Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hellman
profiilit
Hellman
Hellman
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
319
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tarvi+olla+huolissaan+siitä+mistä+ei+ole+tietoinen!++++++++Todista+että+valehtelen!+++Kuinka+monta+kertaa+olet+ollut+meidän+liiketoiminta+webinaareissa?
05.07.2021 14:58
En+yhtään+välttele,+mua+vaan+alkoi+kiinnostaa+ketä+kaikkia+huolestuneita+täällä+on+ja+kenelle+ne+tekee+työtä.
05.07.2021 14:55
Testasin+vain+sinun+tietämystäsi!++Et+maininnut+ketään.
05.07.2021 14:52
Kiinnostais+tietää+mitä+olet+ottanut+selvää,+ja+mistä?
05.07.2021 12:58
Sori+kirjoitusvirhe.+Asiakkaitaan,+eikä+asukastaan+🙂
05.07.2021 12:52
Tiedämme+että+on++aika+isojakin+yrityksiä+jotka+ovat+huolissaan+Onpassiven+tulosta+markkinoille,+mutta+emme+tule+kilpailemaan+vaan+auttamaan+jokaista+yritystä+joka+sitä+haluaa.+Toki+saattaa+olla+niitäkin+joka+menettää+osan+asukkaistaan+Onpassivelle.+Ihmisillä+on+oikeus+valita.++Tiedämme+että+meidän+webinaareja+seurataan+muiden+yritysten+"laskuun".
05.07.2021 12:50
Saanko+kysyä++kenelle+teet+töitä?
05.07.2021 12:46
Kuka+sanoo+ettei+Onpassive+ole+onnistunut+pyörittämään+suhteellisen+tehokkaasti?+Kuitenkin+se+on+vaikuttanut+asioihin,+kaikille+yrityksille+Intiassa.+++Ihan+samassa+veneessä+ovat+olleet.++Mihin+muihin+firmoihin++viittaat+väitteelläsi?
05.07.2021 12:44
Joku+sähköposti+oli++pakko+olla+että+pääsi+rekisteröitymään.+Tuotteet+tulee+yleisön+nähtäville+silloin+kun+yritys+aloittaa+toimintansa.++Tämä+on+aikamme+trendiä,+jopa+hyvät+tuotteet+joutuvat+väistämään+kun++parempia+tuodaan+tilalle.+Ihmiset+valitsee+minkä+ne+haluaa.
05.07.2021 12:38
Yritys+on+rekisteröityä+mutta+ei+toiminnassa+julkisesti.++Luotan+siihen+että+ne+tietävät+mitä+tekevät.!+Minulla+ei+ole+lakiasioiden+tietämystä,+joten+en+voi+sellaisia+kommentoida!
05.07.2021 12:33
Vielä+vähän+malttia+hyvät+ihmiset.++Jos+ette+nyt+halua+ottaa+asioista+selvää+niin+odotatte+vaan+että+ne+selviävät+aikanaan.+Tulette+kyllä+huomaamaan!
05.07.2021 11:55
Et+näköjään+tiedä+firmasta+mitään?+Kommenteistasi+päätellen.
05.07.2021 11:52
Kun+taas+Hellman+latelee+pelkkiä+totuuksia!
05.07.2021 11:07
Seuraa+aikasi.+Tämä+oli+minun+omaa+keksimä+nimi,+toissapäivänä.+Ihan+vaan++teidän+kiusaksi!
05.07.2021 10:50
Hellman+puhuu+täyttä+totta,+jotkut+vaan+ei+pysty+tajuamaan!+En+tiedä+miksi+tuhlaan+aikani+tämmosiin+ihmisiin?
05.07.2021 10:48
Verkostomarkkinoinnissa+joudut+jatkuvasti+värväämään+uutta+porukkaa+mukaa,+joudut+myymään+ja+siellä+on+joka+kuukausi+tavoitteita+mitä+pitää+saavuttaa.+Lisäksi+maksat+joka+kuukausi+tuotteista+ns.+"auto+shipping"+keräät+itsellesi+varastot+täyteen+tavaroita+joka+kukaan+ei+halua+ostaa.+Menetät+enemmän+rahaa+mitä+tienaat,+ja+joudut+lopuksi+lopettamaan.++Onpassivessa+emme+värvää,+me+jaamme+mahdollisuutta!+Onpassivessa+sinun+ei+tarvitse+myydä,+koska+Onpassive+hoitaa+myynnit+puolestasi.+OnPassivessa+ei+ole+mitään+saavutustasoja,+kaikki+olevat+samalla+tasolla.++Itse+asiassa+sinun+ei+tarvitse+tehdä+mitään+jos+et+halua.+Kuitenkin+yritys+takaa+että+menestyt.+Riittää+että+olet+mukana.++Ja+rahaa+menee+omasta+taskusta+97+++250+$,++tässä+kaikki+mitä+sinun+tarvii+ikinä+maksaa+Onpassivelle!+Siis+omasta+taskusta!++Maksamme+yritykselle+se+250+$+joka+kuukausi+että+ne+tekevät+työt+puolestamme,+mutta+tämä+maksu+menee+provisioita+joka+yritys+tuottaa+meille!
05.07.2021 10:45
If+You+don't+find+a+way+howe+to+earn+while+you+sleep,+You+will+work+till+you+die!+:+Warren+Buffet!
05.07.2021 10:29
Mitä+teet+tänään,+vaikuttaa+tulevaisuutesi!+Jos+jatkuvasti+teet+samoja+asioita+niin+todennäköisesti+tulevaisuutesi+näyttää+samalta+miltä+se+näyttää+tänään!+7
05.07.2021 10:26
Minulle+tarjottiin+Bitcoinin+alkuaikoina,+ja+monesti+senkin+jälkeen+mahdollisuus+ostaa+Bitcoineja,+mutta+en+lähtenyt+mukaa+kun+ajattelin+että+se+on+joku+huijaus!+Vuonna+2017+olin+mukana+perustamassa+crypto+yrityksen,+ja+aloin+tutustumaan+cryptojen+maailmaan.+Silloin+ymmärsin+kuinka+tyhmä+olin+ollut+kun+en+ottanut+selvää+asioista!
05.07.2021 10:14
Minulla+ei+ole+nyt+rautalankaa!++Montako+kertaa+tarvii+selittää+että+Hellman+ei+saa+senttiäkåån++siitä+että+joku+liittyy+onpassiveen!+Hellman+on+täällä+tarjoamassa+ansaitsemis+mahdollisuus+ihan+jokaiselle.+Oli+sitten+perhettä+tai+ei+töitä+tai+ei.+Emme+valikoi+ihmisiä,+meille+on+kaikki+tervetulleita.+++Ansaitsemaan+pääsemme+sitten+vasta+kun+yritystä+julkaistaan+maailmalle+ja+kaupankäynti+alkaa.++Mitä+omaan+työuraani+kuulu,+olen+yli+50+vuotta+käynyt+töissä,+jopa+kokeillut+yrittäjänä+kin.++Nykyään+eläkeläisenä.+Perhettä+on,+lapsia+ja+lapsenlapsia,+mikä+on+oikeastaan+se+syy+minkä+takia+olen+Onpassivessa.+Voin+jättää+heille+Onpassiven+perintönä,+vaikka+olenkin+jokaiselle+heille+ostanut+omatkin+jäsenyytensä!
05.07.2021 10:07
7 / 16