Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oletajatuksissani
profiilit
oletajatuksissani
oletajatuksissani
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
22
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Sorry+vastaamiseni+kestäminen.+Yritin+jo+aiemmin,+mutta+joku+ongelma+sivustolla.
+Oma+ero+on+ainutlaatuinen+koska+se+on+oma.+Omat+onnistumiset+ja+pettymykset+ovat+ainutlaatuisia+itselle.+Koska+jokainen+on+ainutlaatuinen.
+Polttopuiden+teko+on+ihan+kivaa+puuhaa.+Voi+tehdä+omaan+tahtiin.+Tulee+oltua+ulkona+ja+hyötyliikuntaa.++Siinä+voi+myös+purkaa+paineita+kirveellä+:)+.++Kesällä+pitäis+vähän+remppaa+saatua+tehtyä.+Sekin+on+ihan+mukavaa.
+Merkkipäivät+ja+juhlat+voivat+olla+vaikeita+päiviä.+Itse+vietin+ekan+eron+jälkeisen+synttärit+yksinään.+Ei+yhtään+onnittelua+keneltäkään,+ei+edes+lapsilta.+Tuntui+pahalta.+No+viime+vuonna+korjasin+asian.+Olinkin+jo+vahvempi+ja+elämä+paremmalla+mallilla.+
+Viime+joulun+vietin+yksin+kotona.+Ensimmäinen+joulu+ihan+yksin.+Tyttäreni+oli+käynyt+postilaatikolla,+mutta+ei+viitsinyt+sisälle+vaivautua.+
Edellisen+joulun+olinkin+matkoilla.+Nythän+se+oli+mahdotonta.+
+Hääpäivä+ei+itselle+ollut+ongelma.+Toki+sen+tiedostin,+mutta+ei+se+suuria+tunteita+herättänyt.+Pieni+häivähdys+menneestä.
+Mielestäni+sun+ei+pitäisi+viettää+synttäreitäsi+yksin.+En+tiedä+taustasi+mitään,+en+voi+oikein+ehdottaa,+miten+sen+voi+välttää.+Tai+tee+jotain+itsellesi+hyvää.+Itse+olin+sun+vaiheessa,+lähes+täysin+varaton,+sattuneesta+syystä.+Joten+senkin+tilanteen++tiedän+liiankin+hyvin.+Myönnän+että+se+unohtuu+helposti,+kun+asiat+on+paremmin.
+Kuitenkaan+sun+ei+tarvitse+viettää+sitä+yksin.+Onhan+sulla+ainakin+1+,+joka+ymmärtää.+
Näillä+palstoilla+pitää+aina+vähän+varoa+kirjoituksiaan.+
Tiedäthän+miten+voit+lähettää+mulle+viesin,+halutessasi?+Esim.+chatin+kautta.
+Tähän+päivään+kuitenkin+tsemppiä+ja+jaksamista.
19.05.2021 05:25
Oi+kiitos+tsempistä.++Itselläni+tuli+aamulla+viesti:+Lähetyksesi+epäonnistui,+yritä+hetkenpäästä+uudelleen.+No+en+yrittänyt,+mut+kuitenkin+viestini+näkyi,+uudella+selaimella.+
Ajattelin+rekata+tätä+ketjua+varten+nikin+jos,+sille+on+vaikka+tarvetta.+
+Muista+että+tärkein+asia+olet+nyt+sinä.+Sinun+sydämesi,+sinun+tunteesi.+Helli+ja+hoivaa+sitä.+
+++Nyt+on+luonto+tosiaan+kauneimmillaan,+vaalean+vihreää,+juhannukseen+saakka.+Silloinhan+tuletkin+tänne.+Pyhiä+ei+pitäisi++olla+yksinään.+Ainakin+joulu+oli+itselle+vaikeinta+aikaa.+Viime+joulun+olin+yksin.+
+Metsässä+on+hienoa+kuunnella+sitä+rauhaa.+Etenkin+kun+on+sisältä+rikki.+Voi+miettiä+metsän+voimaa+ja+omaa+pienuutta.+Vaikka+niin+monet+kokee+saman,+omalla+kohdalla+sen+kokee+vain+kuten+itse+voi+sen+kokea.+Siihen+kuuluu+kaikki+elämässä+koettu+ja+geenit.+Jokainen+sen+kokee+tavallaan.+Eli+voin+sanoa+kokeneeni+eron,+mutta+en+tiedä+miltä+sinusta+oikeasti+tuntuu.+Peilaan+oman+kokemukseni+kautta+asiaa.+Luulen+että+kokemukset+on+samansuuntaiset+.+Voi+kuinka+kaipasinkaan,+jonkun+halaavan+minua.+Miehenä+sitä+on+vain+hieman+hankala+sanoa.+
+Tätä+kirjoittaessani+hain+vähän+Aino+suklainen+mokkaunelma+jäätelöä+:)++Vain+siksi+että+on+lupa+hemmotella+itseään.
+Tänään+ottanut+rennosti.+Auton+sain+pestyä+ja+kävin+ulkona+syömässä.++Huomenna+kuitenkin+pitää+olla+vireessä+töissä.+Onneksi+on+hyvä+työpaikka.+
Eilen+pätkin+polttopuita+8+tuntia.+Harvoin+on+vesi+maistunut+niin+hyvälle+sisäisesti+ja+ulkoisesti.
+Vaikka+siltä+tuntuukin,+et+ole+yksin.+Ainakin+yksi+sinua+ajattelee,+miettii+miten+voisi+sinua+piristää+auttaa?
16.05.2021 15:58
2 / 2