Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Itselläni+valitettavasti+jäi+todella+paha+maku+suuhun+tuosta+Mansurowsta.+Vuonna+2019+olin+varannut+hänelle+ajan+konsultaatioon+koskien+ison+arven+korjausleikkausta.+Matkustin+klinikalle+kauempaa+useamman+tunnin+matkan+päästä.+En+kuitenkaan+ollut+yhtään+varautunut+siihen+että+bussi+myöhästyisi+aikataulusta+(talviaika)+mutta+heti+kun+bussikuski+ilmoitti+uuden+perillesaapumisajan,+lähetin+viestin+Mansurowlle+kertoen+tilanteesta,+mutta+että+olen+kyllä+tulossa+paikalle+mikäli+hän+pystyisi+odottamaan.+Noh,+vastauksena+tulikin+sellainen+tunneryöppy+tyyliin+"minulla+on+muutakin+tekemistä+kuin+odotella+sinua",+käyttäen+näitä+sanoja+mutta+viesti+oli+pidempi+ja+ilmi+kävi+että+häntä+suoraansanottuna+vitutti+ja+oli+vihainen.+Olin+pahoitellut+myöhästymistä+jo+ensimmäisessä+viestissäni+joten+koska+häpesin+niin+paljon+muutenkin+koko+tilannetta,+en+enää+vastannut+hänelle+mitään.+Harmitti+ja+itketti,+olo+oli+loukkaantunut+ja+nolo.+Tahallani+en+ketään+koskaan+odotuta+mutta+hänen+puoleltaan+reaktio+oli+hyvinkin+liiallinen+ja+epäasiallinen.+Näin+jälkikäteen+kun+ajattelen,+hyvä+etten+lopulta+hänen+leikkauspöydälleen+päätynyt+sillä+lopulta+hakeuduin+huomattavasti+tasapainoisemmalle+plastiikkakirurgille+joka+hoiti+homman+tyylikkäästi+alusta+loppuun.