Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Dipikiki
profiilit
Dipikiki
Dipikiki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis+mullakin+on+vähä+toi...+Tuntuu+siltä+et+oon+yrittäny+olla+niille+niin+kiva+ku+hyvä+ystävä+mut+kolmen+porukassa+aina+tulee+ongelmia.+Musta+tuntuu+että+ne+luulee+et+mua+ei+kiinnosta+niitten+jutut+mutta+todellakin+kiinnostais.+mun+toinen+kamu+ei+niin+ärsyttävä+ole,+mutta+toinen+taas+yrittää+laittaa+mut+alas.+Kysyin+muutaman+kerran+voinko+mäkin+tulla?+Nii+sit+ne+sano+jotain+tekosyitä+ja+mua+niin+ärsytti.+Pyysin+heidän+lopettamaan+niitten+asioista+puhuminen+jossa+minä+olen+mukana+mutta+hetken+päästä+se+taas+alkaa+enkä+kerkeä+sanomaan+mitään.+Ollaan+siis+parhaita+kavereita+mut+en+silti+vissiin+riitä+niille...+oon+aika+herkkä+mut+oon+yrittänyt+ottaa+asenteen+että+en+suutu+ja+ne+välillä+jopa+haukkuu+mun+taitoja+”läpällä”+vaikka+ite+en+KOSKAAN+ole+sanonut+niille+mitään+haukkumasanaa!+Ymmärrän+että+moni+on+aina+se+kolmas+pyörä+mutta+kun+vain+pääsee+juttuihin+mukaan+niin+varmasti+tulee+kivaa+:)+jos+oikeesti+ne+puhuu+kaikesta+mihin+sua+ei+kutsuta+kannattaa+puhua+vanhemmille+tai+jollekin+läheiselle.+Kannattaa+myös+puhua+vähän+enemmän+niin+ehkä+ne+kuuntelee+myös+sun+juttuja.+Ja+jos+ne+oikeesti+tuntuu+ärsyttävän+sua+niin+sano+niille+suoraan+että+”Oonko+teille+kaveri+vai+muukalainen?!”+Mutta+pitäkää+kivat+päivät+ja+yrittäkää+tutustua+myös+uusiin+ihmisiin+niin+varmasti+joku+tulee+välittämään+teistä!
18.02.2022 12:45
1 / 1