Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sentence
profiilit
Sentence
Sentence
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tiedä,+jos+keskustelu+vielä+on+elossa,+mutta+kokeillaan.
En+tiedä+varmasti+mikä+on+unihalvauksen+ja+valveunen+ero,+mutta+käsittääkseni+unihalvaus+juurikin+on+sitä,+että+ei+pysty+liikkumaan+jne.+Omakohtainen+kokemus+on+kuitenkin+jotenkin..+Erikoinen.+
Nukuin+(ainakin+käsittääkseni)+puolisoni+kanssa+ja+yhtäkkiä+havahduin+tilanteeseen,+jossa+mä+seison+makuuhuoneen+ohella+ja+katson+nukkuvaa+itseäni+sekä+kumppaniani.+Siinä+mun+rinnan+päällä+istuu+joku+demoni.+Hahmo+on+selkeä,+mutta+sen+ympärillä+leijuu+sumua.+Ovella+seisova+minä+ei+pysty+huutamaan,+ainoastaan+huitomaan+käsillä+hätistääkseen+sen+olennon+pois+päältä.+Se+ei+liikahda+mihinkään+vaan+kääntyy+ovella+seisovaa+minua+kohti+suoraan+sanottuna+v*ttumainen+ilme+kasvoillaan+ikäänkuin+kysyäkseen:+"mitäpä+ajattelit+tehdä?"
Sitten+heräsin.+Rinnan+päällä+tuntui+vieläkin+raskaalta+ja+piti+kääntyä,+jotta+saisi+niin+fyysistä+kuin+henkistäkin+oloa+paremmaksi.+En+oikein+tiedä+miten+tämän+tulkitsisi.+Varsinkin,+kun+itse+uskon+ns.+"henkimaailmaan",+joten+kokemus,+joka+heräämisen+jälkeen+vielä+jättää+fyysisen+tunnetilan+vaivaa+aika+kauan.
Pahoittelut+tekstin+sekavuudesta.+En+aikaisemmin+ole+edes+uskaltanut+avata+asiaa,+koska+en+vain+osaa+pukea+sitä+sanoiksi.
11.10.2021 05:38
1 / 1