Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Varmasti+löytyy.+Tuo+on+saatava+loppumaan.+Oli+meitä+10+tai+50+niin+jokainen+on+varmasti+tärkeä+osa+yrittämään+lopettamaan+tämä+hulluus+mitä+siellä+nyt,+siis+nyt,+tapahtuu.+Yksi+löytyy+täältä.+Ja+niille+jo+etukäteen+sanon+että+mietitty+on+ja+pitkään+mitä+siellä+voi+odottaa.
  2. Vapaaehtoinen.+Puhut+asiaa.+Pitäisi+löyää+joku+joka+on+jo+tietoinen+kuinka+sinne+pääsee+ja+saada+hänet+tai+joku+muu+joka+pystyisi+auttamaan+asian+organisoimisessa.+Elii+täälläkin+foorumilla+on+varmasti+oikeasti,+siis+oikeasti+miettinyt+asian+loppuun+asti+ja+olisi+valmis+lähtemään+tietäen+riskit,+eli+paluulippua+ei+välttämättä+kannata+hankkia.+Olen+itse+seurannut+tapahtumia+voimattomana+kun+miettii+että+tuo+sama+voi+tapahtua+täälläkin+ja+on+itse+asiassa+tapahtunutkin.+Nyt+viimeinen+pisara+on+nämä+julmat+joukkomurhat.+Aivan+silmitöntä+ja+raakaa.+Ihmishengellä+ei+mitään+arvoa.+Tuon+on+loputtava.+En+tarkoita+että+kun+täältä+saadaan+kasaan+muutama+kymmenen+miestä+niin+se+suuremmin+vaikuttaa+sodan+kulkuun+mutta+jokainen+henki+mitä+siellä+voitaisiin+pelastaa+on+aina+tärkeä.+Täytyy+kuitenkin+muistaa+että+tämä+taas+vaatii+riistämään+hengen+viholliselta,+mutta+onko+kaikki+siihen+valmiita.+Itse+olen+miettinyt+tuota+nyt+vakavasti+ja+se+on+vaan+hyväksyttävä+että+vihollisenkin+henki+on+yksi+ja+ainoa,+mutta+raakuus+on+vaan+saatava+loppumaan.+Eli+minä+olen+valmis+lähtemään+tietäen+riskit+ja+sen+että+siellä+tulee+näkemään+ja+kokemaan+varmasti+sellaista+mitä+ei+voi+edes+etukäteen+mitenkään+valmistautua.+Mutta+jos+joku+tietää,tuntee+jonkun+joka+tällaisen+ryhmän+voisi+sinne+organisoida+niin+tämä+saisi+tähän+halukkaiten+epätietoisuuten+jotakin+oikeata+tietoa+ja+asia+menisi+eteenpäin.+Infoa+heti+tänne+kun+oikeasti+sellainen+löytyy+ja+nopeasti.