Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

9

1. Valitan+tuotan+pettymyksen+ole+jo+sitten+töissä.
  2. Myös+veriryhmä+vaikutta+mitä+infektiotauteja+niillä+ihmisillä+joilla+on+esimerkiksi+b+-+veriryhmä.+Minulla+sattuu+olemaan+B+++veriryhmä+minulla+oli+viime+vuonna+keuhkoputken+tulehdus+ja+pitkään+kestänyt+yskä.+2009+sairastin+zikainfleunssan+kun+Panderemix+-+rokotukset+olpetettiin++narkoosin+takia.+Sairastin+sen+sairaalan+tehoosastolla+hengityskoneeseen+kytkettynä.+Heräsin+minut+vietiin+Palokkaan+toipumaan+koittelemuksestani.+Ja+2013+PyeongChanig+aikaan+minun+piti+olla+ladulla+mutta+se+oli+sokki+traumaattinen+kokemus+joutua+ulkomailla+sairaalaan.+En+ikimaailmassa+tänäkään+päivänä+teidä+mistä+minä+siellä+sen+pasilliskon+sain.+Se+oli+Etelä+-+Korean+kotoperäinen+virus+mikä+sai+minut+voimaan+ensin+pahoin+ja+ripuloimaan.+Sitten+tuli+kuumetta+tuli+lähtö+ensiapuasemalle.+Etelä+-+Korealainen+hoitaja+mittasi+kuumeen+oksensin+ja+sitten+se+oli+menoa+siinä+ei+kyselty+akka+paareille+ja+autoon+peräluukku+kiinni+ja+äijä+rattiin+pilli+ja+valot+väkkyen+lähdin+kiitämään+Gangeunin+Asakan+sairaalaan+Siellä+vietiin+munkkirinkilään.+Mukkirinkilän+jälkeen+minut+nukutetiin+heräsin+olin+tehoosastolla.+Kun+siitä+toivuin+halusin+elää+siksi+otin+tämän+rokotuksen++khteen+kertaa.+Eka+kerralla+parkaisin:"+EI+AINAKAAN+ASTRACENEKAA!"+Hoitaja+sanoi+ei+hän+sitä+mulle+antaisikaan.+Hän+puhditin+vasemman+olkapään.+Ja+otti+kiinni+olkapäästä+ja+tähtäsi+ruskulla+jossa+oli+metallinen+kliinisesti+puhdas+injektioneula.+Painoi+sen+olkapäähän+heiman+tuntui+kirpeälle+kun+aine+työtyi+olkapäähän.+toisella+kertaa+olin+jo+varmempi+asia+suhteen+ja+valmistuneempi.+Snap+ja+se+oli+siinä.+Nyt+olen+matkalla+ulos+korona+ajasta+kello+raksuttaa+aikaa+menneisyyteen+ja+pain+jonoain+päivänä+kansakunta+huokaa+helpotuksesta+koronaajan+koitelemuksien+olevan+jonain+päivänä+ohi+mutta+niin+kauan+näin+pölvästejä+on+niin+kauan+tauti+riehuu.+Loputtomiin+voi+mennä+tän+vuosisadan+hammaan+tulevaisuuteen.+Näinköhän+siinä+käy+että+Nova+aikakausi+on+pelkää+koronaa+ja+seuraava+saa+niskaansa+seuraavan+epidemian+jonka+nujertamiseen+sairaalan+sesursit+eivät+enään+riitä+ja+kantokyky+loppuu.+Onneksi+Novan+kantokyky+kesti+sen+kolmannen+aallon+hyökkäyksen+varmasti+kestää+seuraavatkin.