Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hant67
profiilit
Hant67
Hant67
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+polttanut,+miloin+mitäkin+merkkiä,+mutta+nyt+punaista+Mallua+aikaslailla+40+vuotta.+Olin+pahan+sairaalareissun+takia+polttamatta+lähes+neljä+kuukautta.+noin+puoli+vuotta+sitten+Retkahdin+yhdellä+kertaa+ja+nopeasti.+Kuvittelin+että+voin+polttaa+yhden.+Se+ei+minulta+onnistu.+On+oltava+täysi+savuttomuus.+Lopetin+A+lkon+noin+kymmenen+vuotta+sitten+ja+olen+pitänyt+täyden+nollatoleranssin.+On+muuten+tosi+hyvä+olla+selvänä.+Ei+krapulaa,+ei+pelkotiloja,+ei+kallita+ravintola-iltoja+ym.ym,...Yhtään+ryyppyä+en+voi+ottaa,+koska+tiedän+että+jatkan+varmasti!+Polttamisen+lopettaminen+on+täysin+oma+asia+ja+itsestä+kiinni.+Kukaan+muu+kuin+itse+ei+pakota+polttamaan,+mutta+on+se+pirun+vaikeaa.+Kun+nyt+yritän+kotona+lopettaa+uudestaan+on+liian+helppoa+lähteä+savuille.+Tietyt+tilanteet,+tuntuu+kuin+ne+pakottaisivat+polttamaan+Onko+kellään+mitään+vinkkejä+miten+lopettaminen+onnistuisi?+Olisin+tosi+kiitollinen!
27.09.2021 15:39
Auttaa+kohtuullisen+hyvin+yhdessä+opiaattilääkityksen+kanssa+mm.+hermokipuun.+Se+ikäänkuin+lisää+opiaattien+voimaa.+Mutta+hintana+siitä+tulee+sivuvaikutuksena,+ainakin+minulle,+sekavuutta,+ihmeellistä+voimattomuutta,+ja+pakkoliikkeitä.+Auttaa+kipuun+mutta+todella+pahat+sivuvaikutukset.
16.08.2021 03:05
1 / 1