- Joo en ole menossa.
- Suoria sitaatteja Paavolalta kiitos
kannattaisi olla tarkkana kun syyttelee vääräksi profeetaksi koska itse olet väärän todistuksen antaja jos olet itse väärässä - Eli Ahviolla on Sisu-niminen koira, joten hän ihannoi siksi jotain aatetta?
Ja mitä Ahvion hiustyylillä on tekemistä minkään kanssa? - Onko todisteita väitetystä ekumenian syötöstä? Esim jokin sitaatti Ahviolta.
Itse irtisanoudun ekumeniasta totaalisesti koska sehän on hirvittävä eksytys - mitä hienoa on itsemurhassa?
yhdessäkään murhaajassa ei asu ikuinen elämä - siksipä ei kannata koota aarteita maan päälle koska varkaat varastavat ja ruoste raiskaa esim autoa
- olen saanut Jumalan armosta olla jo viisi vuotta täysin raitis
selvästi pidemmälle - niin tai lexuksella
- ihanaa
- Kannattaa säilyttää pyöriä sisätiloissa. Siis oman asunnon sisällä.
- En tiedä. Itse olin jokin aika sitten ambulanssissa kun olin kaatunut selälleni ja selkään sattui paljon. Ambulanssiukko kyseli että miksi en kävellyt viereiselle terveysasemalle. Enpä soittele jatkossa ambulanssia sitten kun en jaksa kuunnella tuommoista ihme syyllistämistä.
- joo sinne vaan vaikka Sörnäisiin niin pääsee kätevästi metrolla ja raitsikalla paikkoihin
- hienoa! Onko teillä sitä porvariston hillittyä charmia
p.s. pääsenkö rapujuhliinne - Joittenkin ei pitäisi olla internetissä ollenkaan koska eiväthän he kirjoittele nettiin muuta kuin hirveää ilkeää sontaa.
Jaksamisia aloittajalle. - jep vaikka Kuopijoon
- onko Kankitiellä tietokoneet
- Ettehän te tiedä onko ilkeä kommentoija Jyväskylästä
aloittaja mene vaikka tänne
https://herranomat.fi/ - .................
- Jaksamisia sinulle. Tää on ihan sairasta touhua. Itse olen tosiaankin vartija, ja meiltäkin jo kysellään koronatodistuksia ja että aionko ottaa rokotukset. Ilmoitin että ei ole ja en aio.
- Miten niin? Hehän ovat järkeviä kun eivät ota kokeellisia geeniterapiavalmisteita jotka ovat mahdollisesti haitallisia ja tehottomia