Verkostomarkkinointi vie talouden,terveyden ja ystävät

Anonyymi

Jokainen verkostomarkkinoinnissa mukana olleen ja lopettaneen sisällä tuntui pisto otsikosta. Sattui kohti, mutta saman tunteen olemme kaikki kokeneet. Nyt voi avautua katkeruudesta ja utopisista kuvitelmista.

217

4026

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa aletaan tekemään vaan perinteisiä töitä ja lopetetaan haaveilu jostain verkostosta tai verkkohuuhaasta. Seuraavat vaalit PS:lle ja hitaasit heitetään yli laidan kaikki mätäpaiseet.

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä Persut taitaa olla vähän samanlainen verkostovedätys, puhetta paljon mutta tekoja vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä Persut taitaa olla vähän samanlainen verkostovedätys, puhetta paljon mutta tekoja vähän.

        Ja vihreet tuhoo koko suomen !


    • Anonyymi

      Hmmm.....
      Hyvin on mennyt. Eka vuoden tuloilla ostin uuden mersun, toisen vuoden tuloilla sitten jo Bentleyn.

      Että ei kehtaa valittaa ;)

      • Mistä saa noin halpoja pienoismalleja?


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Mistä saa noin halpoja pienoismalleja?

        Mersu oli tosiaan uusi mutta myönnetään, Bentley on 2017 - vuoden mallia ja ajettu jo 25 tuhatta km.

        Ei ole halpoja pelejä nämä tämmöiset. Normi-Jantteri ei voi kuin kuvitella, millaista näillä on ajella, kun vertaa esim. johonkin tavalliseen autoon.

        Yli 600 hevosvoimaa ja kaikki herkut toki V12.
        Ei käy tavallista palkansaajaa kuin sääliksi, kun joutuu jollain riisikupilla painaa menemään aamusta iltaan ja samaan aikaan pelätä, josko kohta lähtee duunit alta.

        Toista se on, kun saa nauttia elämästä ja ajaa kunnon vehkeillä, kiitos VM:n!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu oli tosiaan uusi mutta myönnetään, Bentley on 2017 - vuoden mallia ja ajettu jo 25 tuhatta km.

        Ei ole halpoja pelejä nämä tämmöiset. Normi-Jantteri ei voi kuin kuvitella, millaista näillä on ajella, kun vertaa esim. johonkin tavalliseen autoon.

        Yli 600 hevosvoimaa ja kaikki herkut toki V12.
        Ei käy tavallista palkansaajaa kuin sääliksi, kun joutuu jollain riisikupilla painaa menemään aamusta iltaan ja samaan aikaan pelätä, josko kohta lähtee duunit alta.

        Toista se on, kun saa nauttia elämästä ja ajaa kunnon vehkeillä, kiitos VM:n!

        Hyvä että löytyi edes yksi, jolla VM tuottaa, miljoona suomalaista VM on menettänyt rahansa. Onneksi kaapit on täynnä vitamiinia ja saippuaa.


      • Anonyymi

        Minä taas olin mukana verkostomarkkinoinnissa mutta lopetin kun alkoi käydä liian kalliiksi. Koulutukset ovat käytännössä pakollisia ja maksavat tolkuttomasti. Tuotteita ei kukaan osta koska ovat ylihintaista roskaa. Uusien jäsenten värväämisestä pitäisi muka saada passiivista tuloa, mutta eihän kukaan täysjärkinen verkostomarkkinointiin lähde koska se on täysin perseestärevittyä touhua.

        Hetken ajattelin laittaa paikallislehteen ilmoituksen: "HEI KAIKKI LATVALAHOT, NYT MAHDOLLISUUS PÄÄSTÄ MUUTAMASSA VUODESSA TALOUDELLISESTI RIIPPUMATTOMAKSI", mutta luovuin ajatuksesta. Ei niitä reppanoita viitsi enempää höynäyttää kuin mitä jo muutenkin ovat elämässään saaneet kokea. Olen ehkä liian helläsydäminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olin mukana verkostomarkkinoinnissa mutta lopetin kun alkoi käydä liian kalliiksi. Koulutukset ovat käytännössä pakollisia ja maksavat tolkuttomasti. Tuotteita ei kukaan osta koska ovat ylihintaista roskaa. Uusien jäsenten värväämisestä pitäisi muka saada passiivista tuloa, mutta eihän kukaan täysjärkinen verkostomarkkinointiin lähde koska se on täysin perseestärevittyä touhua.

        Hetken ajattelin laittaa paikallislehteen ilmoituksen: "HEI KAIKKI LATVALAHOT, NYT MAHDOLLISUUS PÄÄSTÄ MUUTAMASSA VUODESSA TALOUDELLISESTI RIIPPUMATTOMAKSI", mutta luovuin ajatuksesta. Ei niitä reppanoita viitsi enempää höynäyttää kuin mitä jo muutenkin ovat elämässään saaneet kokea. Olen ehkä liian helläsydäminen.

        Laita vaan ilmoitus! Lisää siihen teksti "ensimmäisenä vuonna voit ostaa mersun, toisena vuonna jopa bentleyn kaikilla herkuilla" ja takuulla löytyy höynäytettäviä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olin mukana verkostomarkkinoinnissa mutta lopetin kun alkoi käydä liian kalliiksi. Koulutukset ovat käytännössä pakollisia ja maksavat tolkuttomasti. Tuotteita ei kukaan osta koska ovat ylihintaista roskaa. Uusien jäsenten värväämisestä pitäisi muka saada passiivista tuloa, mutta eihän kukaan täysjärkinen verkostomarkkinointiin lähde koska se on täysin perseestärevittyä touhua.

        Hetken ajattelin laittaa paikallislehteen ilmoituksen: "HEI KAIKKI LATVALAHOT, NYT MAHDOLLISUUS PÄÄSTÄ MUUTAMASSA VUODESSA TALOUDELLISESTI RIIPPUMATTOMAKSI", mutta luovuin ajatuksesta. Ei niitä reppanoita viitsi enempää höynäyttää kuin mitä jo muutenkin ovat elämässään saaneet kokea. Olen ehkä liian helläsydäminen.

        On älykkyystesti kun joku yrittää värvätä kyseiseen puuhaan mukaan.
        Jos olet typerys niin lähdet mukaan touhuun mutta jos olet normaaliälyinen niin lähdet paikalta pois ja naurat makeasti koko matkan kotiisi sadatellen samalla sitä tyyppiä joka sut raahasi paikalle kuuntelemaan sitä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olin mukana verkostomarkkinoinnissa mutta lopetin kun alkoi käydä liian kalliiksi. Koulutukset ovat käytännössä pakollisia ja maksavat tolkuttomasti. Tuotteita ei kukaan osta koska ovat ylihintaista roskaa. Uusien jäsenten värväämisestä pitäisi muka saada passiivista tuloa, mutta eihän kukaan täysjärkinen verkostomarkkinointiin lähde koska se on täysin perseestärevittyä touhua.

        Hetken ajattelin laittaa paikallislehteen ilmoituksen: "HEI KAIKKI LATVALAHOT, NYT MAHDOLLISUUS PÄÄSTÄ MUUTAMASSA VUODESSA TALOUDELLISESTI RIIPPUMATTOMAKSI", mutta luovuin ajatuksesta. Ei niitä reppanoita viitsi enempää höynäyttää kuin mitä jo muutenkin ovat elämässään saaneet kokea. Olen ehkä liian helläsydäminen.

        Kukaan pakota koulutuksiin,näitä poroja riittää valittamaan kun ei tajua edes pestä itseään


    • Anonyymi

      En ikinä lähde enää mukaan yhteenkään verkostomyyntiin. Kestotilaukset ovat myös todella rasittava tapa ostaa. Tuotteita tulee vaikka ei olisi rahaa tai tarvetta juuri sillä hetkellä. Myyjät on heti kimpussa kun lopettaa tilaukset. Yhtään ei kestäisi pitää taukoa vaikka takana on pitkä asiakkuus. Tuotteet on ylihintaisia ja kestotilauksilla ei ole minulle arvoa kun en itse myy, voin yhtä hyvin ostaa muualtakin. Verkostomarkkinoinnin ihmelitkut ,ravintolisät ja muut tuotteet on muka aina huippuluokan laatua ja mikään muu ei ole niin mahtavaa myyjien mielestä. Oikeasti suurin osa ei ole mitään ihmeellisiä. Muutenkin tympäisee että muutama siellä huipulla kerää rahat ja meille muille jää vain maksajan osa. Ja aina hirveän kallista.

    • Anonyymi

      Kaikista ahdistavinta on se, että yleensä pitää selittää verkostomyyjälle että miksi et osta enää jotakin. Mun mielestä ei tarvitsisi mitään kysellä jos lopettaa ja turha kuvitella että kalliita kestotilauksia kukaan jaksaa jatkuvasti. Mitään ylimääräistä ei viitsi puhua kun aina keskustelut kääntyy niitten tuotteiden ylivertaisuuteen ja tarpeellisuuteen.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Jos on hyvää hyvyyttään tukimielessä ostanut jonkun tuotteen tai tilauksen verkostomarkkinoijalta eikä halua ostamista jatkaa niin usein aletaan tivaamaan että miksi et osta. Suurin osa ihmisistä on niin kohteliaita että eivät halua sanoa suoraan että tuote on ylihintainen ja keksivät jonkun muun selityksen tai sitten lakkaavat kokonaan yhteydenpidon tuotteita tuputtavaan sukulaiseensa tai tuttavaan.


    • Anonyymi

      Verkostohommia tehdään pelkästään rahan takia, siksi että saadaan kerättyä tilaajia alle ja lihotettua verkostoa. Ei siinä ajatella mitään muuta kuin rahaa.

    • Anonyymi

      Kaikille verkostomarkkinoinnissa epäonnistuneille on tehty onpassive.com,ja meitähän on paljon, 720 000 entisiä verkostomarkkinojaa jo mukana!

      • Anonyymi

        Mitään ei tarvi myydä eikä tarvi rekrytoida. Kaikki toimii automatisoituna 24/7/365.Tekoäly ja koneet tekee työt puolestasi! Ja rahaakaan ei pala pahasti, 350 $ on kaikki mitä maksat omasta taskustasi! Yritys takaa menestyksesi! Riittää kun olet mukana niin voitat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei tarvi myydä eikä tarvi rekrytoida. Kaikki toimii automatisoituna 24/7/365.Tekoäly ja koneet tekee työt puolestasi! Ja rahaakaan ei pala pahasti, 350 $ on kaikki mitä maksat omasta taskustasi! Yritys takaa menestyksesi! Riittää kun olet mukana niin voitat!

        Eihän näistä yleensä saa mitään. Rahat katoaa kaiken maailman aloitus ja kuukausi ym maksuihin. Takuulla on näin että mitään ei kuitenkaan saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei tarvi myydä eikä tarvi rekrytoida. Kaikki toimii automatisoituna 24/7/365.Tekoäly ja koneet tekee työt puolestasi! Ja rahaakaan ei pala pahasti, 350 $ on kaikki mitä maksat omasta taskustasi! Yritys takaa menestyksesi! Riittää kun olet mukana niin voitat!

        Lopeta valehtelu - mielellään heti!


    • Anonyymi

      Perinteinen verkostomarkkinointi on niin raskasta kun aina pitää saavuttaa tiettyjä tasoja ja hankkia tietty määrä uusia tilaajia jotta saa jotain bonuksia, etuja tai pääsee matkalle. Se tietää valitettavasti pakkomyyntiä asiakkaille.

      • Onpassivessa ei tarvitse!


      • Hellman kirjoitti:

        Onpassivessa ei tarvitse!

        Katso webinaari nauhoitus,, ja jos olet ollut mukana verkostomarkkinoinnissa aikaisemmin uskoisin että lamppu syttyy kun katsot vebinaarin. Jos ei kerralla niin katso vielä kerta!


      • Hellman kirjoitti:

        Katso webinaari nauhoitus,, ja jos olet ollut mukana verkostomarkkinoinnissa aikaisemmin uskoisin että lamppu syttyy kun katsot vebinaarin. Jos ei kerralla niin katso vielä kerta!

        Ja Onpassivella ei ole mitään tekemistä verkostomarkkinoinnin kanssa. Onpassive on asiakaspohjainen yritys joka tuottaa digitalisia tuotteita ja palveluita asiakkaille! Onpassive on täydellinen Internet-ratkaisu!


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Onpassivessa ei tarvitse!

        Niin - Onpassive siitä erikoinen pulju, että kukaan ei tee mitään ja samalla kaikki tienaavat!

        Mahtavaa!

        Vai onko.........?


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Ja Onpassivella ei ole mitään tekemistä verkostomarkkinoinnin kanssa. Onpassive on asiakaspohjainen yritys joka tuottaa digitalisia tuotteita ja palveluita asiakkaille! Onpassive on täydellinen Internet-ratkaisu!

        "Onpassive on asiakaspohjainen yritys"

        NO JOHAN NYT POMPPII JUMALEISSÖN!

        He ovat siis keksineet, että yritys tarvitsee asiakkaita!

        Argh! En kestä enää.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin - Onpassive siitä erikoinen pulju, että kukaan ei tee mitään ja samalla kaikki tienaavat!

        Mahtavaa!

        Vai onko.........?

        Kerro sinä !


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Onpassive on asiakaspohjainen yritys"

        NO JOHAN NYT POMPPII JUMALEISSÖN!

        He ovat siis keksineet, että yritys tarvitsee asiakkaita!

        Argh! En kestä enää.....

        Joku on sitä mieltä ! Meillä ei ole tuotteita eikä asiakkaita ! Oli pakko mainita , kun ihmeteltiin mistä raha tulee !


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Joku on sitä mieltä ! Meillä ei ole tuotteita eikä asiakkaita ! Oli pakko mainita , kun ihmeteltiin mistä raha tulee !

        "...kun ihmeteltiin mistä raha tulee"

        No rahahan tulee selvästi sinunlaisista idiooteilta. Onhan teitä jo 740000 jotka maksavat tämän lystin. Joten ei tarvitse tehdä mitään markkinointia hankkia asiakkaista, kun typeryksiäkin riittää :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        "...kun ihmeteltiin mistä raha tulee"

        No rahahan tulee selvästi sinunlaisista idiooteilta. Onhan teitä jo 740000 jotka maksavat tämän lystin. Joten ei tarvitse tehdä mitään markkinointia hankkia asiakkaista, kun typeryksiäkin riittää :D

        Niin tuntuu riittävän. Toiset ei ota edes asioista selvää.


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Niin tuntuu riittävän. Toiset ei ota edes asioista selvää.

        No sinä et todellakaan ole ottanut asioista selvää kun lankeat näin helposti huijaukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinä et todellakaan ole ottanut asioista selvää kun lankeat näin helposti huijaukseen.

        En olis tässä jos tämä olis huijaus. Mistä olet saanut sellaista päähäsi? Lukemalla tietämättömien kommentteja vai?


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        En olis tässä jos tämä olis huijaus. Mistä olet saanut sellaista päähäsi? Lukemalla tietämättömien kommentteja vai?

        "En olis tässä jos tämä olis huijaus. "

        Eli et tunnista selvää huijausta.

        "Mistä olet saanut sellaista päähäsi?"

        No olen seurannut tätä toimintaa ja kaikki siinä toiminnassa viittaa huijaukseen.

        "Lukemalla tietämättömien kommentteja vai?"

        Ei, kuten sanoin olen seurannut tätä toimintaa ja tehnyt ihan itse tutkimus työtä. Sinulle on muuten kerrottu jo monta kertaa miksi tämä on huijaus ja mistä sen tunnistaa. Sinä vain et halua uskoa että olisit väärässä ja siksi joudut puolustus kannalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En olis tässä jos tämä olis huijaus. "

        Eli et tunnista selvää huijausta.

        "Mistä olet saanut sellaista päähäsi?"

        No olen seurannut tätä toimintaa ja kaikki siinä toiminnassa viittaa huijaukseen.

        "Lukemalla tietämättömien kommentteja vai?"

        Ei, kuten sanoin olen seurannut tätä toimintaa ja tehnyt ihan itse tutkimus työtä. Sinulle on muuten kerrottu jo monta kertaa miksi tämä on huijaus ja mistä sen tunnistaa. Sinä vain et halua uskoa että olisit väärässä ja siksi joudut puolustus kannalle.

        Kerro minulle selkeästi miksi tämä olis huijaus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En olis tässä jos tämä olis huijaus. "

        Eli et tunnista selvää huijausta.

        "Mistä olet saanut sellaista päähäsi?"

        No olen seurannut tätä toimintaa ja kaikki siinä toiminnassa viittaa huijaukseen.

        "Lukemalla tietämättömien kommentteja vai?"

        Ei, kuten sanoin olen seurannut tätä toimintaa ja tehnyt ihan itse tutkimus työtä. Sinulle on muuten kerrottu jo monta kertaa miksi tämä on huijaus ja mistä sen tunnistaa. Sinä vain et halua uskoa että olisit väärässä ja siksi joudut puolustus kannalle.

        Mitä tiedät Onpassivesta? Vai oletko vaan seurannut "tätä" toimintaa?


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Kerro minulle selkeästi miksi tämä olis huijaus!

        Ensinnäkään heillä ei näytä olevan mitään tuotteita, ainoastaan lupauksia tuotteista. Nämä "tuotteet" pitäisi olla jotenkin vallankumouksellisia koska ne käyttävät tekoälyä, mutta ei mitenkään selitetä miten muka.

        Tämä myös käyttää näille huijauksille tyypillistä kaavaa; ensin tehdään jokin kuviteltu ongelma, kuten nyt väittämä "internet käyttää vanhaa tekniikkaa". Tämä ei edes tarkoita mitään, vaan kertoo ettei tämän väittämän tekijä tiedä miten internet toimii. Ja sitten firma väittää että heillä on ratkaisu tähän "ongelmaan". Näin tehdään tarvetta ongelmalle jota ei ole edes olemassa.

        Myöskin nämä tuotteet näyttäisivät olevan laittomia EU alueella jos ne käsittelevät EU alueen asukkaiden tietoja. Sivuilla ei ole mitään tietoa siitä miten näitä tietoja säilytetään. Nyt näyttäisi siltä että he ovat rikkomassa EU tietosuojalakeja. Tämä jo yksistään pitäisi olla sellainen merkki että pysyy kaukana tästä "yrityksestä"

        Ja se etteivät he ole pystyneet näyttämään tuotteitaan kolmeen vuoteen, eivätkä edes ole pystyneet kertomaan mitä nämä tuotteet oikeasti tekevät, on jo merkki siitä ettei sieltä ole tulossa mitään kypsää tuotetta.

        Tässä nyt näin muutama aluksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään heillä ei näytä olevan mitään tuotteita, ainoastaan lupauksia tuotteista. Nämä "tuotteet" pitäisi olla jotenkin vallankumouksellisia koska ne käyttävät tekoälyä, mutta ei mitenkään selitetä miten muka.

        Tämä myös käyttää näille huijauksille tyypillistä kaavaa; ensin tehdään jokin kuviteltu ongelma, kuten nyt väittämä "internet käyttää vanhaa tekniikkaa". Tämä ei edes tarkoita mitään, vaan kertoo ettei tämän väittämän tekijä tiedä miten internet toimii. Ja sitten firma väittää että heillä on ratkaisu tähän "ongelmaan". Näin tehdään tarvetta ongelmalle jota ei ole edes olemassa.

        Myöskin nämä tuotteet näyttäisivät olevan laittomia EU alueella jos ne käsittelevät EU alueen asukkaiden tietoja. Sivuilla ei ole mitään tietoa siitä miten näitä tietoja säilytetään. Nyt näyttäisi siltä että he ovat rikkomassa EU tietosuojalakeja. Tämä jo yksistään pitäisi olla sellainen merkki että pysyy kaukana tästä "yrityksestä"

        Ja se etteivät he ole pystyneet näyttämään tuotteitaan kolmeen vuoteen, eivätkä edes ole pystyneet kertomaan mitä nämä tuotteet oikeasti tekevät, on jo merkki siitä ettei sieltä ole tulossa mitään kypsää tuotetta.

        Tässä nyt näin muutama aluksi.

        Nyt ei ole tarpeeksi tutkittu asiaa, tai ei ole haluttu! Katso https://onpassive.com, vieritä alas ja lue Q&A!


    • Samanlaisessa liemessä ollut monta kertaa!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sivulle ei pääse. Google herjaa tietojenkalastelusta. Mikä ihmeen sivusto tuo on???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivulle ei pääse. Google herjaa tietojenkalastelusta. Mikä ihmeen sivusto tuo on???

        Ohho, onpas Google palla päällä! Tietojenkalaste? Tämähän on päinvastoin, tietojen jakelu. Tämä kuuluu Onpassiveen o-bless niminen tuote! Kokeillaan jos Google hyväksyy https://onpassive.com


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivulle ei pääse. Google herjaa tietojenkalastelusta. Mikä ihmeen sivusto tuo on???

        Tässä YouTube video samasta asiasta https://youtu.be/JKP6Vd2iSBs


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä toinen https://www.onpassive.com/products/o-bless/

        Tämä sivu on muuten yksi hyvä esimerkki siitä että pitäisi tajuta että tämä on huijaus. Ei täytä edes perusvaatimuksia mitä vaaditaan kun sivu näytetään EU:sta tulevalle käyttäjälle.

        Ei taida se sinun väittämäsi lakimies armeija olla oikein ajan tasalla kun sortuvat näin amatöörimäisiin mokiin. ;)


    • Liittyessäsi gofounderiksi maksat 97 $ ja Onpassiven julkaisupäivänä 250 $. Siinä on kaikki mitä ikinä tarvitset maksaa omasta taskustasi!

      • Anonyymi

        Maksetaanko $250 ennen julkaisua vai saako odottaa ja katsoa kannattaako maksaa? Vai pitääkö ostaa sika säkissä?


      • Tällä 97$ maksulla tulee 30 pv rahat takaisin takuulla, eli sinulla on 30 pv aikaa tutustua yritykseen, ja jos ei se miellytä sinua, pyydät vaan rahasi takaisin, ja asia on sillä taputeltu!


    • Anonyymi

      Jos liityt gofounderiksi maksat 97$ ja saat oman taustatoimiston sekä lisää tietoa Onpassivesta. Pääset myöskin testaamaan tuotteita Soft launchin aikana, siis ennen varsinaista julkaisua. Eli varsin hyvän tuntuman pääset saamaan! 250 $ maksetaan sitten kun varsinainen julkaisu tapahtuu. Eli ei mitään sikaa säkissä kauppoja.

      • Anonyymi

        Tähän voi toki liittyä vasta julkaisu vaiheessa maksamalla 250 $ ja valita jälleenmyyjä statuksen., mutta edut eivät ole sitten enää samanlaisia kun gofoundereille. ( lue : tulot)


      • Anonyymi

        Olet itse päässyt jo testaamaan tuotteita? Voisitko kertoa niistä jotain kokemuksia? Mikä oli hyvää ja mikä oli huonoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse päässyt jo testaamaan tuotteita? Voisitko kertoa niistä jotain kokemuksia? Mikä oli hyvää ja mikä oli huonoa?

        Vielä ei olla päästy testaamaan, se tapahtuu kun päästään Soft launch vaiheeseen, joka alkaa olla erittäin lähellä. Katso onpassive.com sivustoa niin näet osan tuotteista. O-trim on ainoa tuote joka on yleisön käytettävissä tällä hetkellä. En ole asiantuntija joten en osaa sanoa mikä on hyvää tai huonoa. Uskoisin että on vain hyvää tulossa! Uutta tekniikka tekoälyllä! Tässä kun ei tarvi olla tietoa tai osaamista, koska kaikki tehdään puolestamme, automaattisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä ei olla päästy testaamaan, se tapahtuu kun päästään Soft launch vaiheeseen, joka alkaa olla erittäin lähellä. Katso onpassive.com sivustoa niin näet osan tuotteista. O-trim on ainoa tuote joka on yleisön käytettävissä tällä hetkellä. En ole asiantuntija joten en osaa sanoa mikä on hyvää tai huonoa. Uskoisin että on vain hyvää tulossa! Uutta tekniikka tekoälyllä! Tässä kun ei tarvi olla tietoa tai osaamista, koska kaikki tehdään puolestamme, automaattisesti!

        Eli pitäisi sijoittaa lupauksiin? Ja eihän näistä tuotteista ole olemassa mitään tietoa edes heidän sivuillaan. Myöskin näyttää siltä että nämä tuotteet, jos niitä on edes olemassa, ovat laittomia EU alueella.

        "Uutta tekniikka tekoälyllä"

        "hieman" ovat myöhässä, kun muilla on ollut tällaisia tuotteita jo vuosikausia.

        "automaattisesti"

        Miten. Ainakin se mitä olen lukenut mitä he väittävät, ovat suoria valeita, ja uppoavat sellaisiin jotka eivät tiedä paremmin näistä asioista:

        "En ole asiantuntija"

        Kuten sinä. :(


      • Anonyymi

        Eipä......
        Hirveää shaibaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä ei olla päästy testaamaan, se tapahtuu kun päästään Soft launch vaiheeseen, joka alkaa olla erittäin lähellä. Katso onpassive.com sivustoa niin näet osan tuotteista. O-trim on ainoa tuote joka on yleisön käytettävissä tällä hetkellä. En ole asiantuntija joten en osaa sanoa mikä on hyvää tai huonoa. Uskoisin että on vain hyvää tulossa! Uutta tekniikka tekoälyllä! Tässä kun ei tarvi olla tietoa tai osaamista, koska kaikki tehdään puolestamme, automaattisesti!

        Kylläpä on helvetin uskottava tuote, kun myyntimiehetkään ei tiedä siitä mitään, kuulemma ei tarvitse! Suosittelisin parin myyntityötä koskevan perusoppaan lukemista. Sieltä oppisi, että tuotteen tunteminen hyvin on aivan perusasia. Nimittäin miksi kukaan täysjärkinen ostaisi jotain, mistä ei tiedä mitään, sellaisen henkilön suosituksesta joka ei myöskään tiedä siitä mitään? Ei se nyt ihan näin mene.

        Sinänsä jokin tekoälyllä toimiva business-ohjelmistosarja voisi ollakin erittäin hyvä idea, säästäen mm. kirjanpidossa sekä tilausten ja tapaamisten seuraamisessa rahaa ja aikaa. Mutta tämä viritys ei kyllä ole millään lailla uskottava.


    • Ja eole täällä rekrytoimassa ketään vaikka ainoa tapa päästä mukaan on kutsun kautta. Meillä on tällä hetkellä mahdollisuus jakaa tätä mahdollisuutta ja rakentaa tiimi siihen asti kunnes yritys julkaistaan yleisölle. Sen jälkeen yritys alkaa rakentaa tiimiämme automaattisesti, eli alkaa kutsua asiakkaita sekä solmia heidän kanssa kaupat mistä meille taas
      maksetaan provisiota. Sillä tavalla tienaamme tästä 24/7/365. Jos haluat mukaan pyydä rekisteröinti linkki!

      • Anonyymi

        Eli tämä on tuon kuvauksen mukaan pyramidihuijaus. Kai tiedät että ne ovat laittomia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämä on tuon kuvauksen mukaan pyramidihuijaus. Kai tiedät että ne ovat laittomia?

        Kerro millä tavalla? Minä en tiedä mikä sellainen on?


    • Anonyymi

      Ettekä tienaa älkää valehdelko

      • Niin, ei vielä, mutta yrityksen julkaisun jälkeen kyllä.


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Niin, ei vielä, mutta yrityksen julkaisun jälkeen kyllä.

        Ja montakos vuotta olet jo odottanut? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja montakos vuotta olet jo odottanut? ;)

        2vuotta 3 kuukautta olen seurannut yrityksen rakentamista!


    • Anonyymi

      "Sen jälkeen yritys alkaa rakentaa tiimiämme automaattisesti, eli alkaa kutsua asiakkaita sekä solmia heidän kanssa kaupat"

      Miten se sitä rakentaa automaattisesti? Lähettääkö se sähköposteja ihmisille ja kutsuu onpassiveen vai kuinka? Mutta mistä se saa sähköpostiosoitteet?

      Nyt on 700000 jäsentä. Jotta jokaisen tiimiin saadaan yksi jäsen pitää hankkia automatiikalla toiset 700000. Tämän jälkeen jäseniä on 1,4 miljoonaa. Jotta jokaiselle saadaan yksi lisäjäsen tiimiin pitää hankkia jäseniä toiset 1,4 miljoonaa. Sitten 2,8 miljoonaa ja sitten 5,6 miljoonaa jne. Näinkö sen on tarkoitus mennä?

      • Olet ymmärtänyt asian aivan oikein. AI/ML.Artificiel inteligens/Maskin learning = Tekoäly tekee kaiken työn. Maailmassa on 4,6 miljardia Internetkäyttäjää tällä hetkellä, joten asiakaspohja on! Targeted traffic ! Aina kun joku netissä hakee meidänkaltaisia tuotteita, tekoäly ohjaa ne meidän sivuille!


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt asian aivan oikein. AI/ML.Artificiel inteligens/Maskin learning = Tekoäly tekee kaiken työn. Maailmassa on 4,6 miljardia Internetkäyttäjää tällä hetkellä, joten asiakaspohja on! Targeted traffic ! Aina kun joku netissä hakee meidänkaltaisia tuotteita, tekoäly ohjaa ne meidän sivuille!

        Odotamme saavamme ensimmäisen vuoden aikana 100 miljoonaa asiakasta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotamme saavamme ensimmäisen vuoden aikana 100 miljoonaa asiakasta!

        Ja vielä! Silloin kun Onpassive julkaistaan mahdollisuus tulla gofounder loppuu, ikuisesti! Jatkossa on vain asiakkaita tai jälleenmyyjiä. Ehkä noin 70% tulee olemaan asiakkaita.


      • Hellman kirjoitti:

        Ja vielä! Silloin kun Onpassive julkaistaan mahdollisuus tulla gofounder loppuu, ikuisesti! Jatkossa on vain asiakkaita tai jälleenmyyjiä. Ehkä noin 70% tulee olemaan asiakkaita.

        Juha, olet täysin pihalla reaalimaailmasta ja tuo mitä kirjoitat on täyttä puppua.

        Ei muuten, mutta jos saat noilla paskapuheillasi houkuteltua toisen yhtä tietämättömän mukaan onpassiveen syyllistyt huijaukseen. Tällainen VITUTTAA tampiosetää RASKAASTI.

        Jos nyt jostain alkeista pitäisi lähteä, niin yritä esim. googlettaa netistä mitä TEKOÄLYLLÄ tarkoitetaan. Jos kykenet ymmärtämään lukemasi, sinun pitäisi jo siinä vaiheessa tajuta että onpassiven mainospuheet ovat silkkaa puppua. Ja tästä sinun pitäisi ymmärtää onpassiven toiminnan juurimotiivit: rahojen kerääminen tietämättömiltä. Eli HUIJAUS.


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Juha, olet täysin pihalla reaalimaailmasta ja tuo mitä kirjoitat on täyttä puppua.

        Ei muuten, mutta jos saat noilla paskapuheillasi houkuteltua toisen yhtä tietämättömän mukaan onpassiveen syyllistyt huijaukseen. Tällainen VITUTTAA tampiosetää RASKAASTI.

        Jos nyt jostain alkeista pitäisi lähteä, niin yritä esim. googlettaa netistä mitä TEKOÄLYLLÄ tarkoitetaan. Jos kykenet ymmärtämään lukemasi, sinun pitäisi jo siinä vaiheessa tajuta että onpassiven mainospuheet ovat silkkaa puppua. Ja tästä sinun pitäisi ymmärtää onpassiven toiminnan juurimotiivit: rahojen kerääminen tietämättömiltä. Eli HUIJAUS.

        Unohtui vielä tämä. Juha, kai tajuat että tiimisi ei voi kasvaa kovin isoksi? Automaattiset tienestit jäävät tämän takia kovin vähäisiksi. Jos nyt ajatellaan että automaattinen jäsentenhankinta jakaa ihmiset tasaisesti kaikkien alapuolelle, niin tätä kautta et voi saada 13 ihmistä enempää tiimiisi. Kas kun ihmiset loppuvat tältä planeetalta kesken.

        Laitetaan tähän yksinkertainen laskelma hakukierroksista joilla ihmiset riemurinnoin liittyvät onpassiveen. Lähtökohtana on nykyiset 700000 jäsentä ja jokaisella kierroksella kunkin alle liitetään yksi uusi ihminen. Laskelma hakukierroksista ja jäsenten määrästä:

        -1. kierros 1,4 miljoonaa ihmistä
        -2. kierros 2,8 milj
        -3. kierros 5,6 milj
        - 4. kierros 11,2 milj
        -5. kierros 22,4 milj
        -6. kierros 44,8 milj
        -7. kierros 89,6 milj
        -8. kierros 179,2 milj
        -9. kierros 358, 4 milj
        -10. kierros 716,8 milj
        -11. kierros 1,4 miljardia
        -12. kierros 2.8 miljardia
        -13. kierros 5,6 miljardia
        -14. kierros ihmiset loppuvat kesken

        Vai osaako onpassiven TEKOÄLY tehdä ihmisiäkin lisää? MUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Juha, olet täysin pihalla reaalimaailmasta ja tuo mitä kirjoitat on täyttä puppua.

        Ei muuten, mutta jos saat noilla paskapuheillasi houkuteltua toisen yhtä tietämättömän mukaan onpassiveen syyllistyt huijaukseen. Tällainen VITUTTAA tampiosetää RASKAASTI.

        Jos nyt jostain alkeista pitäisi lähteä, niin yritä esim. googlettaa netistä mitä TEKOÄLYLLÄ tarkoitetaan. Jos kykenet ymmärtämään lukemasi, sinun pitäisi jo siinä vaiheessa tajuta että onpassiven mainospuheet ovat silkkaa puppua. Ja tästä sinun pitäisi ymmärtää onpassiven toiminnan juurimotiivit: rahojen kerääminen tietämättömiltä. Eli HUIJAUS.

        Mitä tekoäly oikein on?
        Tekoäly tarkoittaa varsin monenlaisia asioita. Alan johtavien tutkijoiden Nils J. Nilssonin, Stuart Russelin ja Peter Norvigin määritelmien mukaan tekoälyn avulla koneet, laitteet, ohjelmat, järjestelmät ja palvelut voivat toimia tehtävän ja tilanteen mukaisesti järkevällä tavalla.

        En lähde sinun kanssa se enempää kinastelemaan! Pidä sinä omat tietosi niinminäpidän omani!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Unohtui vielä tämä. Juha, kai tajuat että tiimisi ei voi kasvaa kovin isoksi? Automaattiset tienestit jäävät tämän takia kovin vähäisiksi. Jos nyt ajatellaan että automaattinen jäsentenhankinta jakaa ihmiset tasaisesti kaikkien alapuolelle, niin tätä kautta et voi saada 13 ihmistä enempää tiimiisi. Kas kun ihmiset loppuvat tältä planeetalta kesken.

        Laitetaan tähän yksinkertainen laskelma hakukierroksista joilla ihmiset riemurinnoin liittyvät onpassiveen. Lähtökohtana on nykyiset 700000 jäsentä ja jokaisella kierroksella kunkin alle liitetään yksi uusi ihminen. Laskelma hakukierroksista ja jäsenten määrästä:

        -1. kierros 1,4 miljoonaa ihmistä
        -2. kierros 2,8 milj
        -3. kierros 5,6 milj
        - 4. kierros 11,2 milj
        -5. kierros 22,4 milj
        -6. kierros 44,8 milj
        -7. kierros 89,6 milj
        -8. kierros 179,2 milj
        -9. kierros 358, 4 milj
        -10. kierros 716,8 milj
        -11. kierros 1,4 miljardia
        -12. kierros 2.8 miljardia
        -13. kierros 5,6 miljardia
        -14. kierros ihmiset loppuvat kesken

        Vai osaako onpassiven TEKOÄLY tehdä ihmisiäkin lisää? MUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Ei ihmisiä mutta liittymiä!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Juha, olet täysin pihalla reaalimaailmasta ja tuo mitä kirjoitat on täyttä puppua.

        Ei muuten, mutta jos saat noilla paskapuheillasi houkuteltua toisen yhtä tietämättömän mukaan onpassiveen syyllistyt huijaukseen. Tällainen VITUTTAA tampiosetää RASKAASTI.

        Jos nyt jostain alkeista pitäisi lähteä, niin yritä esim. googlettaa netistä mitä TEKOÄLYLLÄ tarkoitetaan. Jos kykenet ymmärtämään lukemasi, sinun pitäisi jo siinä vaiheessa tajuta että onpassiven mainospuheet ovat silkkaa puppua. Ja tästä sinun pitäisi ymmärtää onpassiven toiminnan juurimotiivit: rahojen kerääminen tietämättömiltä. Eli HUIJAUS.

        Antaa Tampiosedän vituttaa, jollekin sekin tehtävä kuuluu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmisiä mutta liittymiä!

        Onpassive tuo Internettiin uutta tekniikkaa! Vanhat joutavat romukoppaan!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Juha, olet täysin pihalla reaalimaailmasta ja tuo mitä kirjoitat on täyttä puppua.

        Ei muuten, mutta jos saat noilla paskapuheillasi houkuteltua toisen yhtä tietämättömän mukaan onpassiveen syyllistyt huijaukseen. Tällainen VITUTTAA tampiosetää RASKAASTI.

        Jos nyt jostain alkeista pitäisi lähteä, niin yritä esim. googlettaa netistä mitä TEKOÄLYLLÄ tarkoitetaan. Jos kykenet ymmärtämään lukemasi, sinun pitäisi jo siinä vaiheessa tajuta että onpassiven mainospuheet ovat silkkaa puppua. Ja tästä sinun pitäisi ymmärtää onpassiven toiminnan juurimotiivit: rahojen kerääminen tietämättömiltä. Eli HUIJAUS.

        https://www.europarl.europa.eu/news/fi/headlines/society/20200827STO85804/Mitä-tekoäly-on-ja-mihin-sitä-käytetään Aika selvä sävel, missä ollaan ja minne ollaan menossa!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Unohtui vielä tämä. Juha, kai tajuat että tiimisi ei voi kasvaa kovin isoksi? Automaattiset tienestit jäävät tämän takia kovin vähäisiksi. Jos nyt ajatellaan että automaattinen jäsentenhankinta jakaa ihmiset tasaisesti kaikkien alapuolelle, niin tätä kautta et voi saada 13 ihmistä enempää tiimiisi. Kas kun ihmiset loppuvat tältä planeetalta kesken.

        Laitetaan tähän yksinkertainen laskelma hakukierroksista joilla ihmiset riemurinnoin liittyvät onpassiveen. Lähtökohtana on nykyiset 700000 jäsentä ja jokaisella kierroksella kunkin alle liitetään yksi uusi ihminen. Laskelma hakukierroksista ja jäsenten määrästä:

        -1. kierros 1,4 miljoonaa ihmistä
        -2. kierros 2,8 milj
        -3. kierros 5,6 milj
        - 4. kierros 11,2 milj
        -5. kierros 22,4 milj
        -6. kierros 44,8 milj
        -7. kierros 89,6 milj
        -8. kierros 179,2 milj
        -9. kierros 358, 4 milj
        -10. kierros 716,8 milj
        -11. kierros 1,4 miljardia
        -12. kierros 2.8 miljardia
        -13. kierros 5,6 miljardia
        -14. kierros ihmiset loppuvat kesken

        Vai osaako onpassiven TEKOÄLY tehdä ihmisiäkin lisää? MUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Ja nämä ovat kuukausittain maksavia asiakkaita!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Juha, olet täysin pihalla reaalimaailmasta ja tuo mitä kirjoitat on täyttä puppua.

        Ei muuten, mutta jos saat noilla paskapuheillasi houkuteltua toisen yhtä tietämättömän mukaan onpassiveen syyllistyt huijaukseen. Tällainen VITUTTAA tampiosetää RASKAASTI.

        Jos nyt jostain alkeista pitäisi lähteä, niin yritä esim. googlettaa netistä mitä TEKOÄLYLLÄ tarkoitetaan. Jos kykenet ymmärtämään lukemasi, sinun pitäisi jo siinä vaiheessa tajuta että onpassiven mainospuheet ovat silkkaa puppua. Ja tästä sinun pitäisi ymmärtää onpassiven toiminnan juurimotiivit: rahojen kerääminen tietämättömiltä. Eli HUIJAUS.

        Tampiosetä kuulostat huolestuneelta,! Mikä se sun yrityksesi nimi olikaan?


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Onpassive tuo Internettiin uutta tekniikkaa! Vanhat joutavat romukoppaan!

        Osaatko yksilöidä mitä nämä uudet tekniikat ovat? Mitkä vanhat tekniikat tarkkaan ottaen joutavat romukoppaan? Mitä vikaa nykyisessä internetissä on jonka onpassive korjaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko yksilöidä mitä nämä uudet tekniikat ovat? Mitkä vanhat tekniikat tarkkaan ottaen joutavat romukoppaan? Mitä vikaa nykyisessä internetissä on jonka onpassive korjaa?

        En ymmärrä näistä tekniikoista mitään.mutta kehitys menee vauhdilla eteenpäin, ja nykypäivän Internet käyttää vanhentunutta tekniikkaa. Näin mulle on kerrottu! Onpassive on sujuvampi nopeampi ja käyttäjäystävällisempi, ja kaikki tuotteet sisältävät tekoälyä!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Unohtui vielä tämä. Juha, kai tajuat että tiimisi ei voi kasvaa kovin isoksi? Automaattiset tienestit jäävät tämän takia kovin vähäisiksi. Jos nyt ajatellaan että automaattinen jäsentenhankinta jakaa ihmiset tasaisesti kaikkien alapuolelle, niin tätä kautta et voi saada 13 ihmistä enempää tiimiisi. Kas kun ihmiset loppuvat tältä planeetalta kesken.

        Laitetaan tähän yksinkertainen laskelma hakukierroksista joilla ihmiset riemurinnoin liittyvät onpassiveen. Lähtökohtana on nykyiset 700000 jäsentä ja jokaisella kierroksella kunkin alle liitetään yksi uusi ihminen. Laskelma hakukierroksista ja jäsenten määrästä:

        -1. kierros 1,4 miljoonaa ihmistä
        -2. kierros 2,8 milj
        -3. kierros 5,6 milj
        - 4. kierros 11,2 milj
        -5. kierros 22,4 milj
        -6. kierros 44,8 milj
        -7. kierros 89,6 milj
        -8. kierros 179,2 milj
        -9. kierros 358, 4 milj
        -10. kierros 716,8 milj
        -11. kierros 1,4 miljardia
        -12. kierros 2.8 miljardia
        -13. kierros 5,6 miljardia
        -14. kierros ihmiset loppuvat kesken

        Vai osaako onpassiven TEKOÄLY tehdä ihmisiäkin lisää? MUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Meille miljardi kuukausittain maksavaa asiakasta olis ihan jees, emme tavoittele kuuta taivaalta! ..


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        En ymmärrä näistä tekniikoista mitään.mutta kehitys menee vauhdilla eteenpäin, ja nykypäivän Internet käyttää vanhentunutta tekniikkaa. Näin mulle on kerrottu! Onpassive on sujuvampi nopeampi ja käyttäjäystävällisempi, ja kaikki tuotteet sisältävät tekoälyä!

        "En ymmärrä näistä tekniikoista mitään.mutta kehitys menee vauhdilla eteenpäin, ja nykypäivän Internet käyttää vanhentunutta tekniikkaa. "

        He, hienosti ammuit itseäsi jalkaa kahdessa virkkeessä. Et tajua mitään, mutta tiedät että internet käyttää "wanhentunutta tekniikkaa". No kerroppa mitä vanhentunutta tekniikkaa internet käyttää.

        "...kaikki tuotteet sisältävät tekoälyä"

        Vai sisältävät tekoälyä. Kovasti ovat myöhässä, jos vasta nyt ottavat käyttöön. Ja mitä tämä tekoäly tekee? Se että johonkin softaan on lisätty tekoäly, ei vielä tarkoita mitään. Ainoastaan se mihin sitä käytetään.


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Meille miljardi kuukausittain maksavaa asiakasta olis ihan jees, emme tavoittele kuuta taivaalta! ..

        Miksi kukaan maksaisi tuotteista, joista ei ole mitään tietoa, kun on olemassa ilmaisia parempia vaihtoehtoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En ymmärrä näistä tekniikoista mitään.mutta kehitys menee vauhdilla eteenpäin, ja nykypäivän Internet käyttää vanhentunutta tekniikkaa. "

        He, hienosti ammuit itseäsi jalkaa kahdessa virkkeessä. Et tajua mitään, mutta tiedät että internet käyttää "wanhentunutta tekniikkaa". No kerroppa mitä vanhentunutta tekniikkaa internet käyttää.

        "...kaikki tuotteet sisältävät tekoälyä"

        Vai sisältävät tekoälyä. Kovasti ovat myöhässä, jos vasta nyt ottavat käyttöön. Ja mitä tämä tekoäly tekee? Se että johonkin softaan on lisätty tekoäly, ei vielä tarkoita mitään. Ainoastaan se mihin sitä käytetään.

        Älä hätäile, odota ja tulet näkemään. Tämä on 1äysin automatisoitu bisnes. Se toimii huolimatta siitä kuinka paljon tai vähän tietoa kullakin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan maksaisi tuotteista, joista ei ole mitään tietoa, kun on olemassa ilmaisia parempia vaihtoehtoja?

        Ei kukaan pakota maksamaan.


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Älä hätäile, odota ja tulet näkemään. Tämä on 1äysin automatisoitu bisnes. Se toimii huolimatta siitä kuinka paljon tai vähän tietoa kullakin on.

        Kaikella ystävyydellä, sinua on nyt juksattu. Sama koijari, joka on ennenkin lasketellut pajunköyttä rahastaakseen hölmöjen kustannuksella - on nyt mielestään "keksinyt" suurin piirtein internetin uudelleen.

        Kivoja termejä ja paljon puuta heinää päälle. Tuttu konsepti jo onecoinin ajoilta.

        Sori.

        Tuo yhtiö tulee katoamaan yhtä salaperäisesti, kuin syntyi.
        Avo on tässä asiassa harvinaisen oikeassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikella ystävyydellä, sinua on nyt juksattu. Sama koijari, joka on ennenkin lasketellut pajunköyttä rahastaakseen hölmöjen kustannuksella - on nyt mielestään "keksinyt" suurin piirtein internetin uudelleen.

        Kivoja termejä ja paljon puuta heinää päälle. Tuttu konsepti jo onecoinin ajoilta.

        Sori.

        Tuo yhtiö tulee katoamaan yhtä salaperäisesti, kuin syntyi.
        Avo on tässä asiassa harvinaisen oikeassa.

        Jäädään odottamaan miten käy !


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Jäädään odottamaan miten käy !

        Kauas sanoitkaan odottaneesi? melkein kolme vuotta? Paljonkos sinun sijoitus on tähän mennessä tuottanut? Vai oletko vain menettänyt rahaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauas sanoitkaan odottaneesi? melkein kolme vuotta? Paljonkos sinun sijoitus on tähän mennessä tuottanut? Vai oletko vain menettänyt rahaa?

        Olen kerran maksanut 97 $, ja oli jo silloin tietoinen että pitää odottaa. Ja kolme vuotta kun rakennetaan 50 yritystä ei ole paljon! Ja yritys ei olla vielä julkaistu, joten tuottoa ei ole vielä tullut. Mutta tämä oli tiedossa.


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Olen kerran maksanut 97 $, ja oli jo silloin tietoinen että pitää odottaa. Ja kolme vuotta kun rakennetaan 50 yritystä ei ole paljon! Ja yritys ei olla vielä julkaistu, joten tuottoa ei ole vielä tullut. Mutta tämä oli tiedossa.

        Eli olet vain menettänyt rahaa.

        Sanoit aiemmin että haluat parempaa tuottoa ja nyt olet ollut jo kolme vuotta miinuksella tässä "sijoituksessa". Eikä heillä vieläkään ole mitään tuotteita mitä myydä. Etkö oikeasti näe miten sinua on huijattu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet vain menettänyt rahaa.

        Sanoit aiemmin että haluat parempaa tuottoa ja nyt olet ollut jo kolme vuotta miinuksella tässä "sijoituksessa". Eikä heillä vieläkään ole mitään tuotteita mitä myydä. Etkö oikeasti näe miten sinua on huijattu?

        Nyt tuntuu olevan ymmärtämisen vaikeuksia, tahallisia tai tahattomia. Sanoin maksaneen 97 $ ja olin tietoinen että tulee viemään aikaa ennenkuin yritys julkaistaan yleisölle ja se alkaa tuottamaan. Jos olisin heti halunnut tuottoa olisin valinnut jotain muuta. Tai ruvennut pistää rahani veikkaukseen niin kuin moni muu, ja odottamaan joka viikonloppu Lottovoittoa!


    • Anonyymi

      Digi digihäkki kiipes langalle
      Hellboys&Sisters

    • Juha, et vastannut kysymykseeni vaan jutustelet niitä näitä. Miten kommentoit laskelmaani, joka osoittaa että teidän "automaattiset tienestinne" jäävät auttamatta minimaalisiksi? Voit saada tiimiisi automatiikalla enintään 13 jäsentä, joten provikat jäävät aika pieniksi.

      -1. kierros 1,4 miljoonaa ihmistä
      -2. kierros 2,8 milj
      -3. kierros 5,6 milj
      - 4. kierros 11,2 milj
      -5. kierros 22,4 milj
      -6. kierros 44,8 milj
      -7. kierros 89,6 milj
      -8. kierros 179,2 milj
      -9. kierros 358, 4 milj
      -10. kierros 716,8 milj
      -11. kierros 1,4 miljardia
      -12. kierros 2.8 miljardia
      -13. kierros 5,6 miljardia
      -14. kierros ihmiset loppuvat kesken

      • Meillä on jäseniä joilla on jo monen tuhannen tiimit, ennen julkaisua. Ja se ei haittaa vaikka ei olis yhtään tiimiläistä, koska julkaisun jälkeen yritys tuo meille jokaiselle asiakkaita, ja kaikista myydyistä tuotteita meille kertyy pieni osuus! Olemalla mukana menestyt, halusit tai et! Tällaista ei ole koskaan ollut aikaisemmin joten monelle se on vaikea ymmärtää! Ei ole mitään mihin voi verrata!


      • Ihan hyvä laskelma, mutta ei ole mitään tekemistä meidän kanssa. Ja eikö pienikin tulo olis parempi kun ei mitään tuloa?


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Meillä on jäseniä joilla on jo monen tuhannen tiimit, ennen julkaisua. Ja se ei haittaa vaikka ei olis yhtään tiimiläistä, koska julkaisun jälkeen yritys tuo meille jokaiselle asiakkaita, ja kaikista myydyistä tuotteita meille kertyy pieni osuus! Olemalla mukana menestyt, halusit tai et! Tällaista ei ole koskaan ollut aikaisemmin joten monelle se on vaikea ymmärtää! Ei ole mitään mihin voi verrata!

        "Tällaista ei ole koskaan ollut aikaisemmin joten monelle se on vaikea ymmärtää!"

        Kyllähän näitä pyramidihuijauksia on ollut olemassa vaikka kuinka kauan.

        Näytät sokeutuneen näistä hienoista sanoista kuten tekoäly jne. On aivan sama onko tuotteessa tekoälyä vai ei. Sillä on merkitystä miten sitä käytetään, ja tätä ei kerrota mitenkään. Eikä tekoälyn käyttö nykyään ole mikään ihme juttu, joka automaattisesti tekisi tuotteista parempia.

        "Ei ole mitään mihin voi verrata!"

        No ei kai ole kun teillä ei ole mitään tuotteita mitä verrata. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tällaista ei ole koskaan ollut aikaisemmin joten monelle se on vaikea ymmärtää!"

        Kyllähän näitä pyramidihuijauksia on ollut olemassa vaikka kuinka kauan.

        Näytät sokeutuneen näistä hienoista sanoista kuten tekoäly jne. On aivan sama onko tuotteessa tekoälyä vai ei. Sillä on merkitystä miten sitä käytetään, ja tätä ei kerrota mitenkään. Eikä tekoälyn käyttö nykyään ole mikään ihme juttu, joka automaattisesti tekisi tuotteista parempia.

        "Ei ole mitään mihin voi verrata!"

        No ei kai ole kun teillä ei ole mitään tuotteita mitä verrata. ;)

        Okei, mielipiteesi on nähty!


    • Anonyymi

      "Ei ihmisiä mutta liittymiä!"

      Eli samalle ihmiselle myydään useampi liittymä? Mitä nämä "liittymät" ovat? Ovatko ne jotain tuotteita myös? Voisitko selventää?

      • Ne ovat paikkoja yrityksen palkkiojärjestelmässä, eli " tilejä". Ja näitä ei myydä, vaan näitä ostetaan. Kukaan ei pakota ostamaan.


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Ne ovat paikkoja yrityksen palkkiojärjestelmässä, eli " tilejä". Ja näitä ei myydä, vaan näitä ostetaan. Kukaan ei pakota ostamaan.

        Paljonko saa palkkiota ja millä perusteella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko saa palkkiota ja millä perusteella?

        Sanotaanko että olet myyntiedustaja ja saat provikkaa jokaisesta myydystä tuotteesta. Samalla tavaala. Kuinka paljon emme vielä tiedä.


      • Hellman kirjoitti:

        Sanotaanko että olet myyntiedustaja ja saat provikkaa jokaisesta myydystä tuotteesta. Samalla tavaala. Kuinka paljon emme vielä tiedä.

        Tässä et vaan tarvitse itse tehdä myyntityötä, Onpassive hoitaa työt sun puolesta ja veloittaa sinulta 250 $ kuukaudessa siitä hyvästä. Maksu vähennetään suoraan sun tuloista.


      • Hellman kirjoitti:

        Ne ovat paikkoja yrityksen palkkiojärjestelmässä, eli " tilejä". Ja näitä ei myydä, vaan näitä ostetaan. Kukaan ei pakota ostamaan.

        Yksi tili riittää muuttamaan tulevaisuutesi!


    • Tarjoan tässä mahdollisuuden ryhtyä oman yrityksesi johtajaksi 350 $ maksulla. Jos ajattelit :mitä jos menetän nämä rahat, tämä ei ole sinulle. Mutta jos ajattelet : mitä voin tällä rahalla saada, sinulla on oikea asenne, ja tämä voi olla sinulle! Yrittäjyydessä on aina riski olemassa. Kyse on siitä uskallanko ottaa sen riskin vai ei!

      • Anonyymi

        Tämä ei ole yrittämistä. Tämä on huijaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole yrittämistä. Tämä on huijaamista.

        Mielipiteesi on huomioitu!


    • Anonyymi
    • Haluatko liittyä "hullujen" joukkoon, pistä sitten sähköposti j. [email protected]. Meitä on jo yli 730 000

      • Anonyymi

        Todella uskottavaa bisnekesn tekoa kun käyttää jotain henkilökohtaista gmail tiliä.

        Miksi muuten käytät googlen tuotetta etkä omia tuotteita? Eikö tuo ole aika huonoa mainosta? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todella uskottavaa bisnekesn tekoa kun käyttää jotain henkilökohtaista gmail tiliä.

        Miksi muuten käytät googlen tuotetta etkä omia tuotteita? Eikö tuo ole aika huonoa mainosta? ;)

        Siirrymme omiin tuotteisiin kun yritys julkaistaan, tai vähän ennen jo eli Soft launch vaiheessa pääsemme niitä testaamaan!


    • Anonyymi

      Huudat kovaan ääneen että internetissä on vikaa ja että onpassive korjaa sen. Sitten et kuitenkaan tiedä mikä se internetin vika on minkä onpassiven pitäisi korjata?!? Huudat vaan.

      Mikä helvetin tollojen tietotoimisto sinä oikein olet?? Ja sitten vielä väität ettei sinua ole koskaan haukuttu toistaitoiseksi?!?! Älä puhu paskaa, hellman

    • Anonyymi

      Onpassive on pölhökustaiden paratiisi. Hellman, onko teidän paratiisissanne tekoälyä, BUAHAHABUAHAHAHAAA

    • Tässä on nyt tarpeeksi tietoa annettu että pitäisi riittää herättämään kiinnostusta, joten katson että työni on tehty, ja nyt odotan vain tuloksia!

    • Anonyymi

      Mutta mutta....

      Oma talous on kohentunut - pysyvästi!
      Terveys on parempi kuin milloinkaan...
      Ystävien määrä on moninkertaistunut - ja kaikki vanhat ovat mukana myös, hyvinä ystävinä.

      Mikä siis tässä ollessa?

      Viime kuun palkkiot yli 55 tuhatta...... YES!

      Terveisin,

      MassiKeisari

      • Anonyymi

        Ja missä olet mukana? Ja miten pääsee mukaan! Nimi. P A Vaeltaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä olet mukana? Ja miten pääsee mukaan! Nimi. P A Vaeltaja!

        Onpassivessa tietenkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpassivessa tietenkin!

        Ei voi olla koska Onpassive ei ole vielä julkaistu, joten kukaan ei ole sieltä tienannut senttiäkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä olet mukana? Ja miten pääsee mukaan! Nimi. P A Vaeltaja!

        No en ainakaan Onpassivessa.
        Kyllä tässä on töitä paiskittu ihan oikean liiketoiminnan parissa. Tulokset ovat vakuuttavia, sen myönnän.

        Mutta onko tullut helpolla? Ei aivan...

        T: Massikeisari

        (se, aito ja alkuperäinen)
        (uusi ässä tilauksessa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ainakaan Onpassivessa.
        Kyllä tässä on töitä paiskittu ihan oikean liiketoiminnan parissa. Tulokset ovat vakuuttavia, sen myönnän.

        Mutta onko tullut helpolla? Ei aivan...

        T: Massikeisari

        (se, aito ja alkuperäinen)
        (uusi ässä tilauksessa)

        Ok, nauti työstä!


      • Hyvää joulua vaan!

        Ja sitten mä heräsin ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ainakaan Onpassivessa.
        Kyllä tässä on töitä paiskittu ihan oikean liiketoiminnan parissa. Tulokset ovat vakuuttavia, sen myönnän.

        Mutta onko tullut helpolla? Ei aivan...

        T: Massikeisari

        (se, aito ja alkuperäinen)
        (uusi ässä tilauksessa)

        Ensimmäinen VM mistä kuulen mikä salataan ihmisiltä! VM toimii yleensä niin että joudut kaikkeen aikaa rekrytoimaan uusia jäseniä, mieluummin nopeammassa tahdissa mitä on lopettaja! Ja tämähän on yleensä mahdoton tehtävä!


    • "Viime kuun palkkiot yli 55 tuhatta...... YES!"

      On se IHANAA olla verkostomarkkinoitsija.

      Herää vaan kysymys että jos siitä saa näin kovat tulot, niin miksei kaikki suomalaiset riennä mukaan? Siis jos tämä pitäisi paikkansa. Siis jos oikeasti olisi noin kovat tulot.

      Tai jos tämä uuno olisi kertonut että hän on senjasen pyramidin huipulla niin olisihan tuo mahdollista.

      Mutta eihän hän tietenkään sitä kerro kun sitä ei OLE OLEMASSA.

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

      • Anonyymi

        Miksi joku siirtyisi harastetason ohjelmiin, nyt toimivista järjestelmistä.
        Ilmaisohjelmista maksullisiin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku siirtyisi harastetason ohjelmiin, nyt toimivista järjestelmistä.
        Ilmaisohjelmista maksullisiin ?

        Ei siinä mitään järkeä olekaan. Hellman yrittää vain värvätä väkeä pyramidiin että saa suosittelupalkkiot. Tietää itsekin sen olevan täyttä kusetusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään järkeä olekaan. Hellman yrittää vain värvätä väkeä pyramidiin että saa suosittelupalkkiot. Tietää itsekin sen olevan täyttä kusetusta.

        Niin täysin metsään mennyt kommentti!


      • Hellman kirjoitti:

        Niin täysin metsään mennyt kommentti!

        Kaikki eivät näe tai kuule kun mahdollisuus kolkuttaa ovelle!


      • Hellman kirjoitti:

        Kaikki eivät näe tai kuule kun mahdollisuus kolkuttaa ovelle!

        Enkä yritä ketään värvätä. Meillä on jo enemmän perustajia mitä tarvitaan, mutta vielä on ovet auki! Olen täällä jakamassa mahdollisuutta, en värväämässä! Minulle on ihan samaa vaikka ei ketään liittyisi, olen vaan tehnyt minkä katson olevan velvollisuuteni!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku siirtyisi harastetason ohjelmiin, nyt toimivista järjestelmistä.
        Ilmaisohjelmista maksullisiin ?

        Niin, miksi kukaan haluais tehdä rahaa?


      • Hellman kirjoitti:

        Niin, miksi kukaan haluais tehdä rahaa?

        Nykypäivänä on sekä ilmaisia että maksullisia ohjelmia. Niin tulee olemaan myös Onpassivella! Katsotaan sitten jatkossa mitkä ovat harrastetasolla, mitkä eivät!


      • Hellman kirjoitti:

        Enkä yritä ketään värvätä. Meillä on jo enemmän perustajia mitä tarvitaan, mutta vielä on ovet auki! Olen täällä jakamassa mahdollisuutta, en värväämässä! Minulle on ihan samaa vaikka ei ketään liittyisi, olen vaan tehnyt minkä katson olevan velvollisuuteni!

        Älä puhu paskaa. Joku passivisti kirjoitti vähän aikaa sitten että kun värvää vielä viisi jäsentä niin tienaa satasen suosittelupalkkiona. Ihan normi pyramidihuijaus tämä on. Jäsenille maksettavat tulot maksetaan myöhemmin liittyneiden maksuista. Älä väitä ettet tiedä tätä. Ei niin hullu ja typerä ole kukaan, et edes sinä (vaikka hyvin läheltä kyllä liippaa)


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Joku passivisti kirjoitti vähän aikaa sitten että kun värvää vielä viisi jäsentä niin tienaa satasen suosittelupalkkiona. Ihan normi pyramidihuijaus tämä on. Jäsenille maksettavat tulot maksetaan myöhemmin liittyneiden maksuista. Älä väitä ettet tiedä tätä. Ei niin hullu ja typerä ole kukaan, et edes sinä (vaikka hyvin läheltä kyllä liippaa)

        Tämä passivisti oli joku ulkopuolinen, ei ole mukana Onpassivessa. Jos olis, ei kirjoittelisi sellaisia asioita. OnPassive ei toimi sillä tavalla! Joku yritti olla fiksu mutta erehtyi pahasti!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Joku passivisti kirjoitti vähän aikaa sitten että kun värvää vielä viisi jäsentä niin tienaa satasen suosittelupalkkiona. Ihan normi pyramidihuijaus tämä on. Jäsenille maksettavat tulot maksetaan myöhemmin liittyneiden maksuista. Älä väitä ettet tiedä tätä. Ei niin hullu ja typerä ole kukaan, et edes sinä (vaikka hyvin läheltä kyllä liippaa)

        Meistä tulee julkaisun yhteydessä jälleenmyyjiä, myymme Onpassiven tuotteita ja palveluita, siitä meille maksetaan, ei mistään muusta!


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Meistä tulee julkaisun yhteydessä jälleenmyyjiä, myymme Onpassiven tuotteita ja palveluita, siitä meille maksetaan, ei mistään muusta!

        Jaa, missähän sä niitä myyt R-kiskalla ? Netin verkkokaupassa ?

        Miksi juuri asiakas tulisi sinulta ostamaan kyseisen tuotteen ?

        Ostaistko joltain hanslakarilta esim. kirjanpito-ohjelman, toimivuus on mitä on, miten päivitykset, onko tulosteet lain vaatimalla tasolla..

        Siis kuitenkin joutuu Passivessa töihin, siis kysessä ei olekaan maahantunkeutujien KelaCard systeemi, kattoon syljeskelemällä rahat ropisee tilille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, missähän sä niitä myyt R-kiskalla ? Netin verkkokaupassa ?

        Miksi juuri asiakas tulisi sinulta ostamaan kyseisen tuotteen ?

        Ostaistko joltain hanslakarilta esim. kirjanpito-ohjelman, toimivuus on mitä on, miten päivitykset, onko tulosteet lain vaatimalla tasolla..

        Siis kuitenkin joutuu Passivessa töihin, siis kysessä ei olekaan maahantunkeutujien KelaCard systeemi, kattoon syljeskelemällä rahat ropisee tilille.

        Myydään online, ja onpassive tekee työt puolestamme. Maksamme heille siitä. Ensimmäinen kuukausi omasta taskusta, jatkossa provikasta mitä saamme myydyistä tuotteista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myydään online, ja onpassive tekee työt puolestamme. Maksamme heille siitä. Ensimmäinen kuukausi omasta taskusta, jatkossa provikasta mitä saamme myydyistä tuotteista!

        Tällaista ei ole koskaan tehty aikaisemmin. Ei koskaan, ei missään. Ja tuskin tullaan enää koskaan tekemäänkään! Tämä asia voi olla monelle vaikea ymmärtää heti kerralla, se vaatii aikansa ennenkuin "lamppu syttyy"! Ymmärrän sen hyvinkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, missähän sä niitä myyt R-kiskalla ? Netin verkkokaupassa ?

        Miksi juuri asiakas tulisi sinulta ostamaan kyseisen tuotteen ?

        Ostaistko joltain hanslakarilta esim. kirjanpito-ohjelman, toimivuus on mitä on, miten päivitykset, onko tulosteet lain vaatimalla tasolla..

        Siis kuitenkin joutuu Passivessa töihin, siis kysessä ei olekaan maahantunkeutujien KelaCard systeemi, kattoon syljeskelemällä rahat ropisee tilille.

        Kyllä tämä käy ihan työstä tämä kinaaminen teidän kanssa ! Kinataan ja kinataan , ja lopuksi Hellmanni voittaa ! Ha,ha !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista ei ole koskaan tehty aikaisemmin. Ei koskaan, ei missään. Ja tuskin tullaan enää koskaan tekemäänkään! Tämä asia voi olla monelle vaikea ymmärtää heti kerralla, se vaatii aikansa ennenkuin "lamppu syttyy"! Ymmärrän sen hyvinkin!

        "Tällaista ei ole koskaan tehty aikaisemmin."

        Mitä ei ole tehty? Eihän tuotteista ole mitään tietokaan miten ne toimivat, joten miten voit tietää että tätä ei ole tehty aikaisemmin?

        ja miksi kaikki materiaali, nettisivut, videot yms. ovat kuin suoraan huijarin käsikirjasta?


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Kyllä tämä käy ihan työstä tämä kinaaminen teidän kanssa ! Kinataan ja kinataan , ja lopuksi Hellmanni voittaa ! Ha,ha !

        "ja lopuksi Hellmanni voittaa"

        Millä perusteella pidät itseäsi voittaja ja mistä? Nyt näyttää että sinua huijataan, mutta et vain suostu sitä myöntämään. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tällaista ei ole koskaan tehty aikaisemmin."

        Mitä ei ole tehty? Eihän tuotteista ole mitään tietokaan miten ne toimivat, joten miten voit tietää että tätä ei ole tehty aikaisemmin?

        ja miksi kaikki materiaali, nettisivut, videot yms. ovat kuin suoraan huijarin käsikirjasta?

        Et voi tietääkään jos et ole insideri, eli jäsen. Nettisivuista en osaa sanoa kun en tiedä miten huijarit tekee netisivustoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "ja lopuksi Hellmanni voittaa"

        Millä perusteella pidät itseäsi voittaja ja mistä? Nyt näyttää että sinua huijataan, mutta et vain suostu sitä myöntämään. :(

        Tämä piti nyt ollla huumoria! Olen kuitenkin niin varma asioista että ei minua negatiiviset kommentit hetkauta!


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Et voi tietääkään jos et ole insideri, eli jäsen. Nettisivuista en osaa sanoa kun en tiedä miten huijarit tekee netisivustoja.

        No nyt sulla on hyvät sisäpiirin sivut, otappa mallia !


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Et voi tietääkään jos et ole insideri, eli jäsen. Nettisivuista en osaa sanoa kun en tiedä miten huijarit tekee netisivustoja.

        "Nettisivuista en osaa sanoa kun en tiedä miten huijarit tekee netisivustoja."

        Etkö ole katsonut OnePassin sivuja? Siinä on hyvä esimerkki. Paljon turhaa jaarittelua ja muutamia puzz sanoja, mutta ei mitään järkevää kerrottavaa. Ei mitään tietoa näistä tuotteista. Ei edes pakollista gprd tietoa ole saaneet sivuilleen. Tässä muuta asia mistä tunnistaa nämä huijaussivut.


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Tämä piti nyt ollla huumoria! Olen kuitenkin niin varma asioista että ei minua negatiiviset kommentit hetkauta!

        "Olen kuitenkin niin varma asioista että ei minua negatiiviset kommentit hetkauta!"

        No onhan se jo huomattu että et edes tajua selviä huijauksen merkkejä, niin turha sinulle on järkeä yrittää puhua. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nettisivuista en osaa sanoa kun en tiedä miten huijarit tekee netisivustoja."

        Etkö ole katsonut OnePassin sivuja? Siinä on hyvä esimerkki. Paljon turhaa jaarittelua ja muutamia puzz sanoja, mutta ei mitään järkevää kerrottavaa. Ei mitään tietoa näistä tuotteista. Ei edes pakollista gprd tietoa ole saaneet sivuilleen. Tässä muuta asia mistä tunnistaa nämä huijaussivut.

        Ok. Asiantuntija puhunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen kuitenkin niin varma asioista että ei minua negatiiviset kommentit hetkauta!"

        No onhan se jo huomattu että et edes tajua selviä huijauksen merkkejä, niin turha sinulle on järkeä yrittää puhua. :(

        It's My life!


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Ok. Asiantuntija puhunut.

        No en tiedä olenko asiantuntija, mutta kyllähän nämä nyt osaa huomata ihan terveellä järjellä.

        Mutta kiitos että pidät minua asiantuntijana. Tarkoittaako tämä nyt sitä että alat kuuntelemaan järkeä? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä olenko asiantuntija, mutta kyllähän nämä nyt osaa huomata ihan terveellä järjellä.

        Mutta kiitos että pidät minua asiantuntijana. Tarkoittaako tämä nyt sitä että alat kuuntelemaan järkeä? ;)

        Järkeä olen aina kuunnellut!


    • Lyhyessä ajassa 20 kommenttia,! Taitaa vissiin Onpassive alkaa kiinnostamaan! Kiitos teille!

      • Anonyymi

        Onpassive ei kiinnosta mutta hellmanin käsittämätön typeryys kiinnostaa ja tuottaa huumoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive ei kiinnosta mutta hellmanin käsittämätön typeryys kiinnostaa ja tuottaa huumoria

        Hellman on todella niin täysi idiootti ettei moista ole nähty, ja tuskin koskaan tullaan näkemäänkään.


      • Anonyymi

        Käyppä lukemassa MuroBBS:n OneCoin ja Zinzino ketjut, jos kommenttien määrä kertoo kiinnostuksesta niin sen perusteella OneCoinin ja Zinzinon pitäisi olla kovassa nosteessa Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyppä lukemassa MuroBBS:n OneCoin ja Zinzino ketjut, jos kommenttien määrä kertoo kiinnostuksesta niin sen perusteella OneCoinin ja Zinzinon pitäisi olla kovassa nosteessa Suomessa.

        Ei hellman niistä teksteistä ymmärrä hölkäsen pölähtävää. Hellman on vajaaälyinen ja hänen henkinen kapasiteettinsa on viisivuotiaan lapsen tasolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hellman niistä teksteistä ymmärrä hölkäsen pölähtävää. Hellman on vajaaälyinen ja hänen henkinen kapasiteettinsa on viisivuotiaan lapsen tasolla

        Kumpi on älykkkäämpi, hellman vai aidanseiväs?

        Tämä kysymys oli retorinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive ei kiinnosta mutta hellmanin käsittämätön typeryys kiinnostaa ja tuottaa huumoria

        Mukavaa kun pystyn viihdyttämään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellman on todella niin täysi idiootti ettei moista ole nähty, ja tuskin koskaan tullaan näkemäänkään.

        Älkää nyt pojat haukkuko kaveria lyttyyn. Masentuu vielä ja kaikki hupi jää saamatta.
        Mutta mutta.....

        Onko hänen juomaveteen laitettu jotain? Vai manipuloitu jollain muulla tekniikalla?
        Jutut on niin pimeitä, että aika-ajoin tulee mieleen, että kaveri vain pelleilee. Mutta näin ei taida kuitenkaan olla. Hän on aidosti hurahtanut klassiseen huijaukseen, joka kaiken lisäksi on erittäin surkeasti toteutettu.

        Jokos suomessa on maaginen 10 kpl jäsenen määrä ylitetty....? Muahmuahmuahhahahaaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt pojat haukkuko kaveria lyttyyn. Masentuu vielä ja kaikki hupi jää saamatta.
        Mutta mutta.....

        Onko hänen juomaveteen laitettu jotain? Vai manipuloitu jollain muulla tekniikalla?
        Jutut on niin pimeitä, että aika-ajoin tulee mieleen, että kaveri vain pelleilee. Mutta näin ei taida kuitenkaan olla. Hän on aidosti hurahtanut klassiseen huijaukseen, joka kaiken lisäksi on erittäin surkeasti toteutettu.

        Jokos suomessa on maaginen 10 kpl jäsenen määrä ylitetty....? Muahmuahmuahhahahaaa!

        Antaa tulla, kestän kyllä ! Enkä lopeta juttujani ! Voitte nauttia niin kauan kun pystytte !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on älykkkäämpi, hellman vai aidanseiväs?

        Tämä kysymys oli retorinen

        Mikä on aidanseiväs? 🤔


      • Mainio video! Ajassa 10:01 sanotaan .... rekisteröity 212 valtioon.

        Olisi kannattanut googlesta katsoa että maailmassa on vain 193 valtiota. Tämä viritys on levinnyt laajemmalle kuin kaikkivoipa ONECOIN!!

        MUAHAHAHAMUAHAHAHAMUAHAHAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Mainio video! Ajassa 10:01 sanotaan .... rekisteröity 212 valtioon.

        Olisi kannattanut googlesta katsoa että maailmassa on vain 193 valtiota. Tämä viritys on levinnyt laajemmalle kuin kaikkivoipa ONECOIN!!

        MUAHAHAHAMUAHAHAHAMUAHAHAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Kaikki joilla on oma lippunsa laskemme omaksi maaksi ! Olkoon ne sitten maakuntia , mutta omalla lipulla !


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Kaikki joilla on oma lippunsa laskemme omaksi maaksi ! Olkoon ne sitten maakuntia , mutta omalla lipulla !

        "Kaikki joilla on oma lippunsa laskemme omaksi maaksi !"

        Minulla on oma lippu, joten olenko maa? Ei taaskaan mitään järkeä näissä sinun puheissasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki joilla on oma lippunsa laskemme omaksi maaksi !"

        Minulla on oma lippu, joten olenko maa? Ei taaskaan mitään järkeä näissä sinun puheissasi.

        Mullakin on lippu, teatteriin. Onko meidän kummankaan puheessa järkeä?


    • Pakkohan tätä on jakaa !! Vihaajille ja ei-sanojille... !!
      Se, että olet mukana, todistaa vain, että ONPASSIVE on jo menestys.
      Jos väität menestyväsi, eikä sinulla ole vihaajia, menestyksesi on epäilyttävää. Menestys on kuin sokeria. Sokeri, joka ei houkuttele muurahaisia, on epäilyttävä sokeri. Kaikki menestys, joka ei houkuttele vihaajia, on epäilyttävä menestys.
      OLEMME MENESTYS!
      MUKANA VOITTAAKSEEN !!!

      • Useastikin!


      • Anonyymi

        Olisi kannattanut ostaa 10 pulloa Koskenkorvaa. Olisi jotain vastinetta edes!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kannattanut ostaa 10 pulloa Koskenkorvaa. Olisi jotain vastinetta edes!

        Ja myynyt pimeästi , niinkö ?


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Ja myynyt pimeästi , niinkö ?

        No varmasti olisit saanut paremman tuoton kun nyt ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti olisit saanut paremman tuoton kun nyt ;)

        Se olis vaan ollut kertaluonteista. Nyt on tulossa residual income for life!


    • Hellman puhuu "vihaajista". Itse hän ei tätä termiä ole keksinyt, asioista tietämätön kun on. Luulenpa että hän on vain vähämielinen äänitorvi ja taustalla häärivä hahmo on se joka korjaa hölmöiltä rahat.

      "Uutta tekniikka tekoälyllä! Tässä kun ei tarvi olla tietoa tai osaamista, koska kaikki tehdään puolestamme, automaattisesti"

      Sama kuin myisin autoani sanomalla "uutta tekniikkaa, siinä on MOOTTORI! Se kulkee MOOTTORIN voimalla!"

      • Avotampio? Missä olet ollut? Keräännyt tietoja vai happea ! Kiva nähdä taas !


      • Vähän ontuva vertailu ! Moottori on ollut mulle tuttu vuosikymmeniä jo ! Aurinkovoimalla olis voinut olla jotain !


      • Hellman kirjoitti:

        Vähän ontuva vertailu ! Moottori on ollut mulle tuttu vuosikymmeniä jo ! Aurinkovoimalla olis voinut olla jotain !

        Tuota noin ... et tainnut ymmärtää. Eihän tässä nyt "moottoreista" ollut kysymys. Mutta ei se mitään, osasin odottaa tätä.

        Oletko mainostanut tätä mahtavaa mahdollisuutta kavereillesi? Kerro vähän miten siinä on käynyt. Millaisia vastauksia on tullut? Miten he ovat suhtautuneet?


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Tuota noin ... et tainnut ymmärtää. Eihän tässä nyt "moottoreista" ollut kysymys. Mutta ei se mitään, osasin odottaa tätä.

        Oletko mainostanut tätä mahtavaa mahdollisuutta kavereillesi? Kerro vähän miten siinä on käynyt. Millaisia vastauksia on tullut? Miten he ovat suhtautuneet?

        Samalla tavalla kun tekin. Olenhan aikaisemmin ollut monessa verkostomarkkinointi bisneksissäi etteihän mua kukaan heistä enää usko. Onneksi muutama mulle ennestään tuntematonta uskoo Onpassiveen. Tai ainakin haluavat selvittää mistä on kysymys. Meitä on nyt maailmalla yli 740 000 mukana.


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Samalla tavalla kun tekin. Olenhan aikaisemmin ollut monessa verkostomarkkinointi bisneksissäi etteihän mua kukaan heistä enää usko. Onneksi muutama mulle ennestään tuntematonta uskoo Onpassiveen. Tai ainakin haluavat selvittää mistä on kysymys. Meitä on nyt maailmalla yli 740 000 mukana.

        "Meitä on nyt maailmalla yli 740 000 mukana."

        No eipä mene kovin hyvin tällä huijauksella. Muut menee miljoona luokassa. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Meitä on nyt maailmalla yli 740 000 mukana."

        No eipä mene kovin hyvin tällä huijauksella. Muut menee miljoona luokassa. ;)

        Me ei olla vielä aloitettu!!


    • Anonyymi

      Ja samaan aikaan Hellman kehuu tätä kauheaa viritelmää nimenomaan verkostomarkkinointi-palstalla.

      Ja pää punaisena vaahtoaa, että kyse EI ole VM:stä.
      No ei ole, kun kyse on PUHTAASTA kusetuksesta.

      Sori.

      • Onpassive on vaan tulossa, emmekä voi sille mitään !



      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Onpassive on vaan tulossa, emmekä voi sille mitään !

        Ja mitä sitten? Ei heiltä näytä olevan tulossa mitään mullistavaa. Eiväthän he itsekkään osaa kertoa mitä heidän tuotteet tekevät, jos niitä on edes olemassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten? Ei heiltä näytä olevan tulossa mitään mullistavaa. Eiväthän he itsekkään osaa kertoa mitä heidän tuotteet tekevät, jos niitä on edes olemassa.

        Hiljaa hyvää tulee, sanotaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nauttikaa == naurakaa ;)

        On hänellä kyllä huumoriakin.


    • Nyt minusta tuntuu että monia harmittaa : miksen keksinyt tätä ennen Hellmanni!

    • Kun taas Onpassive tuo sinulle uusia ystäviä kaikkialta maailmassa! In It To Win It!

      • Anonyymi

        Muista lääkkeet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista lääkkeet!

        Älä huoli! Joka aamu tulee otettua!


    • Hellmanin kotiseudulla häntä pidetään paskanpuhujana ja valehtelijan

      "Samalla tavalla kun tekin. Olenhan aikaisemmin ollut monessa verkostomarkkinointi bisneksissäi etteihän mua kukaan heistä enää usko."

      Missä muissa verkostomarkkinointibisneksissä olet ollut mukana? Tienestit ovat tietenkin olleet muhkeat?

      • Tähän saakka ollut kun 97 % verkostomarkkinoijista, eli toiminut maksajana! Tämä onkin Onpassiven perusajatus, kääntää nämä asiat ylösalaisin!


      • Hellman kirjoitti:

        Tähän saakka ollut kun 97 % verkostomarkkinoijista, eli toiminut maksajana! Tämä onkin Onpassiven perusajatus, kääntää nämä asiat ylösalaisin!

        Nyt täytyy muistaa että Onpassive ei ole verkostomarkkinointiyritys. Siinä yksi syy miksi olen mukana.


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Nyt täytyy muistaa että Onpassive ei ole verkostomarkkinointiyritys. Siinä yksi syy miksi olen mukana.

        Tämä mitä harrastat täällä on nimenomaan verkostomarkkinointia: jäsenten haaliminen pyramidiin. Tämä jäsentenhankinta on juuri se mitä onpassive tekee: verkostomarkkinointia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mitä harrastat täällä on nimenomaan verkostomarkkinointia: jäsenten haaliminen pyramidiin. Tämä jäsentenhankinta on juuri se mitä onpassive tekee: verkostomarkkinointia

        Pidä sun väärät ajatukset ei se mua haittaa ettei sinulla ole tietoa!


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Pidä sun väärät ajatukset ei se mua haittaa ettei sinulla ole tietoa!

        Mikä sinun mielestä on verkostomarkkinointia? Kerro ihan omin sanoin. Ja millä perusteella onpassive sitten ei ole verkostomarkkinointia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun mielestä on verkostomarkkinointia? Kerro ihan omin sanoin. Ja millä perusteella onpassive sitten ei ole verkostomarkkinointia?

        Verkostomarkkinoinnissa joudut jatkuvasti värväämään uutta porukkaa mukaa, joudut myymään ja siellä on joka kuukausi tavoitteita mitä pitää saavuttaa. Lisäksi maksat joka kuukausi tuotteista ns. "auto shipping" keräät itsellesi varastot täyteen tavaroita joka kukaan ei halua ostaa. Menetät enemmän rahaa mitä tienaat, ja joudut lopuksi lopettamaan. Onpassivessa emme värvää, me jaamme mahdollisuutta! Onpassivessa sinun ei tarvitse myydä, koska Onpassive hoitaa myynnit puolestasi. OnPassivessa ei ole mitään saavutustasoja, kaikki olevat samalla tasolla. Itse asiassa sinun ei tarvitse tehdä mitään jos et halua. Kuitenkin yritys takaa että menestyt. Riittää että olet mukana. Ja rahaa menee omasta taskusta 97 250 $, tässä kaikki mitä sinun tarvii ikinä maksaa Onpassivelle! Siis omasta taskusta! Maksamme yritykselle se 250 $ joka kuukausi että ne tekevät työt puolestamme, mutta tämä maksu menee provisioita joka yritys tuottaa meille!


      • Hellman puhuu täyttä totta, jotkut vaan ei pysty tajuamaan! En tiedä miksi tuhlaan aikani tämmosiin ihmisiin?


      • Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

        Verkostomarkkinoinnissa joudut jatkuvasti värväämään uutta porukkaa mukaa, joudut myymään ja siellä on joka kuukausi tavoitteita mitä pitää saavuttaa. Lisäksi maksat joka kuukausi tuotteista ns. "auto shipping" keräät itsellesi varastot täyteen tavaroita joka kukaan ei halua ostaa. Menetät enemmän rahaa mitä tienaat, ja joudut lopuksi lopettamaan. Onpassivessa emme värvää, me jaamme mahdollisuutta! Onpassivessa sinun ei tarvitse myydä, koska Onpassive hoitaa myynnit puolestasi. OnPassivessa ei ole mitään saavutustasoja, kaikki olevat samalla tasolla. Itse asiassa sinun ei tarvitse tehdä mitään jos et halua. Kuitenkin yritys takaa että menestyt. Riittää että olet mukana. Ja rahaa menee omasta taskusta 97 250 $, tässä kaikki mitä sinun tarvii ikinä maksaa Onpassivelle! Siis omasta taskusta! Maksamme yritykselle se 250 $ joka kuukausi että ne tekevät työt puolestamme, mutta tämä maksu menee provisioita joka yritys tuottaa meille!

        Verkostomarkkinoinnin suurin ongelma on ne ylihintaiset tuotteet laatuunsa nähden ja sama ongelma saattaa olla myös Onpassivessa, jos niitä tuotteita ylipäätään edes koskaan julkaistaan.


    • Tuulimylllyjä vastaan on turha taistella, joten vetäydyn tästä ryhmästä. Pistäkää viest [email protected] haluatte liittyä Onpassiveen!

    • Tuulimyllyjä vastaan on turha taistella joten vetäydyn täs ryhmästä. Pistäkää viestiä [email protected] haluatte liittyä Onpassiveen!

      • Anonyymi

        Mulkku-hellman valehteli taas. Hän sanoi häipyvänsä tästä ryhmästä mutta ei häipynytkään.


    • Anonyymi

      #dreamlife#onlinebusinessowner#boss#entrepreneur#financialfreedom#businessonline

      Päivässä elämäntapavalmentajaksi ja ravintoterapeutiksi. Believe youfself!

    • Anonyymi

      Haluaisin viettää lompakkosi kanssa kahdenkeskeistä aikaa täytäthän lompakkosi ennen kuin yhdyn siihen.

    • Anonyymi

      Näitä tyhymiä poroja riittä jokka ei tajua mitään verkostomarkkinoinnista

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe