Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SeSaakelinSekapää
profiilit
SeSaakelinSekapää
SeSaakelinSekapää
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämän+kanssa+ihan+samaa+mieltä.+Meidän+paikkakunnalla+painostettiin+oikein+urakalla+siirtymään+buvidalille+ja+harmittaa+kun+vituiks+Han+se+sit+meni,+niinko+pelkäsin+että+käy.+Xonehoito+oli+mulle+ainoa,+hemmetti+se+ainoa+asia+mikä+ikinä+vihdoinkin+autto+mua+laittaan+mun+elämäni+kondikseen,+saavutin+sen+tavallisen+tylsän+arjen+mistä+aina+olin+haaveillut.+No+joo+tosiaan+ensin+mulle+oltiin+että+se+on+palkinto+kun+"pääsee+buvidalille"+turhaan+pelkäät+mitään..+No+siihen+olin+että+mistä+helvakosta+sinä+tiedät+mitään+mun+peloista?+Pelkäsin+esim.+Sitä+että+mä+en+osaa+ajatella+elämääni+viikkoa+kerrallaan,+koen+että+mun+pitää+riittävän+usein+muistutella+itselleni+että+mulla+on+päihdeongelma,+mun+tapauksessa+päivittäin.+Ja+filmillä+se+hoitu,+kotona+ja+hakupaikassa+aina+joka+aamu+pyhitin+sen+10min+siihen+et+hoidan+mun+päihdeongelman+pois+päiväjärjestyksestä,+eikä+sitä+tartte+enää+enempää+sit+miettiä,+eikä+se+siinä+tulekaan/tullutkaan+mieleen.+Pitäkää+siis+palkintonne+kiitos+mulle+riittää+tää+tää+kun+kerran+toimii.+Sitten+mun+hoitomesta+päätti+että+nyt+uusitaan+hoitosopimus,+ja+uutta+ei+tarvitse+ees+allekirjoittaa+kun+se+on+silti+pätevä,+vitut+siitä+mitä+ollaan+sovittu+aiemmin,+esim.+viimeistä+kotilääkepäivää+mulle+ei+myönnetty+kirveelläkään,+yli+puoli+vuotta+reilusti+hain+kahdesti+viikossa+lääkkeet+teekoolta.+Sitten+tapahtui+jotain+tyyliin+annoin+tulta+jollekin+randomille+hoitomesta+edessä+koska+siinä+sijaitsee+tupakoitikatos+ja+koska+olen+sillee+yleiskohtelias+ja+noin.+Hoitaja+katsoi+ikkunasta+ja+minä+kuulemma+sitten+vastaanotin+joltain+tyypiltä+jotain,+minut+on+nähty+turha+selitellä+kiinni+jäit+ja+mitä+siitä+seurasi?+Menetin+kaikki+kotilääkepäiväni+määrittämättömäksi+ajaksi,+ja+jos+haluan+kotipäiviä+vielä,+niin+siirryn+buvidalille.+Sitten+kun+joka+aamu+siellä+kiltisti+kävin+kelataksi+oikeus+sun+muuta+kun+on,+niin+sitten+he+puolestani+päättivät+minun+olevan+valmis+vaihtamaan+lääkemuotoa.+Ja+nyt+kun+kaikki+on+mennyt+mulla+päin+prinkkalaa+kun+jos+tiistaina+haen+piikin+niin+perjantaina+mieli+on+viemässä+mieron+tielle,+mullako+joku+päihdeongelma,+niin+on+kun+niitä+ei+ole+eikä+kukaan+ole+mistään+ongelmasta+mitään+puhellut+hetkeen,+mitä+nyt+tiistaina+mut+niinkun+napander+sanoo,+viikonloppu+täällä+taas.+Ja+kun+lapsetkin+taas+menetin+ja+kodin+ja+kortinkin+niin+onko+vielä+jotain+mikä+voisi+mennä+vituiksi?+Hoito+katketa?+Pystyn+pitämään+päihdeongelmani+kurissa+paremmin,+kun+palaan+vanhaan+ja+haen+kadulta+lääkkeeni,+sen+pienimmän+pahan+minkä+tiedän.+Rahat+menee+ja+kaikki+aika+ja+energia+siihen+mutta+ainakin+silloin+tiedän+mitä+teen.+En+haluaisi+olla+narkkari+mut+mikäs+teet,+oon+huomannu+ajan+mittaan+ettei+se+mun+kohdalla+ole+mikään+valintakysymys,+valitettavasti....+Oliskin.+Voimia+sulle+ymmärrän+sua,+tai+ainakin+yritän+ja+samaistuin+kovasti..+Toivottavasti+sulle+käy+paremmin+ja+oot+vahvempi+yms.
12.05.2022 12:48
Tules+hei+mun+nenän+eteen+haastelemaan+samoin!+Jos+kuvittelet,+että+päihteiden+varsinkin+liiallinen+terveyttä+uhkaava+käyttäminen+on+kaikille+"oma+valinta",+niin+sitten+suosittelen+sulle+et:Ei+sit+muuta+kun+Takas+nyt+sinne+tynnyriin+kasvaan+ja+karvottuun,+vaj4kk1.+Itse+oon+muuten+kans+tuolla+buvidalilla+ollut+nyt+kuukauden+verran+ja+niistä+viimeiset+kaksi+annoksella+24mg.+Jos+suoraan+sanon+niin+ihan+hanurista+korvaan+sattuu+ja+puolet+viikosta+saa+kärvistellä+vieroitusoireista,+oli+annos+mikä+tahansa.+Ennen+buvidalia+olin+filmillä+reilut+pari+vuotta+annoksella+10mg/vrk,+sain+elämäni+järjestykseen+hommasin+ajokortinkin,+lapset+takaisin+kotiin+ja+sellasta+plus+
pystyin+olemaan+vetämättä+huumeita+lainkaan+filmihoidon+aikana.+Nyt+viimeisen+kuukauden+aikana+mä+olen+retkahdellu+aika+pahasti,+ollu+kipeenä+ja+menettäny+korttini,+ja+kotini.+En+voi+siis+suositella+kellekkään.+Eniten+harmittaa+se,+ettei+mua+kuunnella+eikä+mun+mielipiteestä+välitetä+hoitokontaktini+toimesta+lainkaan.+Tuntuu+että+mut+on+jätetty+päihdeongelmani+kanssa+nyt+yksinään.+Mahtava+hieno+uusi+lääke+siis+saatiin,+JES!
12.05.2022 12:12
1 / 1