Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
diibad44ba
profiilit
diibad44ba
diibad44ba
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+olekaan+kuullut+että+jarruneste+olisi+vaihdettava.+Miksi?+Ja+jarruihin+"tarvittava+määrä+osia".+Kuulostat+vielä+asiantuntemattomalta+kuin+minä.
28.03.2022 22:06
Eihän+se+ole+kenenkään+etu+jos+riidellään.+
Parempaa+vaihtaa+tietoa+-+minä+olen+täällä+saanut+tietoa,+vastauksia+päivänkohtaiseen+ongelmaan.+
Toki+huomannut,+että+jotkut+tiedon+tarjoajista+ovat+aika+rajouttuneita.+Että+naisenpuoli+osaisi+ajaa+autoa+ja+haluta+sen+korjattavan.
;-)
28.03.2022 21:39
Kuka+mielestäsi+oli+trolli?+OP+vai+joku+kommentoija?
Miksi+sinun+pitäisi+saada+paimentaa,+määritellä,++mistä+ja+miten+puhutaan?+Oletko+itse+trolli+vai+disinformaatiovaikuttaja?
28.03.2022 19:20
Ei+vielä+päätetä+tätä+keskustelua.+OP+Honda+oli+perjantaista+maanantaihin+autotallissa.+
Maanantaina+sitten+ajettiin+ulos+ja+käynnissä+ollessaan+tölväistiin+jarrupoljinta+pari+tusinaa+kertaa.+Ajettiin+koeajo,+n.+3+km,++Oikea+jarrulevy+tuntui+kuumemmalta+kuin+vasen,+mutta+ei+hajua+eikä+niin+kuuma+kuin+perjantaina.
Annettiin+jäähtyä+vajaa+tunti,+sitten+startattiin,+poljettiin+voimakkaasti+jarrupoljinta+pari+tusinaa+kertaa,+ajettiin+koeajoa++n.+5+km.+Oikea+etujarrulevy+oli+kenties+hieman+lämpimämpi+kuin+vasen.
Odotin+tunnin,+pari.+Käynnistin,+poljin+jarrupoljinta+pari+tusinaa+kertaa,+ajoin+kaupunkiajomaiset++(paljon+risteyksia,+liikennevaloja+ym.)+ja+kotiin+saapuessa+ongelma+oikea+oli+yhtä+lämmin+kuin+ongelmaton+vasen.
Kiitos+kaikille+näkemyksistä,+spekulaatioista+ja+ihan+oikeista+mekaanisista+tiedoista.+
Nyt+voin+ajella+sen+250+km+varovasti+ja+tarkkaillen,+jopa+välillä+pysähtyen+etuoikean+jarrulevyä+jäähdytellen.+Perillä+voi+sitten+ottaa+pyörän+pois+ja+kilkutella+ja+kalkkutella+ruostunutta+tai+muuten+jumittavaa+jarrujärjestelmää.
Kiitos+kaikille!
28.03.2022 18:54
1 / 1