Palkkasin liittoon kuulumattoman työntekijän
Taas jäi liiton kommunisti rannalle ruikuttamaan
13
142
Vastaukset
- Anonyymi
Verovaroilla elävät yrittäjät harvoin palkkaavat liiton miehiä.
- Anonyymi
verovaroilla kikkailevat ay liikkeet ne vasta kurittavatkin kansalaisia. https://www.verkkouutiset.fi/professori-valtio-tukee-ay-liiketta-vuosittain-500-miljoonalla/#a58ae983
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
verovaroilla kikkailevat ay liikkeet ne vasta kurittavatkin kansalaisia. https://www.verkkouutiset.fi/professori-valtio-tukee-ay-liiketta-vuosittain-500-miljoonalla/#a58ae983
Kaiva nyt jostain esille viimeisten 5v aikana jaetut verovarat ja katso paljonko on pistetty yrityksille ja paljonko AY-liitoille, saatat jopa yllättyä jos luetunymmärtäminen on kohdallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiva nyt jostain esille viimeisten 5v aikana jaetut verovarat ja katso paljonko on pistetty yrityksille ja paljonko AY-liitoille, saatat jopa yllättyä jos luetunymmärtäminen on kohdallaan.
Ja samaan vaivaan laita vaikka laskelma paljonko jaetusta verovarasta on saatu verotuottoa per liitto/yhtiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja samaan vaivaan laita vaikka laskelma paljonko jaetusta verovarasta on saatu verotuottoa per liitto/yhtiö
Miljoona suomalaista saa palkkansa täysin tai osittain verovaroista. Poliisi täysin ja merimies osin.
Ei ole ihme jos on maassa verotus ankara. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miljoona suomalaista saa palkkansa täysin tai osittain verovaroista. Poliisi täysin ja merimies osin.
Ei ole ihme jos on maassa verotus ankara.Ja Suomessa on vähän poliiseja suhteutettuna väestön määrään, Miten tuon selität.
?
- Anonyymi
YTK:sta saa ansiosidonnaisen. Liitoilla ei ole ansiosidonnaisen kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Liitoista saa myös ansiosidonnaista sekä lakiapua tarvittaessa. Eipä taida ytk:sta saada molempia. Ytk on työnantajien perustama firma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitoista saa myös ansiosidonnaista sekä lakiapua tarvittaessa. Eipä taida ytk:sta saada molempia. Ytk on työnantajien perustama firma.
Liitosta et saa ansiosidonnasta, miten vielä v 2022 joku luulee että liitto maksaa as no sehän on liittolainen joka luulee ;D hölmöjä höynäytetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitoista saa myös ansiosidonnaista sekä lakiapua tarvittaessa. Eipä taida ytk:sta saada molempia. Ytk on työnantajien perustama firma.
Ytk:sta saa molempia ansiosidonnaisen ja lakiavun, Elät vissiin 80-lukua.
- Anonyymi
Nyt on sellainen pelotevaikutus että ammattiliitot loppuvat kuin seinään.
- Anonyymi
Lakkoilijoilla ei ole mitään asiaa muihin töihin. Työnantaja valitsee.
Mitä sitten vaikka palkkasit? Mitä hyödyttää keulia asialla täällä? En itsekään kuulu liittoon koska mielestäni PAM on täysin munaton liitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581