Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
huhtasuon_hiihto2022
profiilit
huhtasuon_hiihto2022
huhtasuon_hiihto2022
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
395
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
aamen
28.01.2022 21:30
ei+homoilusta+parannuksen+tekemiseen+mitään+hoitoja+tarvitse.
Jumala+antaa+kyllä+katuvalle+syntiselle+voiman+tehdä+parannus+homoilun+synnistäkin.
28.01.2022 21:29
ootko+työkykyinen
28.01.2022 21:25
no+mene+vaikka+talkoisiin+sitten+tai+tee+jotain+muuta+kuin+kaljankittausta
28.01.2022 21:25
Niin+no+sitten+pitäisi+muuttaa+perustuslakia+koska+siellä+lukee+että+jokaisella+on+oikeus+sosiaaliturvaan,+ja+käsittääkseni+se+tarkoittaa+absoluuttisesti+kaikkia+jotka+sitä+vain+pääsevät+Suomeen+hakemaan+ja+jotka+ovat+jo+valmiiksi+olleet+täällä.
Vastustan+kyllä+kaikenlaista+velttoilua+ja+kaljankittausta+mutta+eipä+taida+olla+lakisääteisiä+keinoja+saada+velttoilijoita+kaljanlipityksestä+työnhakuun+jos+ne+veltot+tietävät+miten+peliä+pelataan+eli+miten+kikkaillaan+esim+työkkärin+kanssa+asiat+sujuviksi.+
hävetkää+velttoilijat
28.01.2022 21:24
En+ole+ikinä+asunut+Keljossa,+joten+en+osaa+sanoa.+
Huhtasuo+on+muuten+ok+mutta+juopot+ja+huumeidenkäyttäjät+aiheuttavat+häiriötä.+En+viitsi+korjauttaa+polkupyörääni,+koska+ottaa+sitten+päähän+jos+joku+pöllii+sen.
28.01.2022 21:20
Eihän+arvosta.+Joka+kieltää+Pojan,+hänellä+ei+ole+Isääkään.
teillä+on+vääristelty+oma+"raamattu"+joka+on+vääristetyin+osin+eksytystä.
lukekaa+Bibliaa+tai+King+Jamesia+ja+uskokaa+että+Jumala+on+yksi+Isässä,+Pojassa+ja+Pyhässä+Hengessä
lukekaa+se+kohta+jossa+Tuomas+sanoo+"minun+Herrani+ja+minun+Jumalani"
28.01.2022 07:56
No+jos+olet+Raamattua+lukenut+niin+tulee+pedon+merkki+jota+ilman+ei+voi+ostaa+eikä+myydä.+Ei+se+mikään+uutinen+ole.+Raamatussa+se+on+lukenut+aina.
Käteen+tai+otsaan.
Itse+en+ota+enkä+petoa+kumarra.+Jos+joudun+giljotiiniin+ni+ei+muuta+kuin+kädet+ilmaan+ja+halleluja!+Uskossa+elän+ja+uskossa+kuolen+amen.
28.01.2022 07:48
No+ei+kyllä+ole+mikään+lintukoto+tämä.+Riippuu+tietysti+missä+asut.
28.01.2022 07:23
Niinpä.+Olisi+hyvä+jos+Tokmanni+tekisi+halpahallit+ja+poistaisi+alkoholit,+uhkapelit+ja+iltapäivälehdet
28.01.2022 07:22
On+hyvä+että+on+Kankitien+juoppopalvelut.+Niitten+vaan+pitäisi+pistää+se+korkki+jo+kiinni,+ja+en+tiedä+onko+joku/jotkut+jo+pistäneetkin.+Siitä+vaan+sitten+eco+centteriin+työtoimintaan.
28.01.2022 07:21
Olen+alunperin+kotoisin+Jyväskylästä,+ja+nyt+taas+olen+asunut+täällä+joitakin+vuosia.+
Jyväskylä+on+ihan+ok+paikka+mutta+itse+kyllä+mieluummin+asuisin+esimerkiksi+Muuramessa+tai+Laukaassa.+Polttoainekulut+olisivat+tosin+silloin+kokonaisuutena+liian+kovat+koska+työmatkoihin+menisi+bensaa.
Jyväskylässä+hyviä+puolia+ovat+mm.+hyvät+ulkoilualueet,+kävelykatu,+keskeinen+sijainti+Suomessa.
Huonoja+puolia+mm.+Tourulan+järkyttävät+ruuhkat+tiettyinä+aikoina,+kävelykadun+juopot+ja+huumevelhot+varsinkin+kesäisin+ja+se+että+hammashoitoon+ei+välttämättä+pääse+kovinkaan+nopeasti+(tosin+nyt+kai+purkavat+jonoja).
28.01.2022 07:20
Hello!+Are+you+perhaps+"inviting"+me+to+your+labor+camp?+If+yes,+can+you+please+assign+me+to+do+some+shovelling+work+for+physical+fitness,+thank+you.
27.01.2022 17:24
minä+en+tuommosia+ihme+piikkejä+ota
koronarokotteet+666
27.01.2022 17:21
opettele+keskustelemaan+rakentavasti
nyt+kirjoitat+silkkaa+sontaa
26.01.2022 17:36
niin+no+hän+tekee+perkeleen+työtä+ja+perkelehän+on+se+joka+syyttelee+uskovia+perättömästi+ties+mistä+ja+laittaa+tuommoseen+vaivaan+mutta+tämä+kaikki+vain+kirkastaa+Kristusta+koska+Päivi+Räsänen+tekee+Jumalan+työtä
25.01.2022 21:37
Niin+ja+kyllä+esim+itse+(olen+kristitty)+tarvitsen+autoani+töihin+menoon+ja+muuhun.+Ja+Paavalilla+oli+vuokra-asunto
uskon+että+tuo+kaikesta+luopuminen+ja+köyhille+jakaminen+tarkoittaa+sitä+että+jos+omistaa+vaikka+jonkun+todella+kalliin+kultakellon+ni+eihän+semmoista+oikeasti+tarvitse+koska+se+on+prameilua+ni+se+myyntiin+ja+jakelee+köyhille+jos+on+varaa+jaella+koska+esim+perheellisten+tulee+ensisijaisesti+huolehtia+oman+perheensä+toimeentulosta+ja+mahdollisesti+jaella+köyhille+rahaa+sen+mukaan+mitä+varoja+on+ettei+itse+joudu+kerjuulle
25.01.2022 21:36
Niin+no+pitää+uskovankin+(työkykyisen)+töissä+käydä
25.01.2022 21:34
Mitä+sitten?
Itse+ainakin+siteeraan+Raamattua+juuri+sen+verran+kuin+koen+siteerata
ja+totean+tähänkin+että+homoilu+on+syntiä+ja+tulee+aina+olemaan+syntiä
se+fakta+ei+koskaan+muutu
25.01.2022 21:33
Mitä+sitten?+Tuosta+kaikestahan+hänen+uskonsa+vain+vahvistuu+koska+hän+puolustaa+Jumalan+sanaa+ja+Jumala+on+Päivin+puolella
25.01.2022 21:33
10 / 20