Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

22

  1. hiljenit.+Toivottavasti+se+on+hyvä+merkki.
  2. No+hei+taas+rakas+ystäväiseni.+Stressi+varmastikin+syy+pahoinvointiisi.+Jotkut+sanovat+sen+johtuvan+hapenpuutteesta,+eli+ulkona+olo+voi+auttaa.+Tiedät+helpompi+hengittää.++Olen+todella+pahoillani+olostasi.+Voi+kuinka+haluaisinkaan+auttaa.+Sinulle+kasaantuu+nyt+paljon+sietokykyä+koettelevaa+elämässäsi.+Se+tuntuu+nyt+ylivoimaiselta.+Mietit+ehkä+miksi,+pitää+sattua+niin+paljon?+Itsekin+mietin.+En+ymmärtänyt.+Näin+jälkeenpäin+ajatellen,+minusta+tuntuu+että+pitää+muistaa.+Nyt+kun+asiat+on+itselläni+paremmin,+muistan+kuitenkin+millainen+liekki+elämä+on.+Voi+kestää+paljon,+mutta+pienellä+henkäisyllä+silmänräpäyksessä+voi+sammua+ja+haihtua+savuna+ilmaan.+++Se+että+joku+välittää,+on+tärkeää.+Ei+kukaan+jaksa+koko+maailmaa+vastaan+taistella+yksin.+Tarkoitin+tietenkin+jokaisen+omaa+maailmaa.+Kun+tietää+että+joku+jossakin+ajattelee,+tietää+ettei+maailmassa+ole+yksin.+Luultavasti+haluatkin+pitää,+minut+vain+täällä.+Olen+kuitenkin+siellä+missä+haluatkin+minun+olevan.++Kyllä+sä+selviät+tästä.+Joskus+ajattelet,+sinun+täytyi+kokea+kaikki+tämä,+jotta+voit+elää,+haluamaasi+elämää.+Haki+eroa+kumpi+tahansa.++Kyllähän+mä+toivon+torstaisinkin+paljon.+Toivottavasti+en+koskaan+lakkaakaan+haaveilemasta.+Haaveet+vaan+vaihtuu+elämäntilanteiden+myötä.+Toivon+paljon+että+sattumesi+loppuu.+Toivon+voivani+auttaa+sinua.+En+tiedä+toteutuuko+koskaan.++Haaveista+monet+asiat+toteutuvatkin.++Kyyneleesi+puhdistavat+sisintäsi.+Niiden+mukana+valuu+aina+pahaakin+pois.+En+tietenkään+voi+tietää+kipujasi.+Eikä+mnulla+ihan+vastaavia+ollutkaan.+Päänsärky+johtui+väsymyksestä+itselläni.+Kun+en+voinut+nukkua.+Muuten+joskus+rintaan+koski+stressaantumisesta.+Se+oli+myös+toisen+tavoite,+saada+minut+kireeksi+kuin+viulunkieli.+Voisi+siitäkin+syyllistää.+Ei+kuitenkaan+mitään+sinun+kipuihin+verrattavaa.+Muista+myös+syödä+illalla.+Toivottavasti+jaksat+myös+peseytyä.+Itsestä+huolehtiminen+on+tärkeää.+Normaalisti+nämä+ovat+itsestään+selviä+asioita,+mutta+kun+on+liian+uupunut,+liian+pitkään,+perusasiatkin+on+miltei+liian+vaikeita.++Toivon+sinulle+mahdollisimman+hyvää+iltaa+ja+yötä
  3. Iltaa+sinne+jonnekin.+Kyllä+jokainen+yö+vie+kohti+parempaa+huomista.+Meidän+täytyy+vain+jaksaa+punnertaa,+tän+vuoren+yli.+Ensin+yksi+askel,+sitten+toinen...+jos+tuntuu+huilataan+välillä,+voit+nojata+minua+vasten.+Vuoren+toisella+puolella+odottaa+se+meidän+juna-asema.++Sinun+elämäsi+tulee+olemaan,+sellainen+kuin+itse+haluat,+kun+pääset+sitä+itse+mieleiseksi+muokkaamaan.+Se+ei+välttämättä+ole+sellainen+kuin+nyt+ajattelet.+Elämä+ja+sattumukset+ohjaavat+sinua,+sinä+kuitenkin+päätät.++Ei+se+ole+veri+joka+tekee+ihmisistä+läheisiä,+vaan+luottamus.+Ei+minunkaan+luottoihmiset+ole+koskaan+olleet+mulle+sukua.++Äitini+ei+koskaan+saanut+tietää,+edes+eronneeni.++Hmm,+toi+tipunaskeleesi+ja+aamujumppa+saa+mielikuvituksen+liikkeelle.+Kiitos+ja+anteeksi.++Ne+tekevät+sinulle+hyvää.++Tiedän+miltä+tuntuu+sumussa+kulkea.+Kun+pitää+pakottaa+itsensä+nousemaan+tai+syömään.+Kun+nukkumaan+mennessä+miettii,+haluaako+silmäänsä+ummistaa.+Unetkin+oli+silloin....+mitä+ei+haluisi+nähdä.++Ihmiset+on+kovia+neuvomaan,+mutta+auttamaan+aniharvasta.+Ystäväthän+näkee+kun+on+vaikeaa.+Muista+että+sä+riität.+Ei+tarvitse+olla+tai+yrittää+enempää.+Kun+sun+voimat+palautuvat+haluat+itse+alkaa+vaikuttamaan+asioihin.+Kannattelen+sinua+sen+aikaa.++En+anna+sun+katkeroitua.+Se+vie+vaan+turhaan+sun+voimia.+Paraneminen+kuitenkin+alkaa+aikanaan,+ei+sitäkään+voi+kiirehtiä.+Pureksitaan+paha+loppuun+ennen+kuin+sylkäistään+se+junaan.++Ymmärrän+jos+ajattelet+minusta+ristiriitaisesti+tai+epäröit.+Näytän+sulle+kuitenkin+sen+paremman+huomisen.
  4. Hei+rakas+ja+iltaa,+sinne+jonnekin.+Kirjoitat+sinun+tunteitasi.+Ne+ovat+just+oikeita.+Niitä+odotankin.++Kyllä+se+päivä+tulee+kun+me+ei+edes+vilkuteta+junalle.+Pikajuna+helv...+lähtee+raiteelta+yksi.+Yksisuuntainen+matka.+Ei+paluuoikeutta.++Ihan+voin+kertoa+että+raivosin+paljonkin+yksin+ollessa.+Aivan+ihan+tolkutonta.+En+tosin+mitään+rikkonut.++Ja+hei+en+ole+mikään+viilipytty+vieläkään.+Tunnen+ilot+ja+surut+hyvin+vahvasti.++Minäkin+uskoin+lopulta,+minussa+olevan+jotakin+pahasti+vialla.+Oli+minua+niin+paljon+rikottu.Jotenkin+eniten+suututti+se+valehtelu.+Lopulta+toinen+ei+voinut+koskaan+ottaa+katsekontaktia.+Vika+oli+kuitenkin+minussa,+kun+asiaa+tiedustelin.+kuinkas+muuten?+Tosi+huonoon+aikaan+ero+minulle+tuli+taloudellisesti.+Ehkä+se+oli+tarkoituksellistakin.+Ainakin+kovasti+siitä+ilkkuivat.+Mutta+sitten+kun+ero+oli+ohi,+asiat+alkoivat+loksahdella+paikoilleen.+Jotkut+vähän+vinoon,+jotka+ajan+saatossa+asettuivat+hyvin.++Pienistäkin+asioista+tulee+merkityksellisiä,+niistä+osaa+iloita.+Ihan+sellaisista+mitkä+muille+voi+olla+itsestään+selviä.+Jo+se+että+ruoka+maistuu.+Uskaltaa+nukkua,+Joskus+olin+iloinen+2tunnin+yhtäjaksoisesta+unesta...+Mulla+olis+nyt+kyllä+parasta+lohturuokaa+tarjolla.+Lasagnea.+Eikä+mitään+eines+versiota.+Nyt+toki+iloon+vaaditaan+isompia+asioita.+Kuten+sinä,+hyvä+työ,+Työkaverit/+pomo.+Voin+olla+nyt+loputtoman+itsekäs.+Tehdä+vain+asioita+jotka+tekevät+minulle+hyvää.+Mun+ei+tarvitse+kenenkään+mielipidettä+silleen+miettiä,+itseäni+koskevissa+asioissa.+Jos+haluan+mennä+vaikka+hierontaan+2+kertaa+viikossa,+voin+sen+tehdä.+Ei+tosiaankaan+tarvitse+miettiä,+pahastuuko+joku,+tai+syytetäänkö+tuhlailusta?+En+toki+elä+ylivarojeni.+Pieneen+luksukseen+on+kuitenkin+varaa.+Myös+se+että+nyt+ei+kukaan+voi+kieltää+puolustamasta+itseään.+Se+on+aika+iso+nautinto.++Vaikka+yhteiskuntamme+ei+hyväksy+antamaan+tunteille+valtaa,+mielestäni+meillä+on+liikaa+tunteettomia+ihmisiä.+Joten+anna+vaan+tunteittesi+olla+sellaisia+kun+on.++Se+kuuluu+tähän.++Luultavasti+olosi+alkaa+helpottumaan+osituksen+jälkeen.+Kun+voit+pyyhkiä+koko+....+lambilla,+vai+luotatko+enemmän+oravaan?+Itse+vielä+yritin+sopuilua+puolivuotta+eron+jälkeen,+mutta+siihen+se+raja+piirtyi.+Olen+sen+kertonutkin+jo.+Ja+se+oli+tasan+puolivuotta,+päivälleen.+Jos+pelkäät...+älä+suostu+eron+jälkeen+mihinkään,+hänen+kanssaan.+Voit+syynkin+kertoa.++Sinun+ei+tarvitse+pelätä.+Pelkohan+juuri+on+se+ase,+joka+saa+tuntemaan+heikoksi.++Sun+ei+tarvitse+yksin+taistella+jos+et+halua.+Voit+myös+käyttää+omaa+asianajajaa+hoitamaan+asiasi,+niin+sun+ei+tarvitse+itse+kohdata.+Voitte+osituksenkin+allekirjoittaa+eriaikaan.+Muista+huolehtia+itsestäsi.+Ole+itsellesi+armollinen+ja+tee+hyviä+asioita+sinulle.+Se+on+tärkeintä+nyt.
  5. Huomenta+rakas+ystäväiseni.+Kiva+ja+kiitos+kun+ajattelit+minua+moikata.+Hyvä+että+on+jotain+puuhaa.+Tarvitsetkin+mielekästä+tekemistä.+En+mä+ole+mitenkään,+hirmuahkera.+Johtuu+osittain+hektisestä+työstäkin.+Haluan+siihen+panostaa+ja+olla+työviikon+kunnossa.+Tykkään+työpaikastani+monestakin+syystä.+Viikolla+yritän+noin+tunnin+tehdä+jotain+hyödyllistä+kotona.+vkl+6+tuntia.+Jos+tulee+muuta,+voin+muuttaa+suunnitelmia.+Eihän+se+puhuminen+erosta+onnistukaan+niin,+että+*nyt+puhutaan+erosta*.+Vaan+kun+olosuhteet+on+otolliset.+Rauhallinen+ja+luottavainen+ympäristö.+Muun+keskustelun+yhteydessä+tai+hiljaisuudessakin.+Ei+tarvitse+sanoa+mitään,+mutta+voi+sanoa+juuri+mitä+tuntee.+Saa+olla+haavoittunut.+Tietäen+tapahtuu+mitä+tahansa,+toinen+ei+iske+kipeään+kohtaan.++Minua+miltei+loukkasi+aikanaan+kliseet.+Aika+parantaa,+kyl+sä+selviät,+löydät+paremman,+kaikkihan+eroaa,+yms.+Halusin+vain+pois.+Vietetäänkö+me+synttäreitäsi+ruohoa+leikkaamalla?+Ei+huono.+Synttäritalkoot.+Vai+haluisitko+pois+omista+nurkista?+Sekin+voisi+auttaa.++Tiedät+että+joku+jossakin+ajattelee+sinua.+Mahdollisimman+mukavaa+päivää+sinne+jonnekin.