Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Manmen
profiilit
Manmen
Manmen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lukiessani+tuon+viestin+tuli+väistämättä+mieleeni+onkohan+teillä+tullut+ero+ja+tuo+sama+tyyppi+tullut+minun+elämääni+keväällä+sinun+jälkeen..Koska+aivan+hyvin+tuo+kirjoittaja+olisi+voinut+olla+minä.+100%+täysin+samoja+olen+kokenut+itse+mitä+ajatuksia+ja+tuntemuksia+kirjoittajalla..++Meillä+se+vaan+johti+paljon+nopeampaa+siihen+että+minä+paloin+loppuun+miettiessä+24/7+miten+pelastaa+suhde+koska+sen+verran+toinen+piti+kuitenkin+narun+nokassa+jotta+yritin+ihan+kaikkeni+suhteen+eteen+koska+rakastin+aidosti+ja+oikeasti.+Lopputulos+kuitenkin+että+minä+päätin+suhteen+ja+eipä+se+tyyppiä+hetkauttanut+loppuseltaan.
Ulkopuolisen+on+helppo+sanoa+unohda+ja+ota+uusi....+NIIMPÄ+asiassa+vaan+yksi+pieni+mutta,+tuollaisen+jälkeen+on+todella+hankala+luottaa+keneenkään+koska+olet+omin+silmin+nähnyt+jotta+toiset+pystyy+olemaan+todella+häikäilemättömiä+ilman+minkäänlaista+empatiaa..+Siitä+jää+pelko.
Olisi+mukava+keskustella+asiasta+jonkun+kanssa+joka+kokenut+samaa+ja+jakaa+ajatuksia,+mä+tajusin+tuon+asian+liian+myöhään+kun+olin+jo+kaikki+maailman+keinot+käyttänyt+ja+palanut+loppuun+niin+henkisesti+kuin+fyysisesti,+ehdin+kärsiä+todella+paljon+enkä+ole+ainoa+joka+tässä+kärsii.+
Aloittaja+jos+olet+linjoilla+vielä,+kerro+meille+miten+kävi?+Toivottavasti+teillä+oli+onnellisempi+loppu+mitä+täällä..
05.10.2021 17:51
1 / 1