Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. OLKAA+VAROVAISIA!!!!?+Olen+menettänyt+900€+vuokrattuani+asunnon+airbn:n+kautta.+Löysin+sopivan+asunnon+Fotocasa.es+sivuilta.+Omistaja+sanoi,+että+hän+vuokraa+asuunon+airbnb:n+kautta.+Se+on+kuulemma+turvallisinta+minulle.+Omistaja+neuvoi+miten+täytän+lomakkeen+ja+maksan+vuokraennakon+sekä+yhden+kuun+vuokran.+Sain+asunnon+vuokrauksesta+ja+maksusta+vahvistuksen+sähköpostiini.+Lähettäjänä+oli+airbnb+ja+lomakkeessa+oli+airbnb:n+logo.+Kaikki+näytti+olevan+hyvässä+järjestyksessä.+Lomakkeessa+oli+myös+asunnon+haltijan+sähköpostiosoite.+Nyt+kun+matka+lähestyy+otin+yhteyttä+omistajaan+kysyäkseni+mistä+saan+avaimen.+Ei+mitään+vastausta.+Otin+yhteyttä+vastauksen+lähettäneeseen+airbnb:ään.+Ei+vastausta.+Otin+yhteyttä+airbnb:n+tukihenkilöön.+Lähetin+heille+valokuvat+omistajan+viesteistä,+varauksen+ja+maksun+vahvistuslomakkeesta+sekä+valokuvan+maksusta.+Varausnumero+ei+ole+airbnb:n,+eikä+tili+ole+airbnb:n.+Olen+joutunut+nettihuijauksen+kohteeksi.+Rahoja+en+saa+takaisin,+koska+ne+eivät+ole+airbnb:n+tilillä.+Olen+masentunut.+Kauan+odottamani+loma+Malagaan+on+haihtunut+ilmaan+.+900€+on+suuri+raha+pienestä+eläkkeestäni.+Siis+liikkeellä+on+rikollisia+jotka+vuokraavat+asunnon+airbn:n+lomakeella.+Lähettävät+vahvistuksen+airbnb:n+lomakkeella.+Olen+71-vuotias+ja+tällä+hetkellä+hyvin+surullinen.+Mihin+voi+enään+luottaa?