Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Elämänpeluri82
profiilit
Elämänpeluri82
Elämänpeluri82
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä,vaikka+hiukan+ujo+olenkin,pidän+huolta+kunnostani+ja+ulkonäöstä.vain+se+on+epäselvää,missä+menee+itsevarmuuden+ja+narsismin+raja
05.06.2022 01:46
Kuulostaa+tutulta+vastaava+pakonomainen+jatkuva+himo+pelaamiseen.joko+sitä+yrittää+voittaa+hävitty+rahat+takaisin,tai+voitolla+ollessaan+haluu+kokeilla+josko+tulis+lisää.tää+on+kyllä+loputon+jatkumo.itse+pelaillut+eri+nettipokereita+ja+rullia+jo+20vuotta.alkuaika+oli+kovin+voitollista,voitinpaljon+turnauksia+ja+rahaa+satoi+laariin,kunnes+viime+vuosina+raskaan+eron+jälkeen+aloin+toden+teolla+velkaantumaan.parhaillaan+oli+jo+20k+maksettavaa,kunnes+2019+sain+päävoiton+eräästä+rullasta+joka+oli+noin+79k.noh,sillä+tietysti+maksettiin+velat+pois+ja+leveiltiin+jonkin+verran,autoo+matkaa+ja+sen+sellaista,mutta+enhän+tuota+rahaa+osannut+silloinkaan+käyttää.järkevä+ihminen+olisi+ostanut+asunnon,mutta+en+minä.kun+tilillä+oli+painetta+niin+pitihän+sitäkin+sijoitella+parhaaksi+katsomallaan+tavalla,eli+pelaamiseen.tällä+hetkellä+sitä+onkin+kertynyt+sitten+34k+ja+vakavasti+oon+alkanu+miettii,hakisinko+takuusäätiön+lainaa,missä+tehtäisiin+vapaaehtoinen+merkintä+vielä+puhtaisiin+luottotietoihini.mutta+katkeamaan+tämä+on+saatava.ei+ikinä+enää.raha-asiat+pyörii+päässä+24/7+ja+mieli+matalana+itseinho+ollessa+kova.
05.06.2022 01:21
1 / 1