- lukaise rokotehaitat.fi
- totta turiset.
on järkyttävää miten moni suostuu vapaaehtoisesti suureen ihmiskokeeseen jonka haitoista saa ilmeisesti jotain vähäisiä korvauksia
surullista - moro THL
- Miten niin? Jos rokotteiden teho on negatiivinen, rokottamattomilla on parempi vastustuskyky.
- Eihän lapsi välttämättä ymmärrä tai tiedä niistä mahdollisista haitoista.
ja moro THL - MV-lehti ilmeisesti toden totta on joku venäläismielinen julkaisu koska eikös siellä ole janus putkonenkin - entinen verkkomedian toimittelija
voi siellä silti faktatietoakin olla mutta itse en Mv lehteä lue
sitäkin mietin että mitenköhän paljon on koronarealistit.comiakin solutettu ja kaikkia muitakin aktivistiryhmiä - jokainen on yksilö ja vastaa itse omista teoistaan ja tekemättä jättämisistään
uskon että koronapassi on Raamatussa mainitun pedon merkin alkulämmittelyä - joo valitettavasti moni on aivopesty koska lukee vain iltasontia yms roskaa
ite oon pistänyt täysboikottiin nämä
kaikki suomalaiset sanomalehdet
kaikki suomalaiset iltapäivälehdet
kaikki ulkomaalaiset valtamediat
kaikki valtamediat yleensäkin
järkyttävää kuraa - Jaa....taas näitä turvavyö-tason argumentteja.
rokotteet eivät estä leviämistä joten eihän millään ihme passeilla mitään saada aikaan - lue Raamattua ja etsi Herraa kun Hänet vielä voi löytää
- Uskon että johtuu siitä että kohtapuoliin tietyt tahot laittavat liikkeelle uuden koronaviruksen corona 2:n ja sitten taas rajoitukset ja passit ja kaiken maailman myllytykset.
- en ota passia-
- en ota rokotteita- - en sanoisi rehelliseksi työksi sitä että piikittää ihmisiin jotain epämääräisiä valmisteita
- ei Suomessa ole hyviä johtajia, siis esim hallituksessa
hallitus on Suomen tuhoamisen asialla. - no en kyllä itse menisi USA:aan muutenkaan. Ihan järkyttävä maa
- minulla meni luotto terveysviranomaiseen jo silloin kun Pandemrixistä tuli narkolepsioita
- ei ole mitään uutta auringon alla
valitettavasti aina tulee olemaan niitä jotka ovat ahneita köyhien riistäjiä - Ei kantsi välittää
- karavaani kulkee ja koirat haukkuu --- - aivan sama mulle vaikka tulisi maximum resetti
turvaan Jumalaan, eikä Jumala koskaan hylkää katuvaa syntistä - Kyllä. Kaikki salattu tulee kyllä lopulta valoon.
- Niinpä. Vastuu on rokotteiden ottajilla. jotain vähäisiä korvauksia ilmeisesti saattaa saada haitoista.
Lääkärien ja hoitajien tehtävä on auttaa ihmisiä eikä piikitellä heihin jotain epämääräisiä rokotteita joiden haitat saattavat olla erittäin vakavat.