Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsiM78
profiilit
KirsiM78
KirsiM78
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloitin+tiistaina+ozempicin+laihdutukseen+annoksella+0.25mg.+Keskiviikkona+jo+hirvee+närästys,+aiemminkin+ollut+mutta+nyt+tosi+paha.+Aloitin+somac++caviscon+lääkärin+ohjeella.+Nyt+arveluttaa+seuraava+pistos.+Närästys+aiheuttaa+mulla+nieluun+limapallon,+särkee+korvat,+nenä+tukossa,+kuumeinen+olo+ja+edes+oma+kuola+ei+tahdo+kivutta+mennä+alas.+Mutta+näin+mulla+närästys+oireilee..
16.07.2022 10:28
12.7+työterveyslääkäri+pyynnöstä+kirjoitti+Ozembicia+tuolla+annoksella+0.25+4vko+ja+nosto+0.5..+Lähtötilanne+169cm,+98kg+ja+ikää+44.+Seuraavana+päivänä+pistosta+makeanhimo+poissa+ja+olen+todella+sokerikoukussa.+Ruokahalua+ei+olisi+yhtään+ja+siitä+ilmeisesti+väsymystä+ja+päänsärkyä.+Ärtyneen+suolen+oireyhtymä+juuri+todettu+ja+heti+jo+vähentynyt+ripulointi.++Mutta+ihan+kaamea+närästys.+Ollut+aiemminkin+mutta+nyt+tuli+todella+voinakkaana+ja+toivon+kovin++että+pian+helpottaisi.+Minulle+närästyksessä+nieluun++tulee+limapallo+ja+pelkkä+kuolen+nieleminen+sattuu,+puhumisesta+ei+tule+mitään.++Eikä+auta+mikään++somac.+Diabeteshoitaja+ystäväni+kehoitti+mittauksia+tekemään+vatsalla,++katsotaan+myöhemmin+mitä+sentit+kertoo.
Tsemppiä+kaikille!
14.07.2022 21:02
1 / 1