Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
skarbone
profiilit
skarbone
skarbone
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Edelliseen+sen+verta,+et+scoottini+on+toi+E-way+600+Max+ja+siitä+pitäis+jollain+fiksul+neuvoo,+et+minkäs+värinen+piuha/liitin+pitää+irroittaa,+et+lauta+kulkee+pikkasen+lujempaa.+Sillä+lauta+menee+vain+tosiaan+mökki+käyttöön+ja+siel+saa+ajella+omii+ja+hiljaisii+teitä+pikkasen+lujempaa.+Sielhän+sääsketkin+päästelee+jo+30km/h,+niin+pitäis+niitäkin+päästellä+karkuun+:+)
04.07.2021 06:09
Moi.+Mä+haluisin+ottaa+rajooittimen+pois,+niin+et+otan+sen+liittimest+irti?+Et+jos+joku+mua+huomattavasti+fiksumpi+tyyppi+osais+pikkasen+jeesata+vatipäätä+sen+verran,+et+neuvoo,+et+minkäs+värinen+johto+pitää+irroittaa,+et+scootin+saa+kulkemaan+koveempaa,+et+ei+tarvi+hävetä,+kun+vanhat+muorit+ajelee+kolmipyöräisel+ohi+:+)+Et+jos+sen+verran+vois+joku+jelppii+tällaista+tunarii,+joka+ei+osaa+noita+juttui.+Tää+on+mulle+jo+toinen+scootti+ja+nyt+tahtois+jo+et+tulis+vauhtii+pikkasen+lisää+ns.+vakkari+lautaan,+kun+ei+ole+viel+varoi+ostella+tuplamoottorist+;+)+Nim.+Ei+haittaa+vaikka+tulee+asfaltti-ihottumaa+tai+leekot+lahtee,+sillä+hauskaahan+pitää+olla+ja+vaaratilanteit+;+)!?
04.07.2021 06:02
Joku+sanoo,+et+joku+liitin+vain+irroittaa+ja+toinen+toista?+Niin+olisitko+sä+mun+auttava+enkeli+ja+voisit+neuvoo,+et+miten+mä+saan+ton+e-way:ni+kulkemaan,+et+ei+lapset+mene+polku-autoil+ohi+:+)
03.07.2021 17:08
Moi.+Voitko+auttaa+mua+mitenkään?+Mul+on+toi+e-way+600+max++ja+olis+ihan+yes,+et+lauta+kulkis+pikkasen+paremmin,+kuin+lastenvaunut+:+)+Oli+miten+rajoitin+poistetaan+tai+minkäs+värinen+piuha/liitin+otetaan+vex+:+)?+auta,+jos+vain+suinkin+voit??
03.07.2021 10:20
1 / 1