- Eihän ne rokotukset käsittääkseni edes estä tartuntoja.
Minä en tuommoisia epämääräisiä rokotteita ota. - Jep
- Jos olen ymmärtänyt oikein, persut ovat valeoppositio eikä Suomessa mitään oikeaa oppositioita ole (lukuun ottamatta joitain yksittäisiä henkilöitä)
- En tiedä. Keskusta vaikuttaa muutenkin olevan niin alamäessä että vaikuttaako paljoakaan. Valehtelu on tietenkin väärin. Kertoisitko sanatarkasti sitaatteina mitä ovat Sipilän väitetyt valheet?
- No oiskohan jekku siinä että on maksettu konsulteille ties kelle isoja rahoja ja sitten on Pena saunaillassa loppumetreillä keksinyt että nimeksi Itella.
Muistaakseni joskus muinoin Merita-pankki laittoi uuteen logoon ties miten paljon rahaa. - valoja päälle nyt
muuten äkkiä yllätyt
Laukassa kun hölkkäät kylän raitilla
svengi on kuin tom waitsilla
lidli ässä ritari ässä
yöllä ei näy kuin varhaisjakelun posti pate
sitä ihmettelee myös hudsonin kate - en juo alkoholia mutta en ole silti muita parempi. Halpa-Halli on hyvä kauppa koska siellä ei ole uhkapelejä, tupakkaa eikä alkoholia.
- sehän on siis hyvä että siellä on vartijoita
- No jos näppäri on kieltäytynyt menemästä kiinniottotilaan ni sittenhän sitä ootellaan pollareita siinä
- Joo se on kyllä ihan järkyttävä sumppu
- Kannatan. T. jyväskyläläinen
ehdotan myös Muuramen liittämistä Laukaaseen - Niin. taitaa olla niin että asiattomat viestit pitää eka ilmiantaa
- Laukaa on paras paikka
täällä soi haitari ja
balalaikka
älä sinä siellä Laukaata pilkkaa
sontasi osuu omaan nilkkaan
hiihtomaastot erittäin hyvät
Jyväskylästä loppuu jo jyvät - Uuraisilla on Shelli
Jyväskylässä Taco Belli
onko tilanne Laukaassa noin paha
eikö teillä siis riitä raha - Surullista mutta tuohan meinaa sitä että jos minulla olisi lippu jossa olisi mies ja nainen niin voisin julistaa vaikka tämän päivän nöyrien heteroiden päiväksi ja vetää lipun salkoon.
- En usko. Saa varmaan jonkun mitalin
- Joo, olisi hyvä tietää että mitäköhän kaikkea niissä koronarokotteissa on. Ihan sairasta pakottaa niitä kellekään.
- Samalla logiikalla ei hoitoon niitäkään jotka joutuvat rokotteiden takia hoitoon
- Miksi? Kyllä minä ainakin olen jo maksanut veroja niin paljon että pitäähän sille saada vastinettakin.
- Niinpä. Jos on menossa jokin pandemia niin oisko aika perustaa sitten niitä pandemiasairaaloita? tämä koko touhu haiskahtaa ja pahasti