Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Tässä+vielä+jatkoa+(kirjoitin+siis+tuon+yllä+olevan+kommentin).+Vaimoni+lisäksi+olen+kertonut+asiasta+muutamille+läheisille+ihmisille+ja+ulostuleminen+on+todellakin+auttanut+hyväksymään+itseni+sellaisena+kuin+olen.+Täsmennän,+etten+ole+koskaan+pettänyt+vaimoani+vaan+koko+kaksinumeroisen+yhteiselomme+ajan+vaan+olen+pitänyt+asian+visusti+sisälläni+-kunnes+en+vaan+enää+voinut+koska+aloin+kipuilla+asian+kanssa+todella+paljon.+Olin+jo+aivan+valmis+jopa+pettämään+vaimoani+mutta+siinä+vaiheessa+vedin+jarrun+pohjaan+ja+kerroin+asian+laidan+ennen+kuin+teen+jotain+jota+kadun+lopun+elämäni+ja+mikä+vääjämättä+tuhoaisi+avioliittomme.+Kaapista+tuleminen+oli+kenties+pelottavin+asia+mitä+olen+aikuisiälläni+kokenut+mutta+samalla+vapauttavinta+ikinä.+Vieläkin+oma+biseksuaalisuuteni+aiheuttaa+hämmennystä+ja+kipuilua,+mutta+onneksi+vaimo+on+ollut+tukena.+Pahimmat+möröt+ovat+yleensä+oman+pään+sisällä.+Minusta+olisi+todellakin+mahtavaa+tavata+tai+keskustella+muiden+avioliitossa+elävien+bi-miesten+kanssa+ja+jakaa+yhteisiä+ajatuksia+sekä+tuntemuksia.