Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. kerron+nyt+kaikki+tallit+missä+itse+olen+ratsastanut,+ja+minun+mielipiteet+niistä.+PEIKIN+TALLI:+peikin+talli+on+hyvien+kulkuyhteyksien+päässä.+pääsee+junalla+ja+bussilla,+tai+juna-asemalta++voi+hyvin+myös+kävellä.+peikillä+on+hienot+ja+siistit+tilat.+iso+kenttä+ja+maneesi.+tallilla+on+myös+pukuhuone+ja+sisä+vessa.+peikillä+on+n.+joka+kuukausi+tiistai-kisat+koulu-+ja+esteratsastuksesta.+tunneilla+on+max+8+ratsastajaa.+tunnit+on+monipuolisia+ja+hyvää+valmennusta.++peikin+tallilla+on+laadukkaita+ja+osaavia+hevosia,+jonka+takia+tunti+hinta+jotain+50€+.+peikin+tallilla+on+paljon+aikuisia,+mutta+kaikki+on+tosi+mukavia+kaikille.++myös+hevosista+ja+niiden+varusteista+huolehditaan+hyvin!+mahollisuus+saada+hoitohevonen+tai+-poni.+PRIMUS+TALLI:++tosi+hienot+tilat,+uudet!+kaikki+on+hyvin+järjestyksessä+ja+siististi.+iso+maneesi+ja+kenttä.++hyvien+kulkuyhteyksien+päässä.+ennen+tunnit+oli+60+min+mut+tällä+hetkellä+on+45min+tunnit.++primuksella+en+ollut+kauheen+kauaa,+joten+en+tiedä+paljoo+haha.+hevoset+oli+osaavia+ja+tyylikkäitä.+huonopuoli+oli+että,+jos+ei+ollut+käyny+jotsin+hoiyokurssi+juttuu+nii+ei+saanut+itse+laittaa+hevosta+kuntoon:/.+RATSUTILA+WIKNER:+iso+maneesi,+mutta+jos+se+laitetaan+puoliksi+niin+aika+pieni.++ja+2+kenttää.+tosi+hyvät+maastot.+pääsee+semi+hyvin+julkisilla.++ryhmäkoot+tosi+isoja+jotain+8-9+ratsukkoa.+tosi+kivat+opettajat.+huono+ilmapiiri:/.+kivat+hevoset,+tosi+kilttejä.+shettiksiä+on+tosi+paljon,+enemmän+kun+hevosia.+estetunnit+on+tosi+huonoja.+jos+on+harrastanu+ratsastastu+n.+3+vuotta,+niiku+minökin,+nii+mennään+vaankavalettejä+jotka+on+ehk+just+ja+just+40cm.++muute+ihan+kiva+talli.+EVITSKOGIN+RATSASTUSKOULU:++tallille+ei+pääse+julkisilla.+tallila+todi+hyva+opetus,+parhain+ikinä+(oikeesti).+tunti+ryhmät+on+pieniä+max+6+ratsastajaa.+ihana+pieni+talli,+jossa+kaikki+on+tosi+ystävällisiä+toisillee.+ihanat+ja+kiltit+hevoset.+iso+maneesi+ja+pieni+maneesi.+kentästä+en+oo+varma+onko+haha.+tallilla+jörjestetään+kisoja+n.+kerran+kuussa.+tämä+on+minun+mielestä+paras+talli,+sillä+kaikki+otetaan+huomioon+ja+kehittyy+huimaa+vauhtia,+kun+on+hyvä+valmennus!!