- ihanaa
- Niinpä. Ihan järjetöntä ottaa noita epämääräisiä koronarokotteita. Ties miten monesko tehoste pitää muka ottaa että "suoja" säilyy. Eihän ne edes estä tartuntoja ja en usko siihen että suojaavat vakavalta taudilta
- Joo niin uskon itsekin.
en aio niitä ottaa - Mikä ihme tämä venäjä-jankutus on? En ole venäläisten asialla vaikka en ole koronarokotteita ottanut
- en tiedä
ei niitä sontalehtiä kannata lukea - on ihan tervettä pelätä koronarokotteiden mahdollisia haittavaikutuksia
joista ei kukaan edes ota vastuuta koska kyseessä vapaaehtoinen ihmiskoe - Kiinnostaisi tietää mitä ihmettä tarkoittaa "perusterve"? Eli onko niin että jos henkilö on vaikkapa erittäin ylipainoinen mutta ei ole vielä todettu sairauksia, niin lätkäistäänkö hänet tilastoihin "perusterveenä"?
- En ole perehtynyt koronaan mitenkään kattavasti ja ilmeisesti se saattaa joillain olla vakavakin tauti mutta en siltikään ota noita epämääräisiä koronarokotteita. En halua esim mahdollista veritulppaa yms haittoja. Koronarokotteista vaikuttaisi olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Koronapassikin vaikuttaa tehottomalta ja vaikuttaa olevan vain Raamatussa mainitun pedon merkin esiaste eli ihmisten hallintaa. En aio koronapassiakaan hommata koska se on perustuslain vastaista syrjintää. t. kristitty
- On minulla terveydellinen syy: en halua koronarokotteiden mahdollisia haittavaikutuksia.
- Skodahan on just hyvä
- Itse ajattelin seuraavaksi ostaa Toyota Corollan
- Mitä malleja sinulla on ollut? Onko esim Corolla huono?
- Eikös joissain Audeissa ole galvanoitu pohja
- Oliko mikä Seatin malli ja mikä vuosimalli?
- Mikäs niissä on vikana?
- En ole ikinä uskonut joulupukkiin. Joulupukki on saatanan masinoima satuhahmo.
Poliitikkojen lupaukset ovat kuin vesi joka valuu vuotavan laivan pohjasta läpi.
Missä on esimerkiksi "vappusatanen"?
Valhettelu on syntiä ja kyllä se tilipäivä vielä jokaiselle "vaalilupausten" antajallekin koittaa. - hyi
- Siis minultako kysyt?
- en ota epämääräisiä koronarokotteita joista voi tulla ties mitä haittoja.
miksi sinäkin yrität painostaa ottamaan tuommosia ihme rokotteita - Miten niin? Ei hän tietääkseni siellä ole kellekään noin sanonut.
Itse en aio koronapassia hankkia joten eipä tule tuommosia ongelmia. Toivottavasti Jarkkokin ymmärtää että koronapassi on perustuslain vastainen