Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Fishinguy
profiilit
Fishinguy
Fishinguy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt+on+pakko+laittaa+se+ketjun+ensimmäinen+järkevä+viesti+5+vuoteen.+
Nyt+kun+tähän+lankaan+törmäs,+niin+ei+mikään+ihme+että+Veikkaus+on+ylivoimasesti+pehmein+saitti+jolla+oon+pelannut,+kun+näkee+tän+ketjun+ajatusmaailmaa.
Viimesen+5v+aikana+n+150k+voitolla+pelkistä+Veikan+turnauksista+suht+pienellä+pelimäärällä+(n+25h/vko)+.+Ihmiset+ei+osaa+foldata,+kukaan+ei+bluffaa,+kaikki+maksaa+kaiken,+icm:stä+ei+tietookaan.+Mikä+v*+siinä+on+niin+vaikeeta+pelata+voitollisesti?+
Osa+varmaan+täällä+tunnistaa+mun+nimimerkinkin.++Tai+sitten+ei,+kun+saittia+leimataan+rigatuks+jollain+parin+käden+otannalla.+
Ykskin+täällä+sanoi+keränneensä+"screenshotteja"+bad+beateista+wordiin.+Kerääköhän+kyseinen+hlö+myös+screenshotteja+siitä+kun+se+80%+pitää?+Tai+siitä+kun+itse+vetää+välillä+ohi?
Noi+häviöt+vaan+ylikorostuu,+koska+ne+jää+päällimmäisenä+mieleen.+Ja+se+että+joku+vetää+jollain+22:lla+naulojen+ohi+tapahtuu+kerran+viidestä.+Se+on+siis+todennäköisempää,+kuin+heittää+lautapelissä+nopalla+kutonen.
Ja+turha+marista+jostain+"50+000"+pelatusta+kädestä,+ja+silti+oon+häviöllä,+joten+ei+mee+varianssin+piikkiin!"+Vastaus;+Oot+vaan+häviävä+pelaaja.+Ihmisillä+on+tapana+yliarvioida+omat+pokerilahjansa.+
Enempää+en+ala+avaan,+kun+kusen+vaan+omiin+muroihin+jos+täällä+koutsaan.+Tainno.+Ei+kai+sillä+oo+väliä+vaikka+koutsaisinkin.+Samat+kalat+siellä+on+vuodesta+toiseen,+eikä+kukaan+oo+mitään+oppinu+vaikka+netti+on+pullollaan+ilmasta+opetusmateriaalia.
Kattokaa+peiliin+ja+opetelkaa+pelaan.+Muuta+neuvoa+ei+tule.+
Terkut+muille+mtt+reguille.
25.04.2022 03:20
1 / 1