Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Jo+vuosia+olen+panostanut+rahaa+ja+aikaa+ulkonäkööni,+sillä+haluan+näyttää+freesiltä+(Kukapa+ei+haluaisi?).+Olen+käynyt+lukuisissa+paikoissa+ja+hoidot+ovat+olleet+vähintäänkin+tyydyttäviä,+mutta+eivät+koskaan+niin+epäonnistuneita+kuin+Clinic+Esteticillä+Sofia+Kazakovin+tekemänä.Ensinnäkin+toimenpideaikani+oli+noin+2+h(!)+myöhässä,+mitä+ei+pahoiteltu+mitenkään,+uskomatonta+kyllä.+Itse+sen+sijaan+olin+kaiken+aikaa+todella+ystävällinen.+Ajattelin+jopa,+hölmö+minä,+että+"Sofia+varmaan+tekee+hyvää+jälkeä,+joten+ei+haittaa,+että+aika+on+näin+älyttömän+paljon+myöhässä".+Olin+harmikseni+TODELLA+väärässä.800+euroa+maksoi+Sofian+klinikan+sivuillaan+kovasti+mainostama+Fox+Eyes+-operaatio.+Jopa+Sofian+omien+sivujen+mukaan+hoito+kestää+noin+tunnin.+No,+Sofiapa+ripeänä+naisena+(+:D+)+sutaisi+toimenpiteen+vajaassa+puolessa+tunnissa+ja+nyt+minulla+on+ohimoilla+järkyttävät+arvet.+Aivan+uskomatonta+puoskarointia,+en+voi+muuta+sanoa!+Sofialla+ei+näy+olevan+pienintäkään+ammattiosaamista+ainakaan+lankakohotuksen+suhteen.+Kerran+aiemmin+tässä+toimenpiteessä+olen+käynyt+ja+silloin+homma+hoidettiin+huolellisesti,+oli+jälkitarkastus+ja+antibiootitkin+määrättiin.+Nyt+Sofia+ei+edes+tiennyt,+tulinko+konsultaatioon+vai+operaatioon.+Nähtävästi+800+euron+operaation+voi+hyvillä+mielin(?!)+sutaista+toisen+naamaan+aivan+päin+jotain...+Kuka+näin+toimii?+En+käsitä.Olen+mallinakin+toiminut+nainen.+Nyt+olen+saanut+uudet+järkyttävät+kasvot+by+Sofia+Kazakov.EN+IKIMAAILMASSA+SUOSITTELISI+CLINIC+ESTETICIÄ+edes+pahimmalle+viholliselleni.Ja+tämän+ketjun+alkuhan+on+Sofian+surkea+yritys+mainostaa+ilmaiseksi+itseään.+Sen+näkee+sokeakin.PS:+Haluatteko+tällä+puoskaroinnilla+elättää+Sofiaa+ja+tämän+luksuselämää?+Ette+varmaankaan.Pyytäkäähän+kuitti+töistä.+Sen+kaksi+tuntia,+kun+odotin+operaatioaikaani,+kukaan+maksaja+ei+kuittia+pyytänyt.+Verottajaa+varmasti+kiinnostaisivat+Sofian+"bisnes".+:(