Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Spekkis
profiilit
Spekkis
Spekkis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+siellä+pärjäsi+jos+kävi+syömässä+sillo+kun+oli+ruoka+aika.+Kaupasta+on+voinu+ostaa+itelle+ilta+mässyjä.
25.11.2021 05:54
Mukavaa+kuulla+että+joku+muukin+tykkäsi+paikasta.+Kun+tämä+vuonna+kävin+asukkaat+oli+hyviä+tyyppejä,osattiin+pitää+toisist+huolta+ja+vetämään+yhtä+köyttä.+15+henkilön+yhteisö+jossa+ollaan+sosiaalisessa+kanssakäymisessä+joka+päivä+ni+on+vähän+pakko,ja+miksi+ei.+Ohjaajat+oli+tiiviisti+yhteydessä+asukkaisiin+pienillä+palavereillä+ja+muilla+tavoin,tällain+ollut+ajantasalla+ko+henkilöstä.+Henkilökunta+mukavaa,kohteli+asukkaita+tasavertaisesti+ja+olivat+ymmärtäväisiä+(ja+pitkäpinnasia).+Minulle+luennot+joita+ohjaajat+pitivät+olivat+hyödyllisiä+suunnattu+kutoutujalle+ja+mielenkiintoisia.+Sain+napattua+muutama+työkalu+joka+ollu+apuna+minulle+raittiina+pysymisestä.+Iso+plussa+paikalle+myös+siitä+että+saa+ottaa+kotieläimiä+mukaan+kuntoutukseen.+Mikä+on+tärkeää+itse+kuntoutukseen+keskittymisen+kannalta.+Asukkaiden+kesken+oli+lämmin+tunnelma+yhteisönä+.
25.11.2021 05:48
Minä+menisin+jos+olisi+tarvetta!+Ihan+eri+paikka+kuin+nämä+kirjoitukset+antaa+ymmärtää.
25.11.2021 05:19
1 / 1