+mustelmia+ja+sukan+varsien+kohtiin+jäi+jäljet.+Ei+enää+koskaan+näitä+vaarallisia+antibiootteja!
08.04.2021 20:07
Olen+syönyt+Debrakinea+nyt+yht.+15+kk.+Hiuksia+alkoi+lähteä+tasaiseen++tahtiin+4-5+kk+jälkeen+aloituksesta.+Tupoittain+niitä+poimin+hiusten+pesujen+jälkeen+suihkun+lattiakaivosta,+hiusharjaa+piti+yhtenään+puhdistaa.+Tutkin+haittoja+netistä+ja+löysin+suosituksen+alkaa+käyttää+B6-+ja+D-vitamiineja.+Erityisesti+Biotiini+++sinkki+(strong)+auttaa+hiuksiin+ja+myös+kynsiin,+mikä+on+aivan+totta.+Pikkuhiljaa+päässäni+on+nyt+todella+paljon+uutta+hiuskasvua+ja+kynnet+kasvavat+nopeasti.+Debrakine+on+vaarattomampi+lääke+kuin+Litium+tai+Ketipinor+tai+muut+erilaisia+ikäviä+haittoja+aiheuttavat+mieliala-+ja+masennuslääkkeet.+Neuroleptit+ovat+tuhoisimpia+aivoille+ja+keskushermostolle.+Edellisen+kirjoittajan+kannattaisi+olla+yhteydessä+lääkäriin,++keskustella+ikävästä+haittavaikutuksesta.+Tilanne+ei+ehkä+ole+lopullinen,+jos+saa+lääkkeen+lopettaa/jos+löytyy+vaihtoehtoinen+lääkitys.
05.04.2021 18:52
1 / 1