Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
helenap69
profiilit
helenap69
helenap69
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ootko+ihan+jollain+laitteella+mitannut+mitä+kaikkea+tulee+ulos+hengittäessä?+Pistän+myös+sinulle+linkin,+lue+se!+
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kirjelma/Sivut/U_39+2020.aspx
02.12.2021 18:25
mistä+sä+sen+tiedät?++Mistä+voit+tietää+mitään+piikistä+jota+ei+koskaan+ole+käytetty+ihmisiin+aikasemmin,+ja+mikä+on+tällä+hetkellä+kliinisessä+tutkimus+vaiheessa?+Kaikki+tiedot+mitä+näistä+on,+on+tietoa+joka+saadaan+tällä+hetkellä+ihmisistä+jotka+näitä+ottaa.+
Eikä+kaikki+edes+saa+tätä+oikeaa+piikkiä,+vaan+osalle+pistetään+suolaliuosta,+kuten+on+tapana+tehdä+tutkimuksissa.+
Eli+kun+ei+ole+mitään+tietoa+mitä+näistä+seuraa+kun+ei+vuottakaan+olla+vielä+piikitetty,+niin+mistä+sä+voit+tietää+mitään?+
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kirjelma/Sivut/U_39+2020.aspx
tossa+on+sulle+vähän+luettavaa+mitä+on+suunniteltu+päättäjien+toimesta+ennen+rokotteita.+
Tiedän+kyllä+että+tod+näköisesti+te+ette+edes+vaivaudu+lukemaan+tota+linkkiä,+ja+vaikka+kävisit,+ei+se+tule+muuttumaan+mitään+sun+pienessä+ja+toimimattomassa+päässäsi.+
Jos+on+niin+vietävissä,+ettei+ole+edes+valmis+tai+halukas+näkemään+ja+kuulemaan+niin+paljon+eri+näkökumia+kun+vaan+mahdollista+ja+ainoastaan+yksi+näkökulma+on+kiveen+hakattu+totuus,+ei+tule+koskaan+näkemään/hyväksymään+mitään+muuta+kun+sen+yhden+totuuden.+Vaikka+se+olisi+täyttää+valhetta+niin+se+pystyy+totena,+koska+ei+hyväksytä+niitä+muita+näkemyksiä+tai+kokemuksia+ja+käydä+asioita+mahdollisimman+laajasti+läpi+kuunnellen+jokaista+näkemystä+ja+kokemusta.+Se+on+syvä+se+aivopesun+aiheuttama+kooma+eikä+siitä+herää+välttämättä+ikinä.+
Mutta+hyväksyn+sen+ja+sun+näkemyksen,+mutta+se+ei+muuta+tota+kiveen+hakattua+totuutta+sen+enempää+todeksi.
02.12.2021 18:22
https://laaketieteensaatio.fi/apurahat/korona/
riittääkö+todisteet?
02.12.2021 17:54
ei+niitä+myydä,+vaan+annetaan.+
ne+lääkärit+välittää+nämä+lääkkeet+meille+ihmisille+myytäväksi+ja+me+niistä+maksetaan.+Lääkärit+käärii+niistä+huomattavat+bonarit
02.12.2021 17:52
kiitos+linkistä+❤️
02.12.2021 17:47
😂😂😂+ai+ei+lääkärit+sas+fyrkkaa?+
Voitko+pistää+linkkiä+mistä+ton+tiedon+oot+saanut?
https://laaketieteensaatio.fi/apurahat/korona/
Miten+sitten+kommentoit+tota+jakamaani+linkkiä?+
Huh+huh+kun+on+porukka+tyhmää!
02.12.2021 17:47
Mitä+sä+selität?+Mä+olen+ainakin+tietoni+saanut+ihan+EU:n+Pfizerin+ym+omilta+sivuilta.+
Oletko+itse+käynyt+katsomassa+vaikka+fimealta+näistä+piikeistä+mitään+tietoa?+oletko+käynyt+katsomassa+näitä+haittoja+sieltä+tai+EMA+sivuilta?+
Miten+niin+sopii+omaan+ajatusmaailmaan?+Ihan+tietoa+saa+kuule+esimerkiksi+noista+lähteistä+mitä+juuri+luettelin,+sekä+myös+ihmisten+omat+kokemukset+ja+mitä+ihmiset+itse+kertovat+ja+mitä+minä+itse+olen+nähnyt+että+käy+lähipiirissä,+riittää+minulle+todisteeksi+näistä+haitoista.+
Ja+kaikista+parasta+tietoa+on+se+mitä+itse+näkee+ja+kokee.+
Mistä+olet+itse+saanut+todisteet+joihin+luotat+niin+paljon+että+pystyt+varmuudella+sanomaan+että+nämä+on+tehokkaita+ja+turvallisia+piikkejä?+Ja+oletko+nähnyt+mitä+todisteita+siitä+että+tämä+on+vaarallinen+ja+tarttuva+tauti?+
Mä+en+oo+ainakaan+nähnyt+mitään+sellaista+mun+ympärillä+missään+vaiheessa,+mikä+olisi+viitannut+siihen+että+ympäristössä+riehuu+vakava+pandemia.+
En+siis+yhtään+mitään+hälyttävää.+
Ja+kuulisin+ja+näkisin+mielelläni+nämä+lähteet+mihin+itse+nojaat+tällä+omalla+varmalla+fakta+näytöllä,+mikä+saa+sinut+niin+varmaksi+että+olet+oikeassa.+Pistä+jooko+linkkiä+tulee+niin+mä+mielelläni+luen+ja+ihan+varmasti+myönnän+sitten+että+olet+oikeassa+ja+minä+väärässä,+jos+näin+on.+
En+usko+että+olet+kertaakaan+edes+käynyt+tutkimassa+fimean+sivuja,+taikka+missään+muuallakaan+ottamassa+itse+selvää+mistään.+
Jos+olet,+niin+mistä?
02.12.2021 17:40
Hyvin+sanottu.+Hyvä+että+kerrot+sionisti+mafiasta,+mutta+ei+nää+tiedä+mitä+sionisti+edes+tarkoittaa.+Todella+syvässä+koomassa+on+jengi,+eikä+ne+herää,+ellei+ole+tähän+mennessä+herännyt.
02.12.2021 17:25
niin+tai+passin+pointti?+Ei+ole+mitään+järkeä+ollut+tässä+touhussa+missään+vaiheessa.+Tiesin+tämän+jo+silloin+kun+tää+homma+alkoi.+Sitä+en+osannut+arvata+että+näin+pitkälle+meiltä+viedään+oikeudet+ja+että+tätä+aletaan+pakolla+pistää+ihmisiin.+Kiristetään+ja+syrjitään+jos+ei+tohon+suostu.+
Se+oli+tiedossa+että+tää+johtaa+piikittämiseen,+mutta+tätä+en+osannut+arvata,+että+miten+pitkälle+ihmiset+on+vietävissä+tällä+kusetuksella.+
Jos+ihmisille+sanottaisiin+että+ryömi+maassa+tai+muuten+saat+vakavan+taudin,+niin+porukka+ryömisi.
Ei+mitään+ajatella+omilla+aivoilla,+vaan+sokeasti+seurataan+ja+kävellään+vaikka+pottouuniin+jos+sinne+ohjataan.+
Tää+ihmisten+tyhmyys+ja+sen+lasjuus+tuli+myös+yllätyksenä.
02.12.2021 17:21
Huom!+siis+ota+piikki,+sitten+toinen+ja+vielä+kolmas,+neljäs+piikki,+ja+sinähän+otat+sen+piikin+tai+et+saa+mennä+töihin,+kouluun,+ravintolaan,+matkustaa,+ja+menetät+kaikki+ihmisoikeudet+ja+sinua+ruvetaan+syrjimään+ja+joudut+yhteiskunnan+ulkopuolelle+jne.+
Onko+nämä+mielestäsi+jotain+vaihtoehtoja?+tässäkö+on+se+meidän+itsemääräämisoikeus+ja+yhdenvertaisuus?+
Tää+on+ihan+sairasta+ja+niin+on+kaikki+ne+jotka+lähtee+mukaan+tähän+syrjintään.
02.12.2021 17:13
No+se+että+sinulla+ei+näitä+oireita+ole,+ei+pyyhi+pois+sitä+että+todella+monelle+on+tullut+erittäin+pahoja+haittoja.+Minä+tunnen+ainakin+4+tapausta,+nuoria+ihmisiä+kaikki.+Yksi+sai+aivoinfarktin+2+piikin+jälkeen,+toinen+on+ollut+kipeenä+kk+tolkulla+ja+sai+sydänpussitulehduksen,+exä+sai+veritulppia+ja+oli+teholla+++sairastu+k/r/naan+3+viikkoa+piikin+jälkeen.+Yksi+kaverini+pomo+sai+myös+k/r/nan+sekä+keuhkokuumeen.+
Että+tässä+on+turha+vähätellä+tätä+asiaa+taikka+osoittaa+sormella+ketään+puolin+ja+toisin.+
Tässä+on+kuitenkin+molemmat+osapuolet+pistetty+vastakkain,+missä+ei+ole+mitään+järkeä.+
Kaikkien+ihan+oma+asia+ottaako+sen+vai+ei,+eikä+tämän+pitäisi+haitata+varsinkaan+r/k/tettuja+pätkääkään,+eikö+teillä+ole+se+piikki+sen+takia+ettei+näitä+tartuntoja+tule?+
Vaikka+senkin+meistä+tietää+jo+jokainen+että+vaikka+olisit+10+kertaa+piikitetty,+niin+silti+voit+saada+tartunnan+ja+tartuttaa+muita.+
Senkin+tietää+myös+kaikki,+että+varsinkin+nuoret+ihmiset+jotka+saa+tartunnan,+eivät+välttämättä+edes+tiedä+sitä,+koska+ei+ole+mitään+oireita,+plus+se+että+luonnon+immuniteetti+suojaa+parhaiten+tartuntaa+vastaan.+
Näitä+kun+itse+puntaroin+omassa+päässä,+niin+kyllä+mä+sen+sairastan+ennemmin+kun+lähden+mitään+kokeellisia,+elävästä+kudoksesta+tehtyä+geenimuunneltuja+mitälie+shittiä+itseeni+piikittää.+Ihan+vaan+kun+ei+ole+mitään+tietoa+pitkäaikais+vaikutteista+eikä+mistään+muustakaan,+nää+kun+on+ihan+kokeilu+vaiheessa+vasta.+
Mutta+tietysti+kaikki+tekee+omat+päätöksensä+omasta+kehostaan+ihan+itse.+Mä+en+lähde+tällä+arvalla+onnea+koittaa.
Tein+myös+ihan+käytännön+kokeen+ja+yritin+saada+tartunnan,+mutta+ei+ainakaan+ole+tullut+mitään+oireita.+
https://tokentube.net/view?v=1330456387
02.12.2021 17:05
Soitin+Fimeaan+ja+terveysministeriöön+että+miten+voi+olla+mahdollista+että+haittavaikutuksia+on+jo+liki+15000+käsittelemättä.+Mun+tokentube+kanavalla+on+useita+tätä+aihetta+käsitteleviä+videoita.+Saa+tilata+ja+jakaa+sekä+pistää+kommenttia+❤️
02.12.2021 16:46
1 / 1