Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju2
profiilit
kotipaju2
kotipaju2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1609
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirkontehtävä oli saarnata syntien anteeksi saamista, tuomio on jokatapauksessa, jos ei tunnusta omiasyntejään.
Kääntä selkänsä evankeljumille on tuomion alainen.
24.11.2022 08:38
Usko on armon asisi ei voisa minä uskon suoraan koska Jumalan tenteus tulee vasta Jeesusen kautta, suoraan ei voi uskoa miksi koska ihminen ei voi stätä tehdä kosa hän ei vois uskoa ennne envan keljumia.
23.11.2022 18:27
Karkersuutta oman tunnon syytötä aina ja ikuiseti paholainen nauraa kuin uskoikin häneen sinä tymä oma hyväinen.
23.11.2022 15:09
Raamatun ilmoitus kadotuksesta, on niitten kohtalo jota ovat hyljänneet evankeljumin sana, koks siinä on pelastus synneitä käänytymisensi ja anteeksi saamistavarten. Siksi sanoin teille, että te kuolette synteihinne. Ellette usko, että minä olen se joka olen,* te kuolette synteihinne. Joh.8:24.
Ei Vainio aikanaan pelotellut vaan toi esille sen joka on kerran edessä, toisen kääntyivä toisse eivä menevä omaa tietään turmioon.
23.11.2022 15:05
Ne kaksi ihmistä, Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu."
Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.1Moos1:27,28, Sitä en ymmä että luomi kerrotaa satuntalossa mikä on todelesinta totta jos ihmiskunsai alunksa, vai ovatko sen luki niin vähä ymmärrykseltään eteivä sitä käsitä.
23.11.2022 14:55
Ei ristillä itkenyt enää vaan itksi sitä että jesusalemin aupunki hykäsi se pelastusen mikä oli tarjolla. Kun Jeesus tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, hän puhkesi itkuun sen tähden ,ja sanoi: "Kunpa sinäkin tänä päivänä ymmärtäisit, missä turvasi on! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi kätketty. Luuk 19:41-42
23.11.2022 08:59
Lukee Raamatun lehdiltä millainen on helvetti, siellä ole mitään joka lohdutais vain tuska joka kalvaa loputtomasti, ei ole lepopaikkaa ei herran hyvyyttä se on ikuinen paikka paholsien ja niiden ihmiseten jota sinne halusimennä kun ei armo kelvannut itse vailsevat osansa ei voi muita syyttää että jouti sinne. Ijan kaikknen ero Jumalasta.
23.11.2022 08:48
Kansan lähetys kouluttaa lähettejä kentille evankeljumin julistusta varten osalla on teologista koulutustakan, kokenut evankesta on kertonut ei ole maallikoi puhumassa seurakunnille, uskossa ovat ovat Jeesuksenvaltuutamia puhujia.
Evankelioikaa kansa evankeloimaan kansoja, on luut lähtö kohta siitä lähtine kun perustiva sen järjestön.
22.11.2022 14:15
He he Jeesus kun ei ole luotu olento, tymä ajatelu tapa toden totella, on ollut jo ennne aikojen alkua.
22.11.2022 08:09
Uskonto on eiriasia kun elvankeljumi se peastava, uskonto opetusvälinen munu uskon sanaan perusta mitä on kirjoitettu Raamatus sivulle. Uskonnssa on se phapuoli missä on kaisi nimi kirtittyä koolla siellä on kolmas kirstitty heitän hampaissaan.
21.11.2022 11:52
On toikin ajatus maailma mitä kirjoitat, Jeesus on kuninga jota tuomistee sanan mukaan jonka hän on antanut Raamatussa. Jos joku torjuu minut eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä. Joh12:48.
Eivät ymmäärä sitä sanaa mikä on kirjoitettu.
21.11.2022 08:10
Kielot mistä pitäis kieltää ja ketä, eikö ihminen valise ketäkumartaa, tätä maaimaa vai Jeesust kristusta, ei toisen puoleva voi valita.
21.11.2022 08:04
Kirkko on jo osittain hajonnut,jos sinne tuodan neuraari sateenkaaren värejä heitä pitäi ihanoita ,on jo sivuraiteilla.
21.11.2022 08:01
Kadotukseen menevät ne joitten mimeä ei ole karitsan elämän kirjassa, Jeesuen omilla alkaa ikuinen vapaus herran kanssa, ylistys alkaa se kiitosta pelastusesta.
20.11.2022 08:09
Ruumiin ylös nousemus hengelinen ruumis ei enää fyysinen, Jeesus oli kirkastettu ruumis samoin meidänkin ruumiit muuttuvat hänen ruumiin kaltaiseksi.
20.11.2022 08:06
Jeesus täytti kaikki lain kohdat, sen vuoksi ole vapaa synnin laista,
20.11.2022 08:01
Uskotojen jutut ovat eri asia, Raamatussa ilmoitettu san on peruskallio joka kestää kaiken.
On se elämän leipä, joka päivä nautittavaha, minulla on pieni vihkonen joka nimi HETKINEN Raamatun lukemiseen on joka päivälle sanoma.
19.11.2022 17:42
Tässä maailmassa ilman pelastusta, lopulla viimeisellä tuomiolla tuomittaisiin kadotukseen. Nyt olen armosta saan omistaa usko omalle kohdalleni, syntin on pois pyyhitty Jeesusen veren kautta on sovitettu, ole uusi luomus entinen on kadonnut uusi on sijaantullu.
19.11.2022 16:07
Raamattu on ensi sijainen siihen kannatta paneutua, uskoa sen evankeljumi todeksi. Evankelista tuovat esille synnin anteeksi saamisen, ilman anteeksi saamista ei ole asiaa ijankaikkiseen elämään, koska synti on joka erottaan Jumalan yhdeydestä.
19.11.2022 16:02
Sitä asiaan ei näillä palstoilla ymmäretä lainkaan, Jumala joka on kaiken luonut mikään ei tampadu hänen sitä sallimatta, venäjän hyökäs on jokin tarkoitus koska kaikella on määrä aikansa. Eurooppa kutsuu parannukseen kääntymään pois pahoilta teiltään.
19.11.2022 08:16
64 / 81