Salkkareissa on nähty näyttelemässä myös julkisuudesta tuttuja kasvoja. Lola Odusoga ilahduttaa tv-katsojia tänä keväänä Pihlajakadulla.
Odusoga kertoo haastattelusta roolistaan ja Salkkarit-kokemuksesta.
Lue Salkkarit-uutisia:
https://www.suomi24.fi/viihde/mtv-lola-odusoga-avoimena-salatut-elamat-sarjasta-paljastus-ollin-aidista?s24
MTV: Lola Odusoga avoimena Salatut elämät -sarjasta

11
933
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toi ohjelma on sellainen julkkisten kierrätys keskus.
Jokainen julkkis vuorollaan pääsee mukaan.
Sitten pärstä seiskalehden kanteen,että nyt olen suuri tähti,
kun esiinnyin tässä ohjelmassa.- Anonyymi00009
Ei sentään jokainen julkkis, vaan muutama.
- Anonyymi00002
Tiedossa on todella, toooodelllla mielenkiin.......... KKKRRROOOOHHHHH.. . .... 😵💫😵🥴😫🥱😴😴😴😴😴
- Anonyymi00005
Ethän vaan katso,vaan menet 😴
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ethän vaan katso,vaan menet 😴
Kyllä, olen jo kaukana 😆
- Anonyymi00003
Siinä on mamu meikäläisen makuun.
- Anonyymi00007
Miten Turussa syntynyt voi olla ma(ahan)mu(uttaja)?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten Turussa syntynyt voi olla ma(ahan)mu(uttaja)?
Lola on afriikassa syntynyt, nandiheimon edustaja suomessa. Nandit on kovia juoksijoita. Lola on siitä oiva esimerkki.
Lola voitti aikoinaan Universumin juoksukilpailunkin 💝
Ja hänet valittiin kauneimmaksi juoksukilpailijaksi 😇
- Anonyymi00004
Hyvä Lola.
- Anonyymi00010
Kyllä Lolan naama on niin kulunut, että ei ole sopiva salkkareihin, eihän sitä kukaan ajattele sarjassa olevaksi näyttelijäksi,
vaan koko ajan tiedostetaan, että sehän on meidän missi. - Anonyymi00011
Olen aina halunnut nähdä Lolan avoimena! Huokaus...! 😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4044920Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1582834Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912419- 361598
- 491581
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461560- 871399
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101125Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1601094MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151057