Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Elkkuaka
profiilit
Elkkuaka
Elkkuaka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei Sippe. Anteeksi, huomasin vasta nyt sun viestin. Oletko vielä kuvioissa? T. Elkkuaka
18.12.2022 08:54
Hei.+Tämä+on+minun+kirjoitus+eikä+Furkatin.+Halusin+kirjoittaa+omasta+tahdosta+eikä+Furkat+tiedä+tästä+mun+kirjoituksesta+yhtään+mitään.
03.06.2022 07:59
Kävin+viikko+sitten+kaulakohotus+ja+rasvaimuleikkauksessa+sis.+platysma+lihasten+korjauksen.+Rohkeutta+sain+mm.+tältä+palstalta+'supermamman'+v.+2017+postatuksesta.+Kiitos+hänelle.+Leikkaus+suoritti+myös+Furkat+Mansurow+ja+olet+jo+nyt+tyytyväinen+tulokseen.+Ensimmäiset+5+pv+oli+pahimmat.+Suu+ei+avaudu+kunnolla,+kaula+tuskin+kääntyy,+kiristää+joka+paikasta.+Pää+pallona+5+pv+ja+tukimaski+lähes+kokoajan.+Syödä+pystyy+vain+mössöruokaa+ja+nukkua+pitää+selällä+lähes+puoli+istuen.+Suihkuun+viikon+päästä+mutta+ei+sampoota+ompeliin+niin+kauan+kun+tikit+otetaan+pois.+Nyt+vielä+turvotusta,+kasvot+näyttävät+pyöreältä,+mutta+on+jo+paljon+parempi+kuin+hamsteripussien+kanssa.+Pääsee+käymään+jo+kaupassa,+kukaan+ei+huomaa+että+joku+toimenpide+oli+tehty,+onneksi+pitkät+hiukset.+Innolla+odotan+vielä+viikko-kaksi+kuten+turvotus+laskee+kokonaan.+Kaula+ja+alaleuka+kiristää,+mutta+mua+se+ei+haittaa,+menee+ohi+ajan+kanssa.+Kannatti+lähteä!
01.06.2022 20:47
1 / 1