Nyt lunastamaan vaalilupauksia

Anonyymi

Miten Kaisa G vaalilupaukset voivat toteutua. Nyt on näytönpaikka.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertaappa vähän, mitä hän lupasi?

• Anonyymi

Kaikki lupaukset on jo lunastettu tänään puoleenpäivään mennessä. Pöytä on puhdas.

• Anonyymi

No niin, nyt voidaan keskittyä kehittelemään sitä maakuntaveroa ja sen suuruutta. Kepullahan siitä on jo valmiit suunnitelmat, mutta yrittävät jallittaa sitä eduskuntavaalien yli.

• Anonyymi

Kyllä isoveli valvoo etelässä meitä, antaa rahaa väkiluvun mukaan. Ei siinä auta vaikka soterahoja käytettäisi vaikka tutkimuksiin, sillä tutkivat sellaista, mikä on jo 10 vuotta sitten todettu yritysten toimesta. Ei yliopisto mitään kehitä, turha sinne on rahaa työntää.

• Anonyymi

Verotuksen kiristyminenhän on selviö, mutta sitä piilotellaan, koska nykyhallituksessa olevat päättäjät tietävät jo, etteivät ole seuraavassa hallituksessa vastaamassa henkilöinä teoistaan.

• Anonyymi

Kyllä minä pojalleni lupasin työpaikan, kun tulen valituksi aluevaltuustoon. Kyllä siellä varmaan on jokin johtajan paikka, vaikkei hän johtamisesta tiedä hölökäsen pöläystä. Mutta lupaukset tulee pitää, niin minä pojallenikin sanoin. Kyllä isi hoitaa....

• Anonyymi

Olet sinä ihana isi ja varmaankin uskollinen aviopuoliso. Tekstistäsi kuultaa läpi perhekeskeinen sydämellisyys. Toivottavasti poikasi pian kotiutuu ja saa helpon työn. Vietätte sitten perheen kanssa ihania koti-iltoja. Hienoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinä ihana isi ja varmaankin uskollinen aviopuoliso. Tekstistäsi kuultaa läpi perhekeskeinen sydämellisyys. Toivottavasti poikasi pian kotiutuu ja saa helpon työn. Vietätte sitten perheen kanssa ihania koti-iltoja. Hienoa!

Enhän minä aviopuoliso ole, kun seurustelen salaa samansukupuolisen kanssa. Kyllä meillä vallitsee persekeskeinen sydämellisyys, niin kuin kaikilla vihreillä pareilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kyllä lupaukseni pidän, annan pojalleni 50-vuotislahjaksi virkapaikan liitosta. Ei hän itse osaa töitä hankkia. Kukapa ei lapsiaan auttaisi.

Isi täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä aviopuoliso ole, kun seurustelen salaa samansukupuolisen kanssa. Kyllä meillä vallitsee persekeskeinen sydämellisyys, niin kuin kaikilla vihreillä pareilla.

Miten sinä sitten isä olet? Vai oletko loikkari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kyllä lupaukseni pidän, annan pojalleni 50-vuotislahjaksi virkapaikan liitosta. Ei hän itse osaa töitä hankkia. Kukapa ei lapsiaan auttaisi.

Isi täällä

Mutta onhan pojalla äiti. Missä hän on? Onko hän se pyöreä, vaalea Helsingistä vai korppikotka maalta? Vai kuka?

• Anonyymi

Lupasinhan minä tyttärellenikin puhujapaikan yliopistolta lokakuussa. Harmi, kun joutui puhumaan tyhjille seinille, kun kuulijoita ei ollutkaan. Oli sentää Kinnunen....rakas ystävä.

• Anonyymi

Lupasin olla äänestämättä ja pidin lupaukseni.

• ei naisten tehtävä ole pyrkiä hallitusmieheksi eli päättäjäksi. Niin meille opettaa Raamattu. Ei nainen saa hallita miestään aluevaltuustostakaan käsin

• Anonyymi

Saako mies joka on muuttanut sukupuolensa? Persuissa tällainen on.

• Anonyymi

Vieläkö tänäpäivänä oikein JOKU? katselee tosimielellä ja uskoo poliitikkojen ns. vaalikeskusteluja , onhan ne kivoja hupiohjelmia ajankuluna , mut ei niitä voi pitää muuten , kuin sketsinä. Äänestäminenkin on vanhanaikaista ,paitsi Pressavaalit !

• Anonyymi

Presidentti tulisi valita eduskunnassa arpomalla. Eduskunnassa on se hopeinen kannu, mihin liput voi pudottaa. Eniten ääniä saanut on pressa.

• Anonyymi

?? Tiedätte kyllä !

• Anonyymi

Minä lahjoitan johtajaosallani lapsilleni manit,ettei tartte työttömyysrahan kanssa elellä, eikä hakea sitä,jos jostain syystä ei "töihin" pääsisi .Kannattaa äänestää !!

• Anonyymi

Mikä se työttömyysraha on, veteraani?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8816
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3822
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3319
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      258
      2631
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2237
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2055
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      30
      2044
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1932
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1803
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe