Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Vanha+ketju+viesti+mut+tää+ei+oo+lautaillessa+käyny+vaa+suksilla+tää+kävi+itseasiassa+tänään+laskin+hyppyri+mäkeä+ja+kaaduin+kyykylleen+ja+vauhti+ei+pysähtyny+näin+sit+et+eessä+on+iso+rautanen+putki+ja+päätin+sit+sulkee+silmät+ku+oliha+se+ny+aika+hirveetä+ku+vauhti+ei+pysähtyny+nii+sit+seuraavana+istuin+maassa+sattu+takapuoleen+ja+käteen+nenää+en+tuntenu+lainkaa+koska+oli+lentäny+rautaputkeen+naamaeellä+sitten+kaverit+tuli+äkkiä+mun+luo+ja+toi+mulle+paperia+ja+sitten+pyysin+päästä+vessaan+ja+kyllä+vähän+nauratti+ku+nenä+oli+turvoksissa+ja+en+tuntenu+sitä+lainkaan+sit+kaverit+vei+sisälle+istumaan+ja+sit+siellä+töissä+oleva+tuli+kyselemään+tiedänkö+kuka+olen+tai+missä+olen+sanoin+sitten+että+tiedän+sitten+vähän+ajan+päästä+takaisin+mäkeen+mutta+päätin+että+en+mene+hyppyrimäkeen+enää+tänään+käteen+sattuu+hirveästi+kun+sen+päälle+jotenkin+menin+tossa+pari+tuntia+sitten+istahdin+käden+päälle+vahingossa+niin+särkee+2x+enemmän+ja+nenään+sattuu+myös+vähän+ja+naamassa+ruvet+mutta+tämmönen+keissi.😂