- aamen
- ei homoilusta parannuksen tekemiseen mitään hoitoja tarvitse.
Jumala antaa kyllä katuvalle syntiselle voiman tehdä parannus homoilun synnistäkin. - ootko työkykyinen
- no mene vaikka talkoisiin sitten tai tee jotain muuta kuin kaljankittausta
- Niin no sitten pitäisi muuttaa perustuslakia koska siellä lukee että jokaisella on oikeus sosiaaliturvaan, ja käsittääkseni se tarkoittaa absoluuttisesti kaikkia jotka sitä vain pääsevät Suomeen hakemaan ja jotka ovat jo valmiiksi olleet täällä.
Vastustan kyllä kaikenlaista velttoilua ja kaljankittausta mutta eipä taida olla lakisääteisiä keinoja saada velttoilijoita kaljanlipityksestä työnhakuun jos ne veltot tietävät miten peliä pelataan eli miten kikkaillaan esim työkkärin kanssa asiat sujuviksi.
hävetkää velttoilijat - En ole ikinä asunut Keljossa, joten en osaa sanoa.
Huhtasuo on muuten ok mutta juopot ja huumeidenkäyttäjät aiheuttavat häiriötä. En viitsi korjauttaa polkupyörääni, koska ottaa sitten päähän jos joku pöllii sen. - Eihän arvosta. Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään.
teillä on vääristelty oma "raamattu" joka on vääristetyin osin eksytystä.
lukekaa Bibliaa tai King Jamesia ja uskokaa että Jumala on yksi Isässä, Pojassa ja Pyhässä Hengessä
lukekaa se kohta jossa Tuomas sanoo "minun Herrani ja minun Jumalani" - No jos olet Raamattua lukenut niin tulee pedon merkki jota ilman ei voi ostaa eikä myydä. Ei se mikään uutinen ole. Raamatussa se on lukenut aina.
Käteen tai otsaan.
Itse en ota enkä petoa kumarra. Jos joudun giljotiiniin ni ei muuta kuin kädet ilmaan ja halleluja! Uskossa elän ja uskossa kuolen amen. - No ei kyllä ole mikään lintukoto tämä. Riippuu tietysti missä asut.
- Niinpä. Olisi hyvä jos Tokmanni tekisi halpahallit ja poistaisi alkoholit, uhkapelit ja iltapäivälehdet
- On hyvä että on Kankitien juoppopalvelut. Niitten vaan pitäisi pistää se korkki jo kiinni, ja en tiedä onko joku/jotkut jo pistäneetkin. Siitä vaan sitten eco centteriin työtoimintaan.
- Olen alunperin kotoisin Jyväskylästä, ja nyt taas olen asunut täällä joitakin vuosia.
Jyväskylä on ihan ok paikka mutta itse kyllä mieluummin asuisin esimerkiksi Muuramessa tai Laukaassa. Polttoainekulut olisivat tosin silloin kokonaisuutena liian kovat koska työmatkoihin menisi bensaa.
Jyväskylässä hyviä puolia ovat mm. hyvät ulkoilualueet, kävelykatu, keskeinen sijainti Suomessa.
Huonoja puolia mm. Tourulan järkyttävät ruuhkat tiettyinä aikoina, kävelykadun juopot ja huumevelhot varsinkin kesäisin ja se että hammashoitoon ei välttämättä pääse kovinkaan nopeasti (tosin nyt kai purkavat jonoja). - Hello! Are you perhaps "inviting" me to your labor camp? If yes, can you please assign me to do some shovelling work for physical fitness, thank you.
- minä en tuommosia ihme piikkejä ota
koronarokotteet 666 - opettele keskustelemaan rakentavasti
nyt kirjoitat silkkaa sontaa - niin no hän tekee perkeleen työtä ja perkelehän on se joka syyttelee uskovia perättömästi ties mistä ja laittaa tuommoseen vaivaan mutta tämä kaikki vain kirkastaa Kristusta koska Päivi Räsänen tekee Jumalan työtä
- Niin ja kyllä esim itse (olen kristitty) tarvitsen autoani töihin menoon ja muuhun. Ja Paavalilla oli vuokra-asunto
uskon että tuo kaikesta luopuminen ja köyhille jakaminen tarkoittaa sitä että jos omistaa vaikka jonkun todella kalliin kultakellon ni eihän semmoista oikeasti tarvitse koska se on prameilua ni se myyntiin ja jakelee köyhille jos on varaa jaella koska esim perheellisten tulee ensisijaisesti huolehtia oman perheensä toimeentulosta ja mahdollisesti jaella köyhille rahaa sen mukaan mitä varoja on ettei itse joudu kerjuulle - Niin no pitää uskovankin (työkykyisen) töissä käydä
- Mitä sitten?
Itse ainakin siteeraan Raamattua juuri sen verran kuin koen siteerata
ja totean tähänkin että homoilu on syntiä ja tulee aina olemaan syntiä
se fakta ei koskaan muutu - Mitä sitten? Tuosta kaikestahan hänen uskonsa vain vahvistuu koska hän puolustaa Jumalan sanaa ja Jumala on Päivin puolella