- Ei olekaan. Sehän tässä sairasta onkin. Todellinen suoja olisi rokote joka estäisi tartunnan saamisen. Mutta eihän semmoista ole.
- Niinpä
- Koronarokotteet eivät estä tartuntoja, ja niistä voi tulla pahojakin haittavaikutuksia.
- monet "herätykset" ovat valitettavasti eksytyksiä
- uskon että alkulämmöt otetaan koronapassilla ja sitten pikku hiljaa käteisen käyttö loppuu ja samaan "passiin" rahat eli pedon merkki 666
- koronapassi 666
- siinä
http://www.kotipetripaavola.com/Onko Jehovan todistajien oppi Raamatun ilmoittama oppi.html - Niin no näyttää olevan niin että jos kuka tahansa kyseenalaistaa koronarokotteiden turvallisuuden, niin sitten on niitä jotka alkavat heitellä jotain salaliittoteoria-kortteja ja foliohattu-juttujaan..
Itse kyseenalaistan koronarokotteiden turvallisuuden enkä aio niitä ottaa. - Niin no faktahan on se että uskovakin saattaa kuolla. Itse olen kristitty enkä ota koronarokotteita koska en halua mahdollisia haittavaikutuksia mutta en itse ole missään vaiheessa väittänyt ettenkö voisi saada koronaa ja ettenkö saattaisi myös kuolla siihen.
Minkä tilastojen mukaan? On erittäin ontuvaa argumentoida lauseella "tilastojen mukaan" näyttämättä edes niitä tilastoja. - Ei korkilla ole mitään tekemistä sen kanssa että koronarokotteet voivat aiheuttaa vakavia haittoja.
- Onko sitaattia Petriltä koskien väitettäsi että hän olisi väittänyt että noin voi välttää koronan? Eikös tuossa dokumentissa ole kyse vain siitä että ei ota rokotteita? Jos väität jonkun sanoneen jotain niin pistäppä suoraa sitaattia henkilön sanomisista sitten.
- Joo en tiedä oikeastaan Azuza-kadun tapahtumista paljoakaan.
- Sinulla on pienet ongelmat.
Olen antanut parran kasvaa jo kohta kaksi viikkoa täysin vapaasti, ja aion jatkaa samalla linjalla. jotain siistimistä aion kyllä tehdä.
Mitä tulee nilkkojen paljauteen, se on järjetöntä varsinkin talvella. - koronapassi 666
- Mikä tämä Venäjä-juttu oikein on? Eli jos kyseenalaistaa koronarokotteet niin on automaattisesti muka joku venäjämielinen? laita nyt jo valoja päälle siellä
- Mistä tiedät että hän on teholla?
- ei se välttämättä ole harmiton
lukaise vaikka rokotehaitat.fi - lopeta nyt jo tuo harhaoppisi julistaminen
Raamatusta et löydä yhtään kohtaa jossa olisi vauvoja kastettu. Raamatussa kaikki vesikasteet ovat uskoontulon jälkeen suoritettuja - Joo ihmisten kaataminen selälleen ei ole Raamatullista toimintaa ja käsittääkseni siinä saattaa vaikuttaa kundaliinikäärmevoima. Raamatussa ei esim apostolit laittaneet ihmisiä kaatojonoon ja sitten alkaneet kaataa heitä taaksepäin. Älkää menkö kaatamiskokouksiin.
Koko helluntai"herätyskin" azuza kadulla on kyseenalainen - kaikki ev lutin jäsenet ovat osallisia ev lutin synteihin ja he myös rahoittavat sitä kirkollisverolla.
tässä on kehotus erota kaikista niistä uskonyhteyksistä jotka ovat mukana ekumeniassa
Ilm. 18:4
Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
Täydellistä seurakuntaa ei ole mutta semmoisista uskonyhteyksistä tulee erota ja poistua jotka esim ovat mukana ekumeniassa (eksytystä) tai ovat muulla tavoin harhaoppisia kuten ev lut kirkko joka opettaa epäraamatullista harhaoppia nimeltä vauvakaste ja sallii naiset sananopettajina vaikka sananopettajan tehtävä kuuluu niille miehille jotka Jumala on siihen asettanut.