Nyt lunastamaan vaalilupauksia

Anonyymi

Miten Kaisa G vaalilupaukset voivat toteutua. Nyt on näytönpaikka.

22

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertaappa vähän, mitä hän lupasi?

    • Anonyymi

      Kaikki lupaukset on jo lunastettu tänään puoleenpäivään mennessä. Pöytä on puhdas.

    • Anonyymi

      No niin, nyt voidaan keskittyä kehittelemään sitä maakuntaveroa ja sen suuruutta. Kepullahan siitä on jo valmiit suunnitelmat, mutta yrittävät jallittaa sitä eduskuntavaalien yli.

      • Anonyymi

        Kyllä isoveli valvoo etelässä meitä, antaa rahaa väkiluvun mukaan. Ei siinä auta vaikka soterahoja käytettäisi vaikka tutkimuksiin, sillä tutkivat sellaista, mikä on jo 10 vuotta sitten todettu yritysten toimesta. Ei yliopisto mitään kehitä, turha sinne on rahaa työntää.


    • Anonyymi

      Verotuksen kiristyminenhän on selviö, mutta sitä piilotellaan, koska nykyhallituksessa olevat päättäjät tietävät jo, etteivät ole seuraavassa hallituksessa vastaamassa henkilöinä teoistaan.

    • Anonyymi

      Kyllä minä pojalleni lupasin työpaikan, kun tulen valituksi aluevaltuustoon. Kyllä siellä varmaan on jokin johtajan paikka, vaikkei hän johtamisesta tiedä hölökäsen pöläystä. Mutta lupaukset tulee pitää, niin minä pojallenikin sanoin. Kyllä isi hoitaa....

      • Anonyymi

        Olet sinä ihana isi ja varmaankin uskollinen aviopuoliso. Tekstistäsi kuultaa läpi perhekeskeinen sydämellisyys. Toivottavasti poikasi pian kotiutuu ja saa helpon työn. Vietätte sitten perheen kanssa ihania koti-iltoja. Hienoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä ihana isi ja varmaankin uskollinen aviopuoliso. Tekstistäsi kuultaa läpi perhekeskeinen sydämellisyys. Toivottavasti poikasi pian kotiutuu ja saa helpon työn. Vietätte sitten perheen kanssa ihania koti-iltoja. Hienoa!

        Enhän minä aviopuoliso ole, kun seurustelen salaa samansukupuolisen kanssa. Kyllä meillä vallitsee persekeskeinen sydämellisyys, niin kuin kaikilla vihreillä pareilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä ihana isi ja varmaankin uskollinen aviopuoliso. Tekstistäsi kuultaa läpi perhekeskeinen sydämellisyys. Toivottavasti poikasi pian kotiutuu ja saa helpon työn. Vietätte sitten perheen kanssa ihania koti-iltoja. Hienoa!

        Juu, kyllä lupaukseni pidän, annan pojalleni 50-vuotislahjaksi virkapaikan liitosta. Ei hän itse osaa töitä hankkia. Kukapa ei lapsiaan auttaisi.

        Isi täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä aviopuoliso ole, kun seurustelen salaa samansukupuolisen kanssa. Kyllä meillä vallitsee persekeskeinen sydämellisyys, niin kuin kaikilla vihreillä pareilla.

        Miten sinä sitten isä olet? Vai oletko loikkari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kyllä lupaukseni pidän, annan pojalleni 50-vuotislahjaksi virkapaikan liitosta. Ei hän itse osaa töitä hankkia. Kukapa ei lapsiaan auttaisi.

        Isi täällä

        Mutta onhan pojalla äiti. Missä hän on? Onko hän se pyöreä, vaalea Helsingistä vai korppikotka maalta? Vai kuka?


      • Anonyymi

        Lupasinhan minä tyttärellenikin puhujapaikan yliopistolta lokakuussa. Harmi, kun joutui puhumaan tyhjille seinille, kun kuulijoita ei ollutkaan. Oli sentää Kinnunen....rakas ystävä.


    • Anonyymi

      Lupasin olla äänestämättä ja pidin lupaukseni.

    • ei naisten tehtävä ole pyrkiä hallitusmieheksi eli päättäjäksi. Niin meille opettaa Raamattu. Ei nainen saa hallita miestään aluevaltuustostakaan käsin

      • Anonyymi

        Saako mies joka on muuttanut sukupuolensa? Persuissa tällainen on.


    • Anonyymi

      Vieläkö tänäpäivänä oikein JOKU? katselee tosimielellä ja uskoo poliitikkojen ns. vaalikeskusteluja , onhan ne kivoja hupiohjelmia ajankuluna , mut ei niitä voi pitää muuten , kuin sketsinä. Äänestäminenkin on vanhanaikaista ,paitsi Pressavaalit !

      • Anonyymi

        Presidentti tulisi valita eduskunnassa arpomalla. Eduskunnassa on se hopeinen kannu, mihin liput voi pudottaa. Eniten ääniä saanut on pressa.


    • Anonyymi

      ?? Tiedätte kyllä !

    • Anonyymi

      Minä lahjoitan johtajaosallani lapsilleni manit,ettei tartte työttömyysrahan kanssa elellä, eikä hakea sitä,jos jostain syystä ei "töihin" pääsisi .Kannattaa äänestää !!

      • Anonyymi

        Mikä se työttömyysraha on, veteraani?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe